Ik heb 10.000BC ook gezien; vond het verhaal erg slap en vooral de Mamoet's erg overdreven weergegeven. Normale olifanten galloperen niet, ze lopen, waarom moesten deze dan wel als een stel wilde beesten over het scherm heen denderen? Ik vond het vreselijk onrealistisch! Ik vond de scene in het hoge gras met die loopvogel wel erg sterk en spannend!
ik ben meestal gauw tevreden, tis gewoon een goeie aktie film (rollercoastert) en veel vette special effects en droge one liners van mij krijgtie een 7 plus
Into the wild heb ik kortgeleden gekocht. Het verhaal sprak me erg aan, zeker omdat het echt gebeurd is. Misschien vanavond maar in de dvd stoppen.
Gisteravond Cloverfield nog maar eens gekeken (samen met een vriend die 'm nog niet had gezien). Ook de 2e keer vond ik het een goede film, paniekerig gefilmd en dat komt goed over bijmij als kijker.
Overgrote deel bekend en idd goed. Welke ik mis, en die ooit erg veel indruk op me gemaakt heeft, is The Ghost and The Darkness, over leeuwen in Afrika met o.a. Michael Douglas.
horn schreef:Overgrote deel bekend en idd goed. Welke ik mis, en die ooit erg veel indruk op me gemaakt heeft, is The Ghost and The Darkness, over leeuwen in Afrika met o.a. Michael Douglas.
Muriel's wedding is een geweldige film. Komen wel vaker goede films uit Australië.
Ik heb gisteravond/vannacht een aflevering van Taken bekeken (geweldige serie geproduceerd door Spielberg over aliens en ontvoeringen van mensen door hun) en naar Die hard with a vengeance. Geweldige rol van Samuel Jackson.