Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Re: Set velgen 17" Cup 1 met banden =VERKOCHT=

12 jul 2009 14:48

dat storten heeft de verkoper gedaan :salut:

12 jul 2009 22:28

Ik bedoel dat de KOPER van de velgen bij wederverkoop nog een donatie doet

13 jul 2009 18:50

Als ik in het album van de KOPER kijk dan had ik het wel kunnen weten eigenlijk.... :roll:

album/album_personal.php?user_id=3421

Doet ie dan toch wel slim. Kunt niet zeggen dat ie geen ondernemingsgeest heeft :wink:

13 jul 2009 19:44

M a r c schreef:Doet ie dan toch wel slim. Kunt niet zeggen dat ie geen ondernemingsgeest heeft :wink:

jij noemt het slim, ik noem het niet netjes......

13 jul 2009 19:44

Ach Marc, we weten allebei dat de velgen scherp geprijsd waren maar ook hier geldt dat alle waar naar zijn geld is. HEb ook even getwijfeld om ze me tenemen en dit te doen, maar gelukkig hoef ik het niet deze handel te hebben. Enneh: hij heeft ze ook nog niet verkocht voor dit bedrag. VRagen is 1 krijgen is 2. My 2P

13 jul 2009 19:46

porsche356sc schreef:jij noemt het slim, ik noem het niet netjes......

+1 .... maar ja, de verkoper zei ook, wie het eerst komt .. :wink:

14 jul 2009 10:04

Ik wil even iets heel duidelijk maken naar iedereen die hier zomaar even een oordeel over mij velt:

Ik ben GEEN enorme handelaar, maar ben een Porsche-liefhebber in hart en nieren, net zoals iedereen hier op het forum.
De rede dat ik af en toe iets koop om vervolgens weer door te kopen is simpel; de restauratie van mijn 944 financieren.
Ik houd het hele internet in de gaten voor onderdelen voor m'n eigen auto en af en toe kom je dan zaken tegen die ik zelf niet kan gebruiken,
maar aantrekkelijk geprijst zijn.

Wat betreft de Cup 1 velgen die ik op marktplaats heb gezet: DEZE HEB IK WEL DEGELIJK VOOR EIGEN GEBRUIK GEKOCHT!!!!!
maar na montage bleken de velgen toch niet helemaal mijn smaak en bovendien aan de zware kant voor de bescheiden PK's van mijn auto.
En helaas werkt het op marktplaats zo; "je moet veel vragen, om weinig te krijgen."

Als iemand nog vragen of kritiek heeft, hoor ik deze graag, maar dan wel persoonlijk en opbouwend.
Ik heb aan verschillende mensen hier op het forum onderdelen verkocht, tegen zeeeer schappelijke prijzen en dan vind ik het erg jammer
om te zien dat juist deze mensen nu zo'n scherp oordeel over me hebben. :(

14 jul 2009 11:19

het is een vrije wereld

14 jul 2009 12:25

Marcelliano944 schreef:Wat betreft de Cup 1 velgen die ik op marktplaats heb gezet: DEZE HEB IK WEL DEGELIJK VOOR EIGEN GEBRUIK GEKOCHT!!!!!
maar na montage bleken de velgen toch niet helemaal mijn smaak en bovendien aan de zware kant voor de bescheiden PK's van mijn auto.
En helaas werkt het op marktplaats zo; "je moet veel vragen, om weinig te krijgen."
:(

Dan zou ik je aan Harry verkopen als ik jou was. Dan heb je dat Marktplaats gezeur ook niet en je geld terug.

14 jul 2009 12:27

@marcel: Gezien de interesse hier op het forum had je dat mijns inziens netter kunnen oplossen.

De geintereseerden in dit topic via PB op de hoogte brengen dat de velgen weer in de verkoop gaan was 1 van die manieren.

14 jul 2009 12:38

Beste Maarten-944,
Het was helemaal niet de bedoeling dat deze velgen meteen op marktplaats zouden belanden, zoals sommigen wel beweren. Ik heb ze gekocht van Marc met de intentie ze op mijn eigen auto te monteren, maar zie hier gezien het gewicht van de velgen en hoe ze onder mijn auto staan vanaf.

Het zou niet net geweest zijn om de velgen hier terug op het forum te zetten tegen een hogere prijs. In plaats daarvan heb ik besloten ze op marktplaats te zetten. Ik zie echt niet in wie ik hiermee benadeeld heb. :shock:

14 jul 2009 13:52

zoals aangegeven heb je niemand benadeeld. alleen een wat vreemde indruk achtergelaten. temeer daar je vaker porsche onderdelen aanbiedt op marktplaats en gezien de onmiddelijke reactie hier toen bleek dat deze velgen aan jou verkocht werden. 'Binnenkort op Marktplaats'.

Je imago is je grootste amigo...
dus wellicht heeft het meer te maken met de verwachting die waarheid bleek te worden. :?

Ik denk dat het topic op slot kan. Velgen zijn verkocht (daar ging het om) en ook de koper/verkoper heeft zijn antwoord kunnen geven op de reacties. Mocht iemand er dringend anders over denken of persé nog wat kwijt willen, zie ik een pb wel verschijnen.

16 jul 2009 15:09

nog even op de valreep dan, ik ben nog geinteresseerd

16 jul 2009 15:44

You've got mail...
Plaats een reactie