Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Welke daily driver?

Audi
31
19%
Porsche
29
18%
BMW
21
13%
Ford
5
3%
Fransman
11
7%
Japanner/Koreaan
9
6%
Mercedes
14
9%
Opel
5
3%
Saab/Volvo
19
12%
Seat/Skoda/Volkswagen
15
9%

Totaal aantal stemmen : 159

Re: Poll daily driver

29 mei 2009 9:39

Veel Audi rijders die over willen naar (nog) een Porsche :D

29 mei 2009 9:46

Gazelle, bakfiets of

Mercedes G. Net zo'n klassiek voorkomen als een 911... Ietsje meer praktische mogelijkheden voor mijn huidige dagelijks gebruik.

29 mei 2009 9:50

JDB schreef:
ASW schreef:witte A4 Avant
8)
ik ook!
Afbeelding

:thumleft:
Ik heb hem ook zo maar dan met MAK Invidia Ice Black velgen en donkerbruin leder. Had hem op 2 januari opgehaald en op 1 mei ingeleverd wegens een arbeidsswitch. Verwacht volgende week de nieuwe :drive:

rufie schreef:Lexus IS220d...begin al te denken dat dit de beste daily driver is die ik persoonlijk al gehad heb.

Ik heb deze ook overwogen (in pearlwhite met sportpakket). Auto een middag mee gehad en geweldig enthousiast. Gebrek aan automaat heeft me uiteindelijk voor de A4 doen kiezen.

29 mei 2009 9:58

Paul van Engelen schreef:
MS964 schreef:... een Renault Twingo (toch?), igv Amandus de Merc, etc etc. :salut:

Marc kom ik regelmatig tegen, tijdens Daily, nooit in een Merc maar steeds in een merk wat niet in het lijstje staat.
Modelletje lijkt sterk op mijn niet DD :P

Zie de 2e post in dit draadje van Amandus. :wink:

29 mei 2009 9:59

Gooi de optie: Japanner/Koriaan uit de poll (een echte vent rijdt in geen van beiden) en vervang deze door Porsche ...

29 mei 2009 10:04

Pff......it's matter of life and death volgens mij... :oops: :ass: Porsche staat erbij, heb het merk met de minste stemmen tot nu (1 stem) eruit gegooid. Is Alfa Romeo. Verbaast me trouwens wel dat er niet meer mensen een Alfa hebben als DD, toch een liefhebbersmerk pur sang.

Go your gang zou ik zeggen!

29 mei 2009 10:10

Lydia schreef:Gooi de optie: Japanner/Koriaan uit de poll (een echte vent rijdt in geen van beiden) en vervang deze door Porsche ...

Die optie Japanner is denk ik uitsluitend opgenomen voor mensen die een Subaru Impreza WRX STi rijden :wink:
Laatst bijgewerkt door diggler_911 op 29 mei 2009 10:11, in totaal 1 keer bewerkt.

29 mei 2009 10:10

Nou lekker is dat! :x

Je kunt het ook nooit iedereen naar de zin maken he! Maar ik weet zeker nog 1 iemand hier met ook een Alfa... :roll: :mrgreen:

29 mei 2009 10:16

frank1977 schreef:Maar ik weet zeker nog 1 iemand hier met ook een Alfa... :roll: :mrgreen:

Het zijn er misschien nog meer, maar die staan allemaal langs de kant van de weg met een elektronisch probleem, waardoor ze niet kunnen stemmen... :twisted:

29 mei 2009 10:19

hahaha......ja

Als je dan vooroordeelbevestigend wil antwoorden, zeg dan dat de bodem er onder uitgeroest is. Electronica problemen horen dan meer bij een Fransman...... :roll:

Overigens klopt de uitslag van de poll nu niet meer. Mijn stem staat nog steeds bij keuze 2......

29 mei 2009 10:23

Klopt, kon niet anders. Van de Porschestemmen moet dus 1 worden afgetrokken.

29 mei 2009 10:25

m'n Gulfke.... wat anders :?:
betrouwbaar, baanvast, en goedkoop om mee te rijden (taks en verzekering.....)

