| Auteur | Bericht | 

| clemens 
					964C2 '91Hilversum   |   Re: Michael Jackson_________________________________________MJ- Het was een bijzonder mens  leven is het meervoud van lef!

| 

| 28 jun 2009 17:49 | 

| 

|  | 

| turbocruiser 
					964 C2 1992Amstelveen   |   Re: Michael JacksonHad hij eigenlijk überhaupt wel zijn rijbewijs?_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"

| 

| 28 jun 2009 20:40 | 

| 

|  | 

| Wimpie77 

| _________________________________________  Re: Michael Jackson* * *

| 

| 29 jun 2009 16:19 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Leuk om te lezen. Dank.  Life is too short to drive boring cars

| 

| 29 jun 2009 20:09 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Michael Jackson@Jort: super. Heb eerlijk gezegd weinig met zijn muziek maar dit zijn mooie verhalen!_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 29 jun 2009 20:31 | 

| 

|  | 

| lindemans 
					911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem   | _________________________________________  Re: Michael JacksonBeter een goeie voor veel dan een foute voor weinig

| 

| 29 jun 2009 22:06 | 

| 

|  | 

| amandus 
					Timeless   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Heupen als een fietsstalling had ze   Timeless objects

| 

| 29 jun 2009 22:22 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Werkelijk elk draadje is hier binnen 2 pagina's compleet off-topic     'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 29 jun 2009 23:00 | 

| 

|  | 

| Devils son 
					Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944   |   Re: Michael JacksonDaar ben ik het niet mee eens...Dat lukt bijna altijd op pagina 1 al.

| 

| 29 jun 2009 23:01 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Ik ben een optimist en jij een jurist   'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 29 jun 2009 23:03 | 

| 

|  | 

| Jort 
					Groningen   |   Re: Michael Jackson_________________________________________2 foto's van de repetities, 2 dagen voor zijn overlijden:   Tjolk.

| 

| 29 jun 2009 23:42 | 

| 

|  | 

| drknauf 

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

| 

| 08 jul 2009 22:34 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   | _________________________________________  Re: Michael JacksonLife is too short to drive boring cars

| 

| 08 jul 2009 22:43 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   |   Re: Michael Jackson_________________________________________hoeveel zullen er hebben zitten kijken   WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

| 

| 08 jul 2009 22:47 | 

| 

|  | 

| Jort 
					Groningen   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Ik vond o.a. Stevie Wonder meesterlijk (ben normaal geen fan..), in uitvoering (zeker onder de omstandigheden en met zijn respectabele leeftijd) en keuze van nummers. Tjolk.

| 

| 08 jul 2009 22:54 | 

| 

|  | 

| barolo 
					3.2S010   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Ik heb het concert op RTL-5 nog zitten kijken en moet toch wel zeggen. He is THE King of Pop.  That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

| 

| 08 jul 2009 23:03 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Michael Jacksonvrouw persoon draait hier nu al 14 dagen alle mp3's  van hem en moet zeggen verveelt nog steeds niet ( blijft tijdloze muziek) 

| 

| 08 jul 2009 23:07 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Michael JacksonWat heeft die Stevie een dijk van een stem zeg, dat is nog eens zingen. Ben ook geen fan, maar hij liet wel even horen hoe het kan en dat onder deze omstandigheden._________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 08 jul 2009 23:07 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Michael Jacksonwas ook erg onder de indruk van dat 12 jarig mannetje ( ga het maar eens doen! ) 

| 

| 08 jul 2009 23:10 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   |   Re: Michael Jacksonusher en brooke shields deden mij het meest gisteravond_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

| 

| 08 jul 2009 23:12 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Michael Jacksonbrooke doet mij altijd wat   

| 

| 08 jul 2009 23:13 | 

| 

|  | 

| 3bdl 

|   Re: Michael JacksonBen opgegroeid met de muziek van MJ. Zonde van zo'n talent. Te goed en te naief voor deze wereld. Gave memorial.  Wat is Brooke Shields toch een lekker wijf   

| 

| 08 jul 2009 23:16 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Michael Jackson_________________________________________Ik zal me gedragen    Ook zeer onder de indruk van Brooke, de enige toespraak met echte inhoud wat mij betreft.Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 08 jul 2009 23:18 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Michael Jacksonzeg jij het maar gewoon  ik zou ook wel een ruzie over hebben voor brooke 

| 

| 08 jul 2009 23:20 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Michael JacksonGeen ruzie over Brooke. Prachtige vrouw om te zien._________________________________________Maar in dit topic geen lekker wijf Ries, je snapt 'm wel!
 Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 08 jul 2009 23:26 | 

| 

|  |