Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: zwarte 997 turbo

21 jul 2009 18:45

Super bak! Van harte ermee.

22 jul 2009 18:15

Antwerpen is een leuke stad met vele mooie wagens! Heb meer porsche's in belgie/antwerpen gespot dan tijdens mijn reis in Nederland van 120km :|
Wellicht hebben ze daar meer smaak :mrgreen: :mrgreen: maar dat houd de auto hier juist 'exclusief' :ba: en lekker om in te :drive:

22 jul 2009 18:18

Dimitri-Turbo schreef:Antwerpen is een leuke stad met vele mooie wagens! Heb meer porsche's in belgie/antwerpen gespot dan tijdens mijn reis in Nederland van 120km :|
Wellicht hebben ze daar meer smaak :mrgreen: :mrgreen: maar dat houd de auto hier juist 'exclusief' :ba: en lekker om in te :drive:

prijzen...?..scheelt wel iets met nederland....

22 jul 2009 19:15

Wow, mooie wagen hoor! Heel veel plezier ermee en hou dan kanon heel!

22 jul 2009 20:39

Dimitri-Turbo schreef:Antwerpen is een leuke stad met vele mooie wagens! Heb meer porsche's in belgie/antwerpen gespot dan tijdens mijn reis in Nederland van 120km :|

Inderdaad,tijdens mijn rit vanuit Belgie via Eindhoven,'s Hertogenbosch,Utrecht......richting noorden tot in de buurt van Assen slechts :shock: 2 porsches gezien.Conclusie:ofwel zijn er weinig porsches in Nederland ofwel staan ze veelal in de garage geparkeerd. :)

22 jul 2009 21:50

Jokke,

hele mooie tujbooo... :thumleft: velen van ons zullen deze heel graag in de garage willen hebben staan...( ik ook )

en ja...ons bent zunig..:)

22 jul 2009 22:24

attenooje :!: gefeliciteerd :salut:

22 jul 2009 22:31

jokke schreef:Conclusie:ofwel zijn er weinig porsches in Nederland ofwel staan ze veelal in de garage geparkeerd. :)

Of je rijdt zo snel dat je ze over het hoofd ziet. :wink:

23 jul 2009 11:29

Pracht car die 997 Turbo :thumleft:
Veel plezier ermee :salut:
Plaats een reactie