29 mei 2009 10:31

frank1977 schreef:
Als je dan vooroordeelbevestigend wil antwoorden, zeg dan dat de bodem er onder uitgeroest is. Electronica problemen horen dan meer bij een Fransman...... :roll:

Misschien ook, maar dat geldt tevens voor roestvorming... Mijn vrouw heeft Alfa gereden. Electronische problemen waren "normaal". Misschien dat bij de 159 dat lek nu boven is.

29 mei 2009 10:33

MS964 schreef:Pff......it's matter of life and death volgens mij... :oops: :ass: Porsche staat erbij, heb het merk met de minste stemmen tot nu (1 stem) eruit gegooid. Is Alfa Romeo. Verbaast me trouwens wel dat er niet meer mensen een Alfa hebben als DD, toch een liefhebbersmerk pur sang.

Go your gang zou ik zeggen!

Top! Kan ik ook weer eens stemmen zonder een duur 0900 nummer te moeten bellen...

29 mei 2009 11:02

gast schreef: Nix underdog :!: Hier nog een 9.5 Aero en we staan gedeeld derde momenteel :ba:

Leuke wagen toch :?: Wat voor andere auto's en bestuurders je daar mee voor schut kan zetten :mrgreen:

29 mei 2009 11:36

gast schreef:..... het einde van Alfa. ( was toen 9 jaar oud)

9 jaar :?:

ne porsche van 9 jaar is nog zo goed als nieuw..... :roll:

29 mei 2009 11:50

gast schreef:Btw; heb ooit een AR 33 quadro nog wat gehad. 135 pk meen ik. Op de Porsche na de best sturende en remmende auto die ik ooit gehad heb. Roeste"? Niet meer dan de Opel Ascona die ik daarvoor had. Minder feitelijk. Electronische problemen bleven beperkt tot 0. Maar wat ik nooit verwacht had gebeurde wel: een drijfstang lager begaf het :!: :idea: Vette tik in de motor betekende het einde van Alfa. ( was toen 9 jaar oud) Ik heb hem voor een kratje bier geruild met een Fries die hem voor de autocross ging gebruiken. Toch een waardig einde :lol:

Zo eentje heb ik ook gehad, uit '92. Zeer lollige auto, bijna kartachtig weggedrag (voor zover dat kan in een "normale" auto), wel distributie geknapt, maar geen roest of electrische storingen. Na een motorrevisie bijna direct van de hand gedaan. Ondanks flinke mishandeling van de latere eigenaar heeft deze het nog tot 2005 uitgehouden :mrgreen:

29 mei 2009 13:34

Afbeelding van de vrouw en het gezin.
Afbeelding van mij.

29 mei 2009 20:34

Geen Alfa, en geen Italiaans in de poll....jullie moesten je schamen :wink:

DD: Alfa 159 SW met heel veel plezier!

Ciao, Chris

29 mei 2009 20:46

En in mijn album staat de Mondriaan DD van mijn ega. Ik krijg hem niet in dit onderwerp. Ligt aan mij, excuus.

Ciao, Chris

29 mei 2009 20:48

Afbeelding

:salut:

29 mei 2009 21:00

Afbeelding Afbeelding

30 mei 2009 0:39

Immer nog mijn trouwe 320d touring. Kilometers beginnen al te tellen maar ooh zo'n heerlijke auto.

Afbeelding Afbeelding

30 mei 2009 13:55

Tussenstand/eindstand:

80 x gestemd, en Audi (16 stemmen) is de meest voorkomende DD, gevolgd door Merc (12) en Saab/Volvo (11). Porsche heeft ook 11 stemmen maar daar zat nog 1 Alfa stem tussen ivm de wijziging van de poll en komt dus op 10 stemmen. Persoonlijk vind ik het verrassend dat Merc zo hoog is geëindigd. De poll bevestigt wel de knappe positie van Audi tussen de Duitse zwaargewichten.

30 mei 2009 15:16

Is niet vreemd , komt ook Stuttgart , zowel P als Merc zijn mn naar zeer tevredenheid DD's :drive:
Plaats een reactie