Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
22 jun 2009 20:40
Ik ga toch voor de 959, ik ben nou eenmaal gek op de klassiekers

klassieke porsches wekken bij mij nou eenmaal meer emotie.
Laatst bijgewerkt door
LouisXIV op 22 jun 2009 20:41, in totaal 1 keer bewerkt.
22 jun 2009 20:41

kosten die echt 1mio ?
22 jun 2009 20:45
Laatste keer dat ik een te koop zag wel (zie:
link). Beetje te veel imho. Freisinger heeft een incomplete voor <2 ton staan. Een een 962 is er vanaf een ton of 3,5!
Laatst bijgewerkt door
Maarten op 22 jun 2009 20:46, in totaal 1 keer bewerkt.
22 jun 2009 20:46
Marco: Mag je daarmee op de openbare weg? Ziet er gaaf uit.
22 jun 2009 20:47
EriC4C schreef:Ehhh ..... ik mis de optie "geen van deze twee".

Dit is wat Stijn van Kooten daarom ook schreef:Ik was gewoon ff benieuwd welke 'supersportwagen' wij Porsche-liefhebbers wij nou eigenlijk prefereren!
.
Laatst bijgewerkt door
Renntech op 22 jun 2009 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
22 jun 2009 20:50
CGT!
959, oude meuk en waardeloze wegligging naar het schijnt

(schijnen er al een hoop kapot gereden te zijn, heb ik me laten vertellen door een "trotse" bezitter...).
22 jun 2009 20:53
Marco schreef:
yep, dat mag zomaar
Ook al ben ik een echte 959 fan. Dan heb je toch helemaal gelijk wat een mooie supercar.
22 jun 2009 21:08
Maarten schreef:@Stijnemans:
CGT EUR 300k
964 Turbo S EUR 125k
2.7 RS EUR 150k
Wisselgeld: EUR 25k. Koop je in Duitsland ook nog wel een 993 cabrio voor. Of op zijn minst een 964....
Turbo S'en kosten ff meer:
http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EE93&Lang=enhttp://www.finecars.cc/en/detail/car/18356/index.htmlEen goede RS toch ook?
22 jun 2009 21:13
959, Ook hier jeugdsentiment
22 jun 2009 21:16
Ik kies puur praktisch. De Carrera GT is gemakkelijker om aan stukken te geraken.
959 blijft wel een icoon.
Mijn absolute favoriet is echter de eerste generatie van de GT1
22 jun 2009 21:17
Hmmmm, aparte poll
De 959 in zijn tijd toch wel supersportwagen status, technisch bijzonder geavanceerd.
Maar toch ga ik dan maar voor de CGT, alhoewel ik nog wel wat andere opties weet te verzinnen (917

)
Het geluid van een CGT op ''een drafje'' is dan ook zeker niet te versmaden.
22 jun 2009 21:18
Kiezen uit deze twee de 959, waarom??? Gevoel.
Met vrije keuze een 904
22 jun 2009 21:20
de 959 omdat voor dagelijks gebruik mij die geschikter lijkt
de 959 was en is nu nog steeds wat betreft de techniek iets aparts
alleen het geluid van de cgt vind ik zo VET.
22 jun 2009 21:58
Renntech schreef:.....
Wel commentaar

, maar geen antwoord op de gestelde vraag

.
22 jun 2009 21:59
dreamer schreef:Met vrije keuze een 904

+1
22 jun 2009 22:14
rufie schreef:Ik kies puur praktisch. De Carrera GT is gemakkelijker om aan stukken te geraken.
959 blijft wel een icoon.
Mijn absolute favoriet is echter de eerste generatie van de GT1
Mee eens rufie die hebben we in het porschemuseum kunnen bewonderen !! echte super car
22 jun 2009 22:17
Kleine correctie, die in museum heeft 996 look.
Nog liever die met 993 look.
22 jun 2009 22:27
Mijn voorkeur tussen de 959 en de Carrera GT gaat echt naar de Carrera GT.
Niet vanwege vermogen of snelheid. De Carrera GT vind ik de beter vormgeving hebben en omdat ik ook een beetje een Sucker voor luxe ben zou ik me meer thuis voelen in de Carerra GT.
Helaas nooit in een van beiden gereden, dus de echte vergelijking kan ik niet maken.
22 jun 2009 22:37
Voordat de CGT er was de 959, daarna dus de...........
22 jun 2009 22:55
CGT for sure!
22 jun 2009 23:29
Kies ook voor de Carrera GT. Om nu weer terug te gaan naar een langzamer model is ook zo wat...
22 jun 2009 23:35
Kwa techniek was de 959 in die tijd superieur aan de Carrera GT nu, maar ik heb toch voor de carrera GT gekozen, omdat ik de auto kwa vormgeving meer in balans vind.
23 jun 2009 0:35
Marco schreef:Dauer 962
maar bij gebrek aan die optie de CGT gekozen
23 jun 2009 9:26
Ik moet zeggen dat ik de 959 steeds meer ga waarderen. Komt qua vorm toch dicht bij een 911. Zie er elk jaar in Essen wel een paar staan. Aan staande zaterdag is er ook één op Vet Cool Man. Het is en blijft een echte Porsche. Bovendien stijgt deze auto in waarde, dat kun je van de GT niet zeggen (niet dat dat het belangrijkste is...).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.