| Auteur | Bericht | 

| GerbenJ 
					Porschûh   |   Re: Porsche Panamera spyshotsKijk hier maar bij Wittebrug:4SSTurbo Die toeters en bellen...€€€€

| 

| 25 jun 2009 16:29 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Porsche Panamera spyshots*Ouch*_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 25 jun 2009 16:43 | 

| 

|  | 

| GerbenJ 
					Porschûh   |   Re: Porsche Panamera spyshotsinderdaad 

| 

| 25 jun 2009 16:55 | 

| 

|  | 

| MetalGreen911SC 
					911 3.0 SC &                               911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S   |   Re: Porsche Panamera spyshotsZucht... bij de buren kost de instapper "maar" 94K_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders

| 

| 25 jun 2009 17:57 | 

| 

|  | 

| ErikE 
					987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________Mèèn...  Dan wel weer errug fijn dat op alle uitvoeringen de "bekerhouders achter" € 0,00 zijn...       Take the long way home....

| 

| 25 jun 2009 22:35 | 

| 

|  | 

| Erick 
					987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________Vanavond weer thuis gekomen van Stuttgart/Sindelfingen. Zoals eerder geschreven behoorlijk wat Panamera's gezien. Sluit me 100% aan bij John.  Vandaag hem o.a. ook in het ametist en wit gezien. Vind die beide kleuren zelf niet mooi op de Panamera. Ook een totaal afgeplakte nieuwe 911 uit de fabriek zien komen, echter niet optijd de camera bij de hand....   Styles change, Style doesn't

| 

| 25 jun 2009 23:30 | 

| 

|  | 

| GerbenJ 
					Porschûh   |   Re: Porsche Panamera spyshotsWat vind je van "exclusieve kofferset à €3820,=."   

| 

| 26 jun 2009 12:26 | 

| 

|  | 

| Jort 
					Groningen   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________De Burmester hifi installatie: €6.547, excl. bpm en btw... Maar dan heb je ook wat, schat ik in.  Tjolk.

| 

| 26 jun 2009 13:44 | 

| 

|  | 

| maurice 
					Turbo S - 542pkFriesland   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________Inderdaad, Burmester Audio maakt hele mooie dingen in de high-end SOTA klasse. Jaren mee mogen spelen vanuit mijn eerder vak. Voor automotive hebben ze eerder het audiosysteem voor de Veyron ontworpen en nu dus twee jaar lopen puzzelen op een audio systeem voor de Panamera. Krijg je ook wel iets dat waanzinnig klinkt, high-end audio in je auto      Kijk ook even hier;Porsche ProjectBugatti Project Factory original Porsche Special build Turbo S

| 

| 26 jun 2009 22:30 | 

| 

|  | 

| Robingt3 
					968 Wit Wateringen (westland)   |   Re: Porsche Panamera spyshots

| 

| 27 jun 2009 12:14 | 

| 

|  | 

| Black Betty 
					Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________ Panamera voorloper?  it's better to burn out than to fade away

| 

| 28 jun 2009 11:04 | 

| 

|  | 

| Erick 
					987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)   | _________________________________________  Re: Porsche Panamera spyshotsStyles change, Style doesn't

| 

| 29 jun 2009 18:33 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________kvind,mwelbruut   WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

| 

| 29 jun 2009 20:57 | 

| 

|  | 

| maurice 
					Turbo S - 542pkFriesland   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________Lekker    Bandwidth Exceeded. Maak ons niet blij met een dooie mus    @Erick, mooie test, beetje gemanipuleerd in de beelden hier en daar maar geeft wel heel goed aan wat een waanzinnige auto de Panamera is.Factory original Porsche Special build Turbo S

| 

| 29 jun 2009 22:26 | 

| 

|  | 

| drknauf 

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

| 

| 29 jun 2009 23:25 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________sleutel is grappig. kwam deze, uit een andere hoek, nog tegen. Life is too short to drive boring cars

| 

| 05 jul 2009 15:07 | 

| 

|  | 

| rufie 
					996 3.6 - 2002Gent - België   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________Hoihoi, de vakantie zit er al op. Ben terug uit het zonnige Frankrijk. Vorige week was er in Saint-Tropez de voorstelling aan de pers van de Panamera. Er waren er een honderdtal.  Ik moet zeggen dat ik nog niet 100% overtuigd ben, maar wel zeker dat het zal verkopen. Als je er volgende week al wil mee rijden, kan je nog een reisje boek.  Pas op, de prijs is niet gegeven :    http://www.fastlanetravel.com/images/panamera.pdfAir or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
 http://www.RUFIE.be

| 

| 14 jul 2009 15:38 | 

| 

|  | 

| PaulusdB 
					964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch   |   Re: Porsche Panamera spyshotsPrice: $8,498 per person double occupancy or $10,698 for single occupancy.
 Zoals ik het lees zijn het zes dagen met start en vertrek vanaf Nice Airport.

| 

| 14 jul 2009 16:52 | 

| 

|  | 

| rufie 
					996 3.6 - 2002Gent - België   |   Re: Porsche Panamera spyshotsHet zal bij mij toch de proefrit bij de dealer worden..._________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.

| 

| 14 jul 2009 16:56 | 

| 

|  | 

| rufie 
					996 3.6 - 2002Gent - België   |   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________2 foto's van Saint-Tropez :   Air or water, Porsches are COOL.

| 

| 15 jul 2009 9:50 | 

| 

|  | 

| Wouter 
					ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem   |   Re: Porsche Panamera spyshotsWat ik niet begrijp is dat hij steeds wordt afgebeeld of neergezet op dat fantasieloze wiel. Ik zit hier met het verkoopboekje voor mij en er is toch echt veel meer mogelijk. Sowieso keuze uit bijzondere fraaie kleuren. Het is toch wel een schitterende bak hoor. Dat interieur is echt om te watertanden._________________________________________
 Dat van dat wiel moet ik op terugkomen; ik zie nu dat het het enige 20 inch wiel is vooralsnog.
 It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.

Laatst bijgewerkt door Wouter op 20 jul 2009 12:23, in totaal 1 keer bewerkt. 

| 

| 20 jul 2009 12:09 | 

| 

|  | 

| $TEEF 
					Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert   |   Re: Porsche Panamera spyshotsga hem ook steeds gaver vinden...toch bijzonder..._________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg

| 

| 20 jul 2009 12:17 | 

| 

|  | 

| Harry Kliko 

|   Re: Porsche Panamera spyshots_________________________________________De neus en het interieur zijn het best vormgegeven  996 carrera 4 cabrio NPC 1576

| 

| 20 jul 2009 12:25 | 

| 

|  | 

| Marco 
					Carrera 3.2,
996 Cabrio, 
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492   | _________________________________________  Re: Porsche Panamera spyshotsGot coffee?

| 

| 20 jul 2009 13:46 | 

| 

|  | 

| Dimitri-Turbo 
					Omg. Amsterdam   |   Re: Porsche Panamera spyshots+2 Vind de neus ook wel erg mooi!_________________________________________ Het leven gaat door..

| 

| 20 jul 2009 21:35 | 

| 

|  |