Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Vet Cool Man 2009 - 27 Juni -

22 jun 2009 7:40

Ik vertrek rustig van uit huis en zie je wel voorbijkomen op de A27 en zal dan proberen aan te haken.

22 jun 2009 8:48

:D Vanuit het Oosterhoutse komt er een mini treintje naar Utrecht.

Robin G en ik rijden samen op over de A27. Nog aanhakers???

22 jun 2009 13:56

Gezellig, Maurice en Marcel. Zie jullie zaterdag !! :ba: :ba: :ba:

22 jun 2009 15:10

RenDo schreef:
Vanuit het Oosterhoutse komt er een mini treintje naar Utrecht.

Robin G en ik rijden samen op over de A27. Nog aanhakers???

AC Meerkerk om 08.00?

22 jun 2009 17:44

Bassen schreef:Zelfde vraag vanuit Groningen? Of zijn er verder geen Groningse deelnemers :drive:
Als een Fries uit Groningen ook telt ...

22 jun 2009 20:20

Als er nog mensen zijn die dit rondje willen aanhaken, zie ik ze wel verschijnen . Anders zie ik ze in Utrecht wel.

Ik haak aan Horn, lijkt me gezellig (pb m'n 06 wel even voor 't geval ik me verslaap...). Maar eh, "rondje"? Duurt 't zo lang voordat die van jou warm is :shock: :?:
Laatst bijgewerkt door Stefan 964C4 op 22 jun 2009 21:00, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jun 2009 20:21

Is het RDW-circuit zaterdag ook gewoon open voor toeschouwers? Het lijkt me wel leuk om daar foto's te maken, maar er staat mij iets bij dat er eerder ergens stond dat toeschouwers niet echt gewenst zijn daar?

22 jun 2009 20:32

Volgens mij is het niet toegankelijk. Maar als je graag wilt...Willem brengt onze camper er heen, kan je zo instappen daar ergens in de buurt en rij je mee het RDW terrein op...je maakt tenslotte prachtige foto's!!!!

22 jun 2009 20:33

lachen mannen, zullen we anders de berenkuil gebruiken om de boel op te warmen? KIjken hoelang het duurt voor de sterke arm komt als we daar hully gully aan het spelen zijn. Iets anders, hoezo de boel warmdraaien, ik veronderstel dat we geen gumballachtige taferelen krijgen als we naar Lelystad rijden?

Wie weet er of er doorgereden kan/moet worden op het circuit? Aders monteer ik even mijn andere bandjes zodat ik niet als met de anti kerstverveel buikpijn krijg bij het aanschouwen van mijn verse bandjes...

22 jun 2009 20:39

Sigrid schreef:Volgens mij is het niet toegankelijk. Maar als je graag wilt...Willem brengt onze camper er heen, kan je zo instappen daar ergens in de buurt en rij je mee het RDW terrein op...je maakt tenslotte prachtige foto's!!!!

Haha, zo kan het ook natuurlijk ;). Ik weet uberhaupt niet of ik dat niet-toegankelijke bij dit evenement had gelezen of ergens anders, maar ik zag ook op foto's van vorig jaar gewoon fotografen langs de baan staan, of is dat van de organisatie?

Afbeelding

22 jun 2009 20:51

donkey schreef:lachen mannen, zullen we anders de berenkuil gebruiken om de boel op te warmen? KIjken hoelang het duurt voor de sterke arm komt als we daar hully gully aan het spelen zijn. Iets anders, hoezo de boel warmdraaien, ik veronderstel dat we geen gumballachtige taferelen krijgen als we naar Lelystad rijden?

Wie weet er of er doorgereden kan/moet worden op het circuit? Aders monteer ik even mijn andere bandjes zodat ik niet als met de anti kerstverveel buikpijn krijg bij het aanschouwen van mijn verse bandjes...

je weet maar nooit :mrgreen:

en wat betreft de baandjes je draait maar 5 a 6 rondjes dus dat valt nog wel mee :salut:

22 jun 2009 20:53

ThijsOverdeVest schreef:Ik weet uberhaupt niet of ik dat niet-toegankelijke bij dit evenement had gelezen of ergens anders, maar ik zag ook op foto's van vorig jaar gewoon fotografen langs de baan staan, of is dat van de organisatie?

