07 jun 2009 12:46
07 jun 2009 13:25
07 jun 2009 13:56
07 jun 2009 15:52
Gizmo schreef:Ik vind het wel oke dat het hier gepost wordt, het bevestigd ook weer eens hoe handig een AKK is.
07 jun 2009 15:58
07 jun 2009 19:16
08 jun 2009 22:38
08 jun 2009 22:48
08 jun 2009 22:55
Peter 993 schreef:Ik val echt van mijn stoel van verbazing. Een ondernemen/handelaar/dealer moet gewoon duidelijk zijn met wat hij of zij aanbiedt. Als het een kansloos gebakje is alleen geschikt voor totaal restauratie moet dat duidelijk gemaakt worden.
08 jun 2009 22:56
08 jun 2009 22:59
09 jun 2009 0:07
eigen schuld van wie? en eens treffen dat soort handelaren de verkeerde...willens en wetens een hok verkopen is oplichting klaar...geen moeite mee als ze hun naam door de plee spoelen of erger....ik heb het aangedurft om zonder akk een 28jaar oud gebakkie te kopen omdat ik de man [wel nagetrokken] vertrouwde...lekkere wereld als je niemand meer kan vertrouwen en geen dag spijt gehad.....barolo schreef:Geen AKK laten uitvoeren bij een gerenomeerd bedrijf. Beetje dom hoor.....en een beetje eigen schuld.
09 jun 2009 9:16
Winfred van Dijk, die mij in een email schreef:Geachte Heer Horn,
Bedankt voor uw e-mail. Sta werkelijk paf wat er over mijn persoon/bedrijf wordt geschreven op het forum. Echter is het wel vervelend maar iedereen kan zijn eigen waarheid hoe krom deze ook mag zijn kwijt op het forum. De 911 2.4 T Targa waar het om gaat staat op mijn site met het kenteken AE-76-94. De auto is/was werkelijk een Top exemplaar. Dhr avegers is een man van ongeveer 40 jaar welke hem bij mij heeft gekocht. Toen hij de auto kwam ophalen na aankoop vertelde hij en dan citeer ik, hij nog mooier was dan verwacht en hem fantastisch vond lopen. Vertelde hem dat als hij warm was, ondanks gereviseerde carburateurs hij wat plofte uit de carburateurs. Hij had dan ook slechts ongeveer 1500km gerden in 5 jaar. Bron, RDW. Vertelde hem dat dit naar alle waarschijnlijkheid steeds minder wordt naarmate er meer mee gereden gaat worden. Bij aankomst in Luxemburg ging hij direct door naar zijn specialist die eerst mee zou komen om de auto te laten keuren. De specialist beaamde dat het hier om een zeer correcte Targa gaat. Dhr avegers was nog meer in zijn nopjes dan hij al was en ik vond het leuk om te horen al had ik niet anders verwacht. Het was immers een Top stuk.
Vreemd moet het toch voor de meeste Porsche bezitters van dit type over komen hoe het mogelijk is om 15.000,00 euro uit te geven aan genoemde reparaties. Genoemd word een motorkap, targadak, uitlaat en wat klein materiaal.
Ook is het minimaal vreemd te noemen dat bij aflevering er juist een nieuw dak met alle rubbers, ook die van de carrosserie, waren gemonteerd even als de accu's. De uitlaat was als nieuw.
Hoge kwaliteit en een goede service staan hoog in het vaandel bij die graaf in Den Haag. Aankoopkeuringen geen probleem en mochten er toch na aankoop iets onverwachts naar boven komen moet dit altijd bespreekbaar zijn.
Verder is het jammer dat deze schitterende Targa naar de man is gegaan die het in de verste verte niet waarderen kan.
Grt Winfred van Dijk
Winfred van Dijk, die hierna in een tweede email schreef:Dan nog even dit. Als je een auto weg brengt ter keuring en er is bewust een dikke laag tectyl aangebracht dan had de Porsche-dealer hier echt wel een opmerking over gemaakt. En anders Wolter Gratama wel die hem taxeerde want dat is het verhaal Heer b.hamelink. Maar goed toen hij hem in bezit had besloot hij bepaalde punten blank te schappen. Er viel toen bij het balkje waar ook het trekoog aan zit bij een 911 2.2 een gaatje. Dit is onder garantie perfect en naar Dhr b.hamelink zijn zin gerepareerd. Niet echt een kompleet relaas Heer b.hamelink. Maar goed dit is voor mij de eerste keer dat ik iets van mij laat horen op jullie forum. De reden laat zich raden.
Grt Winfred van Dijk
09 jun 2009 9:42
09 jun 2009 9:47
09 jun 2009 10:12
09 jun 2009 10:17
lindemans schreef:
Daarnaast vraag ik me af waar 2 (!) nieuwe accus voor nodig zijn;
09 jun 2009 10:37
09 jun 2009 11:03
09 jun 2009 11:15
09 jun 2009 11:25
09 jun 2009 11:35
09 jun 2009 12:09
09 jun 2009 12:12
09 jun 2009 12:14