Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Auto invoeren wordt makkelijker: europees certificaat

10 mei 2009 13:18

mooi antwoord rob :D :D

10 mei 2009 20:49

Bedankt, Rob, als het zover/gebeurd is laat ik het je horen of dit/heeft (ge)werkt (Duitsland is idd de "grootste kanshebber").......... :drive: :drive: :drive:

P.s. Link werkt bij mij zo te zien niet.... :scratch: :scratch: :scratch:

10 mei 2009 21:41

gast schreef:Jouw gaat het echt niet lukken. Koop er 1 voro veel geld bij een dealer in NL. Die pampert jou wel zoals je gewend bent.

:go: :ass: :ass:

10 mei 2009 21:42

Haaa!!! Ik zet in op Marcel... :wink:
:popcorn:

12 mei 2009 12:34

Heb hier nog ergens een verhaal van de Jeep Wrangler van totmbo staan. Nog nooit zo eenvoudig 8000 euro verdiend...

Let wel op: Landen van buiten de EU gaat lastiger en is duurder. (Zwitserland EVA land erg lastig, US een stuk duurder!). Heeft ook te maken met het feit dat de officiele instanties niet alles exact weten en elkaar tegenspreken (RDW, Douane, Belastingdienst). Maar vanuit Duitsland appeltje-eitje.

12 mei 2009 13:49

Come on man...Put your a*se into gear and do some research!! Ik heb ook een auto vorig jaar van uit GB ingevoerd, en ik ben Engels met beperkt verstand van alles (Nederlands) :?

Zo, voor het zoveelste keer.... het is niet zo moelijk :wink:

06 jun 2009 20:52

Bedankt voor de info (specifiek Rob en Harald), ze is thuis (gekeurd en wel) 1 van de 50 in west-duistland geleverd en 1 van de 167 in totaal geleverde witte Porsche 924S Le Mans met matching nummers, historie bekend, gerestaureerd en met een leuk "Jonge Jongens Droom" JJD (we zijn ooit "lang geleden" in een 924 getrouwd..) en mijn verjaardags-datum in het nieuwe kenteken....:ba: :ba: :ba:

06 jun 2009 21:06

gefeliciteerd :D en nou weet je hoe makkelijk het is.....
Plaats een reactie