17 jun 2009 19:02
17 jun 2009 19:29
17 jun 2009 19:43
17 jun 2009 19:55
Devils son schreef:Ik heb hem één keer heel kort gesproken bij de jubirit (tenminst, dat staat mij bij).
horn schreef:vreemd, zou je uit jullie online gesprekken niet opmaken...
17 jun 2009 19:56
MS964 schreef:Het wordt een beetje kansloos dit draadje, niet PF-waardig imho.
17 jun 2009 20:12
17 jun 2009 20:39
Jeroen914 schreef:dat een boxster/cayman chassis/setup superieur is aan dat van de 996/997 is gewoon een feit
17 jun 2009 20:53
17 jun 2009 21:06
17 jun 2009 21:08
17 jun 2009 21:17
Jeroen914 schreef:
anyway...
dat een boxster/cayman chassis/setup superieur is aan dat van de 996/997 is gewoon een feit en daar hoeft ook niet over gediscuzeurd te worden
bovendien heeft het geen zin om met iemand in discussie te gaan die alle marketing prietpraat uit Stuttgart voor zoete koek slikt en kennelijk niet in staat is om verder te kijken dan z'n neus lang is...
17 jun 2009 21:26
Jeroen914 schreef:anyway...
dat een boxster/cayman chassis/setup superieur is aan dat van de 996/997 is gewoon een feit en daar hoeft ook niet over gediscuzeurd te worden
17 jun 2009 21:29
Anton schreef:Het gaat om klassieke mechanica oftewel Newtoniaanse fysica. Meeste gewicht in het midden en laag.
17 jun 2009 21:30
17 jun 2009 21:34
soepkip 964 schreef:DS wat ik niet snap is dat je hiermee doorgaat.
17 jun 2009 21:39
17 jun 2009 21:40
17 jun 2009 21:51
soepkip 964 schreef:Porsche 914 tegen jouw Turbo?
17 jun 2009 21:59
17 jun 2009 22:03
17 jun 2009 22:07
17 jun 2009 22:11
soepkip 964 schreef: Ur Quattro stoer.
17 jun 2009 22:13
17 jun 2009 22:25
Devils son schreef:...er is maar één redelijk voorbeeld en die spreekt niet in het voordeel van dit standpunt, integendeel!
soepkip 964 schreef:Of een test drive tegen elkaar. Porsche 914 tegen jouw Turbo?
17 jun 2009 22:47
Anton schreef:soepkip 964 schreef:Porsche 914 tegen jouw Turbo?
Mwah, niet overdrijven. Ik zou zeggen jouw gebakje tegen een Boxster S op een kort, bochtig circuit.