Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: NIET met de Porsche op verlof...

01 jul 2009 16:46

En dan met een stalen sm**l zeggen..... dat je een elektrische Porsche hebt :mrgreen:

Dit topic al gezien? dan score je redelijk :mrgreen:

01 jul 2009 16:59

rufie schreef:Met de Porsche op reis, om dan in de file te staan ?!?
Nee, laat maar :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Wat wordt de volgende File rufie ???? :ba:

01 jul 2009 17:44

Ik ga met de DD aankomend weekend naar CENTER PARCS!!!! JAAA!!!!!

01 jul 2009 17:56

Koen De Moortel schreef:ik zweer het je, bij de eerste berg die ik zie barst ik in tranen uit in die kl@te-mercedes :evil

:salut: je had ook niet op de motor moeten bezuinigen, ben vorig jaar met de E van m,n compaan op vakantie geweest, een 320cdi. serieus lekkere auto :drive:

02 jul 2009 9:45

leuk draadje geworden 8) het is wel leuk om te zien dat ik niet alleen ben, maar volgend jaar regel ik het echt wel zo dat ik m'n SC'tje de vakantie van z'n leven kan bezorgen :drive:
dan beginnen we lekker een draadje over de mooiste wegen enzo...
anyway, nog twee daagjes werken en dan zijn we ermee weg :ba: :ass:

02 jul 2009 10:06

1 weekje zelf met de 924 :drive:

en 3 weken met ouders zonder 924 :pale:

02 jul 2009 10:17

is firmawagen...stom genoeg had ik hiervoor een 220, en die heb ik drie weken geleden moeten inleveren omdat er teveel kilometers opkwamen.
de nieuwe wordt pas in september geleverd, en deze hebben ze me gegeven als vervangwagen tot dan. prima allemaal, het komt gewoon stom uit met het verlof :bang:
maja, ben nog maar 29 ook he :mrgreen:
voor de rest is het eigenlijk wel de perfecte wagen voor op reis: immense koffer, laag verbruik, supercomfortabel, en gaat niet kapot. maar nogmaals, zodra ik de eerste berg of tunnel zie zal m'n hartje toch wel pijn doen :pale:

02 jul 2009 10:46

Krijg mijn vrouw echt niet in de P.Lawaaiig, stinkend, oncomfortabel rammelapparaat was volgens mij de juiste omschrijving die ze me gaf.

Mijn zoon (3.5 jaar oud) kiest altijd de P. boven de Audi,omdat die VROEM, VROEM doet.

Ben wel dit jaar met wat vrienden helemaal binnendoor naar Garda gereden en vandaaruit naar Brescia, Parma etc.

En inderdaad zonder radio, ook een Porsche viercilinder klinkt goed!!

Ook veel Km gemaakt in Belgie, Frankrijk, Dld, meestal met mijn beste vriend.
Plaats een reactie