Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: TV, Movie & IMDB

10 jul 2009 7:08

Traveller69 schreef: Ben erg benieuwd naar BoB-2-The Pacific. Is natuurlijk wel een oorlog waar 'wij' weinig mee te maken hebben gehad.

Speak for yourself :idea:

horn - beide ouders WW2 in Nederlands-Indie meegemaakt, grootvader generaal bij KNIL...

10 jul 2009 12:42

Jeroen914 schreef:Net 'Felon' gekeken met Val Kilmer
http://www.imdb.com/title/tt1117385/
Goeie gevangenis film!

ja die heb ik ook gezien 8)

10 jul 2009 12:53

drknauf schreef:ik zit ,me al hlml te verheugen op DEZE film , lijktme vette shit :wink: klik op HD 8)

Lijkt me ook echt een gave film... !

10 jul 2009 14:23

horn schreef:
Traveller69 schreef: Ben erg benieuwd naar BoB-2-The Pacific. Is natuurlijk wel een oorlog waar 'wij' weinig mee te maken hebben gehad.

Speak for yourself :idea:

horn - beide ouders WW2 in Nederlands-Indie meegemaakt, grootvader generaal bij KNIL...

oeps, sorry. Zal wel een tekort zijn in mijn opleiding (of het is gewoon te veel onderbelicht geweest).

Generaal :res:

10 jul 2009 14:30

sorry niet nodig. was slechts bedoeld om je horizon te verbreden :lol:

10 jul 2009 15:04

Dan kan ik die nog breder maken! :mrgreen:
Opa was ook KNIL-ler, heeft aan de Birmaspoorlijn gewerkt en in een Jappenkamp gezeten. Heeft nooit iets van een Japans merk in huis gehad. Kon mijn eerste auto ook niet echt waarderen, al was hij blij voor mij! :wink: Zal Harald wel bekend in de oren klinken.

10 jul 2009 15:20

Zeker, moest er gisteren nog aan denken. Zat in Rotterdam op het World Port Tournament bij de honkbalwedstrijd Nederland-Japan. Mijn ouders, evenals ik grote honkballiefhebbers, hebben altijd moeite gehad met 20 knikkende Japanners die hun pet afdoen en hun hoofden buigen voor hun coach en met de wapperende Japanse vlag. Met japanse producten hadden ze geen problemen.
Oma's wilden ook geen japanse spullen in huis. Oma betaalde vaak de auto van mijn vader. Toen hij ooit een Datsun Bluebird had gekozen, moest dat van oma een andere makelij worden. Andere opa heeft martelingen in jappenkamp helaas niet overleefd. Ik denk dat als je een dergelijke oorlog niet meegemaakt hebt, je je daar geen voorstelling van kan maken. Ik ook niet. Mijn moeder heeft ooit een boek samengesteld over haar kindertijd (geboren in 1937) in een vrouwen-jappenkamp, gebaseerd op dagboeken van vrouwen in dat kamp. Was een eye-opener voor mij en erg emotioneel om te lezen. Had er geen idee van...

10 jul 2009 20:18

manman mijn ma en oma hebben er ook gezeten ik heb de verhalen gehoord :? bizar gewoon dat valt echt niet te verfilmen.

10 jul 2009 20:30

vanavond the deer hunter, erg goed.

10 jul 2009 20:43

dooie boel die film :shock: :mrgreen: :wink:

10 jul 2009 21:59

van michael mann DEZE film lijktme vette shit , mooie sunglasses kleding 8) om te kwijlen :wink: klik HD

10 jul 2009 22:05

THE INFORMERS watch in HD en op 1 minuut 26 porsche te zien :wink: met zo,n cast kan het best wel wat zijn lijkt mij

11 jul 2009 11:50

http://www.youtube.com/watch?v=wV-RIxL5aA4 ik ben benieuwd

12 jul 2009 11:56

@ Jeroen - vannacht Felon gekeken. Dank voor de tip! :salut:

13 jul 2009 21:25

Het is weer COMIC CON, en bijna iedereen is benieuwd naar de eerste beelden van James Cameron's AVATAR.
Hier beneden alvast een teaser poster:

Afbeelding

16 jul 2009 18:56

Zo dadelijk op RTL 8 (2030-2300 uur) The Remains of the Day (1993). In mijn ogen ook een topper met o.a. Anthony Hopkins, Emma Thompson en Hugh Grant.

Review: http://www.moviemeter.nl/film/440.

Groeten,
Peter

19 jul 2009 0:59

Vanavond, de film Wanted (2008) gekeken :thumleft:

Wat heb jij gedaan vandaag :D

http://www.moviemeter.nl/film/45567

Peter

19 jul 2009 1:49

Gisteren een heel seizoen van 'Harpers Island' gekeken
Geinige serie, mede omdat we vorig jaar op een soort gelijk eiland bij Seattle zijn geweest

19 jul 2009 3:08

Afbeelding

Ik zeg niks Jeroen... :twisted:

Luie donder...de hele dag voor de tv gehangen ; maak dat ding eens af man! :mrgreen:

19 jul 2009 3:13

LOL... voor het eerst in weken eindelijk gewoon es effe een avond/nacht lekker op de bank kunnen vegeteren met het vrouwtje

19 jul 2009 3:22

:lol: Ga naar bed man...tis bijna half vier... :wink:

19 jul 2009 3:26

so what :shock: :mrgreen: en jij dan :wink:

19 jul 2009 3:34

ben nog gewoon aan het werk hoor...
schade van gisteren aan het inhalen :mrgreen:

31 jul 2009 20:00

klik HD 8)

31 jul 2009 20:15

Ninja turtle ASSISSNED ......eindelijk..... die ga ik zker kijken :mrgreen:

The Firm, hooligan get organised , zo iets als the Warriors come out to playeyee.......maar dan op zn Engels :wink:

Afbeelding
Gesloten onderwerp