21 jun 2008 11:51
21 jun 2008 16:38
21 jun 2008 19:26
21 jun 2008 20:19
maurice schreef:Mijn idee ook gast. Sprak vanmorgen nog een gerespecteerd Porsche techneut en die vond het allemaal wel meevallen...
22 jun 2008 1:14
turbocruiser schreef:Verwachtingen zijn gekoppeld aan imago en prijs. Kortom; het beeld van een gevoelige IMS Lager motor past mijns inziens niet bij het imago van Porsche.
Paul van Engelen schreef:Verkoopt deze man ook Porsches![]()
![]()
![]()
22 jun 2008 2:16
maurice schreef:Zo wisten binnen één garage in Hamburg twee monteurs onafhankelijk van elkaar een tegenstrijdig bericht te melden. De één meldde dat er zeker 50% was teruggeweest binnen 100k en de ander meldde dat hij ze op één hand kon tellen.![]()
Wat moet ik daar van denken als 'onnozele' gebruiker.
.
22 jun 2008 9:02
maurice schreef:Zoals ik al eerder zei vind ik de reactie zoals omschreven vanuit Porsche ook wel laf.
maurice schreef:Zo wisten binnen één garage in Hamburg twee monteurs onafhankelijk van elkaar een tegenstrijdig bericht te melden. De één meldde dat er zeker 50% was teruggeweest binnen 100k en de ander meldde dat hij ze op één hand kon tellen.![]()
Wat moet ik daar van denken als 'onnozele' gebruiker.
22 jun 2008 10:20
horn schreef:Wellicht dat deze garage in Hamburg maximaal 10 klanten met een 996 3.4 motor heeft?
22 jun 2008 10:32
22 jun 2008 10:57
22 jun 2008 11:19
22 jun 2008 12:13
22 jun 2008 12:57
horn schreef:Scherp Gerhard!
22 jun 2008 22:58
23 jun 2008 13:31
gast schreef:Ik heb contact gehad destijds (aan het begin van dit draadje) met Autofarm (kun je ook teruglezen); Autofram maakt "slechts" een ander setje cilinderbussen met een andere coating dan Porsche gebruikt.
Verder lees of hoor je daar niets van in het Porsche wereldje. Voor mij is die oplossing net zo min overtuigend als het feit dat Porsche alle problemen categorisch ontkend.
23 jun 2008 14:17
23 jun 2008 15:17
25 jun 2008 22:46
25 jun 2008 22:50
25 jun 2008 22:51
26 jun 2008 0:37
26 jun 2008 1:05
gast schreef:Vooral dit laatste stemt niet erg overeen met de 1 op 3 kapotte motoren die hiervoor meermalen en stellig genoemd zijn.
(er zouden 1500 911-996 met 3.4 motor in NL verkocht zijn, dus 500 kapotte motoren in totaal![]()
)
gast schreef:Elke (ernstige) motorschade is er 1 teveel.
Het "3.4" probleem valt ook niet te ontkennen maar ik blijf strijden voor nuance.
AutoFarm schreef:The standard blocks have a very open design to the water jacket,' says Nick Fulljames, ‘but what we do effectively creates what's called a closed deck. It gives a nice big footprint for the cylinder head and the gasket to clamp down on and certainly makes the finished engine much more rigid. But obviously not so rigid that it'll then be too brittle! Actually, what we're doing here has been used in all sorts of other engines for many years,' says Fulljames. ‘But we believe we are the first company to offer this repair process as a fully engineered solution to solve the M96 engine's single biggest problem, the cylinder walls cracking'http://www.autofarm.co.uk/engines/water ... leeve_tech
Op basis van dit verhaal en de bijbehorende oplossing begrijp ik deze foto wel!
26 jun 2008 13:20
Rob Herfst schreef:Volgens de statistiek is vijf procent van de alle mensen homo.
Van de 700 profspelers in de Nederlandse betaald voetbalcompetitie zouden er dus zo’n 35 moeten zijn.
Maar er is geen enkele homo-seksuele profvoetballer in Nederland; althans niemand die openlijk uitkomt voor zijn homo-seksualiteit!
:idea: misschien komt dus niet iedereen openlijk uit voor zijn/haar motorschade problemen!![]()
26 jun 2008 21:28
gast schreef:Nu maakt het ineens wel uit of het een tip is Paul![]()
06 jul 2008 19:18