Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Van lucht naar water....

28 jun 2009 21:42

Afgelopen vrijdag deze turbo mogen zien. Prachtig ding!

NB. ik wil ook wel zwarte balken over mijn kentekenplaten als ik gas geef... :evil:

29 jun 2009 8:50

Paul II schreef:Heb je 420 paarden of de 450-optie :?: (die ik eens heb beleefd achter het stuur :shock: :lol: ).
Wat dat (ontbrekende) kenteken betreft, was mij natuurlijk ook opgevallen. Wordt hier de laatste tijd soms (weer) vaker gedaan.
Waarom op jouw foto's :?: :roll:

Slechts 420PK :lol: maar ik kom dan ook uit 272PK

Kenteken op black was tipje van een vriend om meerdere redenen maar er zullen ongetwijfeld meetingfoto's komen dus vast geen lange levensduur :mrgreen:

29 jun 2009 10:04

Ongelofelijk gave kar. Wat ik alleen niet begrijp dat je - uiteraard imho :wink: - het enige lelijke detail van die verder hele mooie auto tot avatar maakt... :mrgreen: :wink:

29 jun 2009 12:57

horn schreef:Ongelofelijk gave kar. Wat ik alleen niet begrijp dat je - uiteraard imho :wink: - het enige lelijke detail van die verder hele mooie auto tot avatar maakt... :mrgreen: :wink:

:lol: ik moet nog aan 't werk met m'n fotocamera maar vond de avatar van de 993 niet meer kunnen en deze afbeelding is aanwezig op PC.....next zal waarschijnlijk detail van z'n achterste worden :ass:

29 jun 2009 15:37

Sander911 schreef: :lol: ik moet nog aan 't werk met m'n fotocamera maar vond de avatar van de 993 niet meer kunnen en deze afbeelding is aanwezig op PC.....next zal waarschijnlijk detail van z'n achterste worden :ass:

Moet je hem wel eerst poetsen.... :shock:

29 jun 2009 16:50

Marc-911 schreef:
Sander911 schreef: :lol: ik moet nog aan 't werk met m'n fotocamera maar vond de avatar van de 993 niet meer kunnen en deze afbeelding is aanwezig op PC.....next zal waarschijnlijk detail van z'n achterste worden :ass:

Moet je hem wel eerst poetsen.... :shock:

Heeft geen nut, ziet na 1 rondje blazen toch alweer vies :lol:

29 jun 2009 17:26

mensen met zilvergrijze auto`s houden niet van poetsen ? :?

Zwarte Porsches moeten glimmen !!

Ik was mijn auto na bijna elke grote rit :res:

Dus koesteren die Zwarte Turbo

29 jun 2009 17:58

Harry Kliko schreef:Zwarte Porsches moeten glimmen !!
Ik was mijn auto na bijna elke grote rit
Dus koesteren die Zwarte Turbo

:thumleft:

:res:

:thumleft:

29 jun 2009 18:57

Haha ook mijn :idea: .
Als je zo'n geweldig mooie auto hebt , moet je er in rijden . :!:
Als je er in rijdt , geniet je er van , en je laat mede weggebruikers OOK genieten . 8)

29 jun 2009 18:59

hielkema993 schreef:Hi Sander, je had het er in Hoenderloo volgens mij al even over dat je met de gedachte speelde.............

Hij speelde al langer met de gedachte . :idea:

29 jun 2009 20:46

Zo nadat vanavond de zon was verdwenen de vliegenkoek en andere viezigheid er af gewassen. Nu ook alle kiertjes opgedroogd zijn, ik heb forummers gesproken die er een bladblazer voor gebruiken :idea: , staat de kar te glimmen 8) in de garage.

binnenkort maar 's wat foto's maken als ik er nog mee uit de garage durf te komen :lol:

29 jun 2009 20:50

Dat durf jij wel . :!:
Ik verwacht je met de jubirit 6 ook . :idea: :wink:

30 jun 2009 18:05

MET OF ZONDER VLIEGEN, een mooi nieuw aanwinst :thumleft:

02 jul 2009 14:55

Ik denk 25+ graden da's ideaal poetsweer :bang: Dus de hardwax uit de poetskoffer en zweten maar. Het resultaat is er dus meer foto's nu aanwezig in mijn album.

Foto's maken is toch lastiger dan ik dacht; veel spiegeling met deze kleur waardoor de meest vreemde fotograafstandjes en andere weerspiegelingen zichtbaar zijn op de foto's.

Dus als een PF Fotograaf een uitbreiding van zijn of haar mijn voorkeur :mrgreen: portofolio wenst....stuur een pb.
Afbeelding

02 jul 2009 22:34

Even achter de auto op je hurken de volle kont van de auto op je lens nemen en....tjakka

zie je hoe breed ie echt is :shock:

05 aug 2009 12:02

Na wat expirimenteren met de camera en filters is fotograferen van swoarte auto's best leuk :P
Afbeelding

05 aug 2009 21:45

prachtige auto, en heel veel rijplezier :drive: :)

05 aug 2009 23:15

Sander911 schreef:Foto's maken is toch lastiger dan ik dacht; veel spiegeling met deze kleur waardoor de meest vreemde fotograafstandjes en andere weerspiegelingen zichtbaar zijn op de foto's.

Daar hebben ze polarisatiefilters voor uitgevonden Sander :wink:
Plaats een reactie