Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
12 jul 2009 17:50
@brain951; je had gelijk hoor de hele middag hier in
deventer geregend .
12 jul 2009 19:31
Hier schijnt op dit moment de zon bij een strak blauwe hemel

beetje laat voor jullie denk ik
14 jul 2009 22:51
al iets bekend wanneer
14 jul 2009 23:27
Ben momenteel nog even druk met t plannen van mn eigen vakantie..zodra ik daar duidelijkheid over heb zal ik een nieuwe datum de ether ingooien

zal nog een paar dagen duren denk ik.. heb geduld.. hij komt
15 jul 2009 18:12
Wellicht als de datum mij en het vrouwtje uitkomt dan kom ik ook..... dit weekend gaat niet want ik vertrek vrijdag voor een lang weekend Antwerpen met het vrouwtje en uiteraard ga ik met de P
18 jul 2009 13:53
Mijn vakantie is geboekt.. zondag 26 Juli lijkt mij een geschikte dag om het weer te proberen.. de inschrijving is weer geopend
18 jul 2009 19:32
helaas, kunnen we niet
20 jul 2009 22:05
He Brian, zondag 26e kan ik, moet nog ff kijken of ik een bijrijder meeneem maar zet me er maar bij!
20 jul 2009 22:26
Ik zal/we zullen er zijn. Twee personen karten svp.
22 jul 2009 12:33
Ik ben er ook normaal gesproken. 2 personen.
met karten.
Vind dat er nog wel iets meer aanmeldingen moeten komen...
22 jul 2009 19:09
Je zit nu idd eigenlijk midden tussen alle vakanties in, maar ja.
Ook wij hebben ons weer opgegeven.
Ben benieuwd of er nog een beetje meer belangstelling komt.
22 jul 2009 20:31
Leuk idee hoor,
Zal kijken of ik wat kan regelen en kan komen.
Even onder voorbehoud, weet ook nog niet of ik dan 1 persoon meeneem.
Berrie
23 jul 2009 12:09
Hallo mensen..
Paar dagen niet op de pc geweest en zie zowaar dat er weer belangstelling is

Dus laten we er maar gewoon voor gaan dan.. T weer ziet er ook prima uit

voor de "nieuwelingen" hier.. programma is in principe verzamelen vanaf 11.00 (zie topic start) stukje toeren door t platteland

,2 tussenstops en eindpunt bij de kartbaan.. zal de deelnemerslijst ook even bijwerken nu..
groet,
Brian
24 jul 2009 17:26
THE MUD schreef:@ Ber: Je rijdt niet toevallig stukkie over de A12 en dan de A50 op

?
Ja dat was wel de bedoeling maar kan helaas niet komen. Heb andere verplichtingen en kan daar niet onderuit. Jammer, volgende keer meel geluk. Veel plezier allemaal.
Berrie
25 jul 2009 13:43
Jammer, want aan het weer kan het niet liggen..
25 jul 2009 14:24
Eerlijk gezegd en met alle respect voor Brian: ik snap het niet. Wat maakt het nou uit of je een grand prix kan rijden op de kartbaan.
Jammer. Heb nu twee keer een zondag vrijgehouden hiervoor en vind het nu wel mooi geweest.
25 jul 2009 14:32
sportwagon schreef:Eerlijk gezegd en met alle respect voor Brian: ik snap het niet. Wat maakt het nou uit of je een grand prix kan rijden op de kartbaan.
Jammer. Heb nu twee keer een zondag vrijgehouden hiervoor en vind het nu wel mooi geweest.
Ik begrijp je frustratie..maar begrijp ook dat nadat ik via diverse pb`s na de laatste afzegging alsnog op dik 11 deelnemers uitkom voor de 26e het ook voor mij teleurstellend is dat er uiteindelijk 4 a 5 man overblijven zodra ik de kogel door de kerk jaag.. iedereen is welkom om een keer langs te komen voor een "mini-meet" maar dan ga ik niet de moeite nemen om een rit uit te zetten en afspraken bij de horeca te maken en bij de kartbaan een reservering te maken.. ik bedoel je bent er toch maar even druk mee..doe t met plezier maar dan moet het enthousiasme vanuit de "forum-kant" er ook zijn.. geen verwijt naar jou of anderen die er wel graag bij hadden willen zijn...
25 jul 2009 15:24
Brian - begrijp jouw frustratie zeker ook, maar hoeveel mensen waren er nou wel gekomen? Met vijf man kan het ook gezellig zijn...
26 jul 2009 12:24
BL schreef:Ik ben er ook normaal gesproken. 2 personen.
met karten.
Vind dat er nog wel iets meer aanmeldingen moeten komen...
ik had me overigens ook aangemeld maar sta niet in het lijstje.
jammer dat het weer niet doorging, had ook gehoopt op meer auto's.
Nouja dan ga ik wel alleen touren met de porsche of motorrijden