Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: De porsche van Bob de Bouwer

04 mei 2009 22:06

jes........... ruitenwappers staat verkeerd en uit elkaar. 993 heeft ze in het midden naast elkaar staan.
Dan had ik bij zo'n ombouw ook even de parafaan.

16 mei 2009 10:03

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

16 mei 2009 10:12

die schnelle und wütend Bedankt google vertaling :roll:

17 mei 2009 20:35

Afbeelding ..toch weer japanse invloed.... :shock:

18 mei 2009 9:13

Datsun lampen :?: :?: :?:

19 jun 2009 15:50

Ook een bijzondere combi: 959 speedster :shock:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

19 jun 2009 16:34

O.b.v. kevertje.

19 jun 2009 16:48

Meen je dat nou :roll: :shock: ... dacht toch echt dat het 'n gechopte 959 was :mrgreen:

19 jun 2009 20:34

in het teken van:
Hoe lelijk kun je een cayenne maken :bang:
Afbeelding

En Deze
MAFF Muron Wide Body Styling Kit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

19 jun 2009 20:54

Olaf schreef:Meen je dat nou :roll: :shock: ... dacht toch echt dat het 'n gechopte 959 was :mrgreen:

no.. is een opgedirkte speedster replica. :twisted:

19 jun 2009 21:23

Tjee, een Cayenne kan dus tóch nog lelijker. Dat ziet eruit alsof het uit 'I, Robot' komt.

07 jul 2009 15:33

Kom zojuist DEZE tegen... een 911 uit 1970! eerlijk is eerlijk, hij ziet er verbazend nieuw uit! Jammer van die zwarte achterlichten en balk.. Je moet er van houden...

07 jul 2009 15:50

Netjes omgebouwd, lichten inderdaad too much (bij een lichtere kleur wellicht beter) en stuurwiel extreem lelijk, maar een '70er origineel is veel meer waard, volgens mij...

07 jul 2009 16:01

Waarom koopt ie niet gewoon een 964 ? :scratch: :bang:

Die ombouw moet poen gekost hebben ! :roll:

07 jul 2009 16:20

Voor de paar tientjes wegenbelasting elke maand? Hele volksstammen die daarvoor rare beslissingen nemen.

07 jul 2009 16:23

tvanbroekhoven schreef:Waarom koopt ie niet gewoon een 964 ? :scratch: :bang:

Die koop je niet voor 15 :wink:

07 jul 2009 16:28

Het ombouwen zal ook wat gekost hebben, dus of ie zoveel voordeliger uitwas? :uh:

07 jul 2009 16:30

Bij de advertentie staat:

"Er is heel veel vernieuwd aan de auto, hij is dan ook volledig gestript gestraald en gespoten.Van dit alles heb ik ook foto´s."

De auto + de werken + de 964 onderdelen. Zal er niet zo ver naast zitten denk ik.

Hij had beter een 964 gebakje gekocht en dat opgelapt. Zou m meer overgehouden hebben van zijn centen :mrgreen:

Of terug in originele staat hersteld, maar zijn smaak was duidelijk anders.

07 jul 2009 16:32

En een redelijke '70er in originele staat is ook meer waard dan 15k... dubbele diefstal uit eigen portemonnee, dus.

Ombouwen doe je voor jezelf, zo'n auto moet je nooit meer verkopen.

07 jul 2009 16:55

Ruikt een beetje naar maar heel weinig ombouwwerk. Een hele slechte body van een 1970 is niet zo duur, en je hebt maar een klein stukje nodig en een goede motor!!!

Deuren, schermen, achterspatborden, bumpers, lijstwerk, motorkap en kofferbak van de 964, tevens het complete interieur en de bedrading overzetten, gewoon een 964 ernaast zetten,en daar hoeft geen kenteken bij te hebben gezeten.

07 jul 2009 19:48

felix bahama 912 schreef:Ruikt een beetje naar maar heel weinig ombouwwerk.

Zulke slechte mensen zitten niet op het Porsche Forum . . . . . . :bang: wat mij betreft :ass: :go: en :flush:

Helaas komt het voor en misschien wel meer dan wij denken, maar laten wij ons forum hier maar vrij van houden.

07 jul 2009 19:57

felix bahama 912 schreef:Deuren, schermen, achterspatborden, bumpers, lijstwerk, motorkap en kofferbak van de 964, tevens het complete interieur en de bedrading overzetten, gewoon een 964 ernaast zetten,en daar hoeft geen kenteken bij te hebben gezeten.

Had ie de aandrijflijn dan ook niet even goed kunnen overbouwen ? :mrgreen:

07 jul 2009 20:47

... of alleen het nummer :mrgreen:

07 jul 2009 21:08

Door het overplaatsen van de motor,oftewel het motornummer bij het chassisnummer te houden blijven de nummers matchen.

Je hebt dan ook geen dubieus motornummer wat te traceren is naar een chassisnummer.

Ik hoor nogal wat verhalen van een goede vriend van mij die fraudeonderzoek doet bij een zeer grote verzekeringsmaatschappij, voordat jullie vreemde dingen over me gaan denken

21 jul 2009 22:03

Ik kwam net dit gedrocht tegen op ebay

Afbeelding
Afbeelding

zonde voor een auto met zo weinig KM
Gesloten onderwerp