25 jun 2009 14:52
en zo gaat het weer van iets over niets...
kenmerkend
25 jun 2009 14:54
25 jun 2009 14:54
25 jun 2009 14:55
25 jun 2009 14:57
TD (zonder I) schreef:Zonder gekheid, ik zou het best aandurven om zo'n 996 3.4 te kopen en dan zou ik kijken naar eentje waar al een nieuw blok in ligt en waarbij dat nieuwe blok nog niet zoveel gelopen heeft.
25 jun 2009 15:42
25 jun 2009 15:47
25 jun 2009 16:01
25 jun 2009 16:08
25 jun 2009 16:48
25 jun 2009 18:54
25 jun 2009 19:39
26 jun 2009 13:35
26 jun 2009 14:17
Jeroen914 schreef:unsubscribed...
26 jun 2009 14:19
26 jun 2009 14:27
bartv996 schreef:Het enige probleem zei men, is dat de dichting tussen ... (weet ik niet meer) durft kapot te gaan, dan lekt hij olie en dan rij je de motor idd stuk.
als er geen olie lekte, dan ben ik goed voor nog veel rijplezier, en als het wel lekt, dan plaatst men meteen een andere dichting en is het probleem ook opgelost.
26 jun 2009 15:24
26 jun 2009 16:06
26 jun 2009 16:08
26 jun 2009 16:21
26 jun 2009 16:28
26 jun 2009 16:31
26 jun 2009 16:42
26 jun 2009 17:12
wolf schreef:nog wat leesvoer over m96 probleempjes![]()
http://www.flat6innovations.com/home
http://www.porscheenginefailure.com/
26 jun 2009 17:15
Wat een ellende. Wás dat een 996 3.4 liter motor?bully schreef:.....plof.......