Alleen organisatie. En de rijders zelf natuurlijk. :wink:

Sla dit jaar over, ga naar de TT. :oops:

22 jun 2009 20:57

donkey schreef: Iets anders, hoezo de boel warmdraaien, ik veronderstel dat we geen gumballachtige taferelen krijgen als we naar Lelystad rijden?

Als ik het goed heb controleert de politie de laatste tijd intensiever op de A6 ivm hardrijden. Het zou verstandig kunnen zijn om daarmee serieus rekening te houden.

22 jun 2009 20:58

ik rijd nooooooooooit te hard......

22 jun 2009 21:08

Pas idd maar op. Ik rij de laatste tijd regelmatig de A-6 maar het lijkt wel of ze er zijn wortel geschoten. Vorige week maandag kwam ik
om 06:45 op het stuk vanaf de A-27 bij Almere tot aan de afslag Lelystad Noord 3 politie auto's en een radar controle tegen. Ze staan vaak
als je vanaf Almere komt richting Lelystad net na het 1e viaduct na de oprit van de A-27.

Ik denk dat de laatste controle zo'n kassucces is geweest dat ze nog even wat extra's in deze tijden proberen op te halen :evil:

22 jun 2009 21:22

Maar ik meen het serieus....ik rijd weinig te hard op de openbare weg. Gaat me wel eens een paar km mis maar probeer zoveel mogelijk gas te geven daar waar het nog kan: of in duitsland (op sommige plekken, jammer genoeg steeds minder ) of op het circuit. Heb mijn roze kaartje te lief!

22 jun 2009 21:45

WillemB schreef:Ik denk dat de laatste controle zo'n kassucces is geweest dat ze nog even wat extra's in deze tijden proberen op te halen :evil:

Ja, het "Gat van Bos" stelt ook zo zijn eisen aan het functioneren van deze koddebeiers... :evil:
Overigens gaan de provincies om die reden dat miljard+ niet teruggeven aan de automobilist.....

22 jun 2009 22:29

@ Donkey & Stefan: ik rij dat rondje wel vaker als ik bijv de auto gewassen heb en even een rondje snelweg wil doen. Als je goed doortrapt is 15-20 minuten en als je rustig rijdt een half uurtje. Uiteraard kan ik ook gewoon om 3 voor 8 in de auto stappen en naar het ziekenhuis rijden. Maar dit vind ik zelf leuker. Dus rij ik dat rondje en wie aan wil haken haakt aan. Ik ga onderweg nergens stoppen en anders zie ik je wel bij het ziekenhuis. Geluk en Vrijheid Blijheid :lol:

@ Stefan - het is de A28 waar ik erop ga - afslag UMC WKZ dus echt precies een rondje... :wink:

23 jun 2009 12:07

fastboss schreef:Gezellig, Maurice en Marcel. Zie jullie zaterdag !! :ba: :ba: :ba:

Ik spreek even met de rest van het Elfstedencomite af hoe laat en waar we verzamelen. Wel leuk om als treintje te gaan.

gast schreef:zelfde plek als vorig jaar Maurice?

Volgens mij inderdaad hetzelfde adres

23 jun 2009 13:12

Anne 2.7 schreef:
Bassen schreef:Zelfde vraag vanuit Groningen? Of zijn er verder geen Groningse deelnemers :drive:
Als een Fries uit Groningen ook telt ...

Nou dan tel je zeker mee :res:

23 jun 2009 13:57

Ja een strak plan Maurice........ik hoor het wel :drive:

23 jun 2009 22:23

Marcel B. schreef:AC Meerkerk om 08.00?

:D Gaan we doen!

23 jun 2009 22:28

Heb Jeroen C3.0 ook een PB-tje gestuurd. Kijken of hij daar ook naar toe komt :thumleft:
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 23 jun 2009 22:28, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jun 2009 22:28

Maar eh, vertrekt er nou nog iemand vanuit het Noord-Holland richting Amsterdam?
Afbeelding

23 jun 2009 22:31

Wie gaat er vanuit Hilversum mee ?

7:45 vanaf de Shell express op de vreelandseweg?
Plaats een reactie