16 jun 2009 0:12
Jeroen914 schreef:'natuurlijk'
4wd is voor off road en stumpers die niet kunnen sturen
16 jun 2009 0:40
16 jun 2009 0:46
16 jun 2009 2:31
Devils son schreef:Ga jij nu maar eerst eens lekker uitleggen...
16 jun 2009 9:46
Jeroen914 schreef:
16 jun 2009 10:39
16 jun 2009 10:50
RGJC4 schreef:Als de Boxster met een Audi motor komt ben ik wel benieuwd wat de restwaarde van deze auto`s zal zijn en wat het gaat doen met de waarde van de Boxsters die wel een Porsche motor hebben....hopelijk onstaat er niet zo`n zelfde discussie/ situatie als over de 924wel of geen echte Porsche
16 jun 2009 11:07
16 jun 2009 11:17
Jeroen914 schreef:4wd is voor off road en stumpers die niet kunnen sturen
16 jun 2009 11:51
16 jun 2009 13:44
John schreef:
Ben wel van mening dat een Boxster (gezien zijn "ik rij op een rails" gevoel) met 4wd hetzelfde is als Cameron Diaz met DD als telly Savalas met haar etc. etc.
16 jun 2009 13:53
16 jun 2009 13:55
devils son schreef:mik er de motor van de GT2 in en het rijdt een stuk minder op rails.
16 jun 2009 14:03
Devils son schreef:Mik er eens de motor van de GT2 in en het rijdt een stuk minder op rails.
16 jun 2009 14:30
16 jun 2009 14:51
16 jun 2009 15:59
16 jun 2009 16:37
patrick911 schreef:
En met vermogen rond 200PK is voor een middenmotor 4wd echt overbodig gewicht en moeite.
16 jun 2009 16:41
het middenmotor concept nog niet helemaal begrepensoepkip 964 schreef:Tja...
16 jun 2009 16:51
Jeroen914 schreef:maar nog altijd beter dan een GT2
16 jun 2009 16:52
Jeroen914 schreef:En ik dacht niet dat een GT2 4wd had...
16 jun 2009 16:58
Devils son schreef:...Dat staat overigens los van de vraag waar de motor is geplaatst.
Devils son schreef:Marketing...
16 jun 2009 17:00
Devils son schreef:in de praktijk daarentegen... is de 911 gewoon de beste sportauto. Keer op keer weer.
16 jun 2009 17:01
Devils son schreef:
Cayman S bj. 2007, 295pk, 1340 kg: 8.25 Nordschleife
996, bj. 1998, 300pk, 1320kg: 8.17 Nordschleife.
16 jun 2009 17:08
Jeroen914 schreef:4wd in de 911 is toch echt alleen om de foute plaatsing van de motor te compenseren...
Het is idd de marketing afdeling in Stuttgart die spastisch aan het 911 concept blijft vastklampen