Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: sex in een Porsche?

03 jun 2009 22:29

Martijn_H schreef:4S is voor het voorspel

Eigen ervaring? :shock: , hoeveel, hoevaak, hoelang :mrgreen:
Weet je vader dit ook al? :?
Die kijkt vast voortaan met een andere blik naar zijn 4S :lol: :lol: :lol:

03 jun 2009 22:32

Het valt me op heer Herbst dat u nogal waarde aan dit topic hecht...................misschien wilt u uw eigen ervaringen op dit gebied met ons delen??... :twisted: :mrgreen:

03 jun 2009 22:36

goede opmerking, altijd leuk als mensen zich bloot gaan geven :thumleft:

:mrgreen:

03 jun 2009 22:40

ja torig helaas is nie iedereen zoals ons ik zeg altijd wie nie waagt wie nie wint wie nie n**kt krijgt geen (kind) ervaring :mrgreen:

03 jun 2009 22:44

@Jaco: waarop baseert u dat? :shock: En wat wilt u dan precies weten? :P

@Marco: over bloot geven gesproken, waar is die foto van die Volvo uit eigen collectie gebleven? :mrgreen:

03 jun 2009 22:59

Een targa-dakje opent natuurlijk ook perspectieven... :pale:

03 jun 2009 23:03

Voor wie? :wink:

03 jun 2009 23:04

Laat je fantasie werken, Rob! :mrgreen:

04 jun 2009 7:46

Afbeelding Afbeelding

04 jun 2009 7:58

In of op de porsche :mrgreen:

04 jun 2009 8:45

Aan de afdruk te zien lijkt toch echt of de dame nog een broek aan heeft, dus geen van beiden! :wink:

04 jun 2009 9:03

Grappig. Dirty versie van het Mauk cafe... :mrgreen: stemming stijgt, niveau daalt...

04 jun 2009 11:59

dreamer schreef:Ervaringsdeskundige?

+

Gunther schreef:ja torig helaas is nie iedereen zoals ons ik zeg altijd wie nie waagt wie nie wint wie nie n**kt krijgt geen (kind) ervaring :mrgreen:

Daar draait het niet om :P
Bovenstaande scenario's kan ik mij levendig inbeelden. Hoe levendig hoef ik niet aan jullie neus te hangen :mrgreen:
Misschien ook omdat ik een fantasierijk persoon ben. Of omdat ik het in (zo) een film gezien heb :P
Maakt niet uit. Ik zeg gewoon: Quod erat demonstrandum (QED).

Horn, wat nou, niveaudaling. Volgens mij zijn hier een aantal boxstereigenaren anders naar hun "kleine" autootje gaan kijken. Mooi toch, zo'n forum :res:

04 jun 2009 12:10

'anders ergens naar kijken' impliceert niet automatisch een niveaustijging... :mrgreen:

ik ben op internet ook wel eens plaatjes tegengekomen waardoor ik anders naar diverse groenten ging kijken, maar of dat nou het niveau van die groenten echt deed stijgen...

04 jun 2009 12:16

geeft : 2 ons groente en 2 stuks fruit wel een nieuwe betekenis of wat te denken van : leef je uit met groente en fruit...

04 jun 2009 12:30

horn schreef:'anders ergens naar kijken' impliceert niet automatisch een niveaustijging... :mrgreen:

ik ben op internet ook wel eens plaatjes tegengekomen waardoor ik anders naar diverse groenten ging kijken, maar of dat nou het niveau van die groenten echt deed stijgen...

Je vergelijking loopt toch enigsinds mank, al begrijp ik het punt dat je wil maken ;)
Hebben groenten uberhaupt niveau, dat dan nog kan stijgen of dalen...? :mrgreen:

'k Respecteer je mening, maar naar het schijnt is de Kama Sutra een kunst(vorm). Dus van enig niveau :mrgreen:

Laat ik voor jou een aanpassing invoeren:
Met de vrijgehouden hand, diegene waarmee je <censuur>, kan je op dat ogenblik wuiven, zo je wenst, of ook je beleggingsadviesbulletin/quote 500/golfetiquettehandleiding/servet vriendelijk omhoog houden terwijl je knipoogt/glimlacht! Porsche"rijders" staan immers bekend als mensen van niveau

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

04 jun 2009 12:32

torig schreef:Hebben groenten uberhaupt niveau, dat dan nog kan stijgen of dalen...? :mrgreen:

In het algemeen of in vergelijking met Boxsterrijders :^: (geintje heren en dames...)

04 jun 2009 12:33

:lol: :lol: :lol:
dames & "dames" was ook nog passend geweest :^:

04 jun 2009 12:37

in het kader van dit topic heb je daar dan wel enige hulpstukken voor nodig... :mrgreen:

04 jun 2009 12:46

Een Boxster, bijvoorbeeld :^: 8)

06 jun 2009 21:40

ik wil mijn boxster wel ter beschikking stellen voor de 2 dames 8) dus laat maar horen.

ps zal ff een paar stoelhoezen bestellen.

08 jun 2009 4:42

Marco schreef:Afbeelding

dame op de foto had duidelijk haar broek nog aan, dus geen sex :!:

08 jun 2009 7:34

was een rokje :wink:
en die hoeven niet uit :idea:

08 jun 2009 8:04

Dit is duidelijk een jarretelsettje :ba: wens is de vader van de gedachten