Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
16 jul 2009 19:11
Het gaat mij ook niet om spuiten of zuipen in de sport..lijkt me onverstandig..maar moet men ook zelf weten.
Het ging me meer om het algemeen drugs- en drankgebruik. Er verantwoord mee omgaan is voor veel mensen lastig, ik heb zelf de mazzel dat die paar joints me niets deden, dus waarom dan er verder mee gaan en alcohol hoef ik al helemaal niet. Maar ga je gang als je wilt gebruiken, zonder daar anderen mee lastig te vallen en in het ergste geval inderdaad iemand van het leven beroven
16 jul 2009 21:36
nee 60 kg en 20 ik hou wel vol ben ik nie bang voor..
16 jul 2009 22:23
Gizmo schreef:Gunther schreef:25 kg in 5 jaar is echt wel te doen. door goede voeding en veel trainen. ben geen typ dat op de sportschool komt om te jippie of om me tijd vol temaken zoals 70 % vd nederlandse sportschool bezoeker. mensen die een grote bek hebben mogen wel een keer mee kijken of ze het volhouden

Zeg ik: het kan wel mits je 40 kg woog voor het trainen en je 16 jr was. En het volhouden ben ik niet bang voor, maar dan na jouw training even mijn training erna doen. Lijkt me overigens wel gezellig.
Gezellig!
Sluit ik me bij aan, doen we daarna een keer mijn training, goed?
16 jul 2009 22:40
En als jullie klaar zijn doen we een keer mijn training...

Macho's
16 jul 2009 22:54
Horn, wij houden gewoon een keer een wedstrijd...de spraakwaterval...kent geen verliezers
17 jul 2009 2:21
ach ja ik ken dat wel magoed kan me er wel druk om maken ma da heb ik geen zin ik heb da mee me eigen doel bereikt en ik vind het prima en nogmaals als een ander er anders over denkt ook goed ik heb voor een ieder
17 jul 2009 11:31
@ Gunther, 'sterke' woorden....
18 jul 2009 0:26
Komen jullie beide naar Den Haag. Trainen jullie gelijk in de grootste sportschool van Europa, en kunnen we daarna de ring in Henk. Ik denk dat jij die training bedoeld.
18 jul 2009 16:15
is dat een healt city

ben meer van de sportschole alla kneet.
18 jul 2009 16:28
ps las vandaag dat meneer van gelder regelmatig een stevige borrel dronk en er niet in spuugde.. geloof dat het in de AD stond erg jammer voor zo'n tallent.
18 jul 2009 20:13
Gunther schreef:is dat een healt city

ben meer van de sportschole alla kneet.
Ik denk dat we alle 3 kneet's gym bedoelen
18 jul 2009 20:29
ja die bedoel ik trainde mijn sportschool houder vroeger heb daar veel goeds over gehoort. en fotos gezien komen goede bodybuilders weg.
ik train bij neset icli misschien dat jullie hem kenne
19 jul 2009 10:42
voldoende testosteron in dit topic..
19 jul 2009 15:14
voldoende vooroordelen ook trouwens...
19 jul 2009 15:48
voldoende eigen schrijfstijl ook
19 jul 2009 16:16
Natuurlijk gaan we dan trainen bij Kneet, ik train daar nu al denk ik 15 jr (niet te zien natuurlijk). daar is ook nog een aparte ruimte waar we dan de andere hobby van Henk kunnen oppakken. Ik moet dan nog wel even kijken of daar dan niet getraind dient te worden.
19 jul 2009 18:42
HenkC2C schreef:voldoende vooroordelen ook trouwens...

Geen vooroordeel Henk, schrijf alleen wat ik constateer
Eerst jouw training, dan mijn training en dan nog even de ring in...tja
Heb zelf tot B Klasse Muay Thai gedaan en til ook al wat jaartjes ijzer maar heb totaal niet de behoefte aan een krachtmeting. Teveel oestrogeen
19 jul 2009 18:57
Probeer het anders te lezen
Zie het als 2 mensen die elkaar in het leven buiten het Porscheforum ook kennen en respect hebben voor elkaars sportieve prestaties maar het al een tijd lang leuk zouden vinden een keer een workout of een sparringsessie samen te doen.
19 jul 2009 19:36
Die tussen jou en Gizmo voel ik wel aan
veel plezier natuurlijk