Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Is iets heel anders. (Tour de France)

22 jul 2009 20:30

Misschien regenbanden omleggen bij hem. :mrgreen: :wink:

22 jul 2009 20:33

intermediates voldoen misschien al... :mrgreen:

22 jul 2009 20:57

...of een Tour zonder bergritten, als je niet kunt afdalen, wat doe je daar dan?

22 jul 2009 20:59

cabrio wim schreef:Nike waarschijnlijk nieuwe sponsor van Amerikaanse wielerploeg waar Bruyneel naar toe gaat.

Niet Apple?

Vandaag een erg mooie etappe, erg jammer dat Contador niet door durfde te rijden, blijkbaar toch nog te weinig zelfvertrouwen?

22 jul 2009 21:07

Sigrid schreef:...of een Tour zonder bergritten, als je niet kunt afdalen, wat doe je daar dan?

Meeste keren dat hij gevallen is was op vlakke stukken, maar wel in de bochies. :idea:

22 jul 2009 21:50

Het was ook spekglad daar op de col de Mégeve, hij is niet de enige die daar is gevallen.
Kenny van Hummel is een durfal in de afdalingen en is daar ook voor de laatste keer deze tour gevallen :(

22 jul 2009 22:31

Sigrid schreef:...of een Tour zonder bergritten, als je niet kunt afdalen, wat doe je daar dan?

ik vind dat ze regen tijdens de tour moeten verbieden! :roll:

22 jul 2009 22:42

..je bent proffietser of je bent het niet. Uiteraard is regen de moeilijkste tegenstander, met die snelheid. Maar ze hebben bij rabo nou niet echt het beste clubje bij elkaar voor deze tour..behalve dan de eerste uitvaller. De 1 kan dit niet en de ander dat niet, en samen komen ze ook niet echt ver. Ik moet eens op zoek naar een andere bank. Alhoewel, heb nog 4 mooie kindershirts hier liggen voor een fietsveilig aktiviteit, speciaal gemaakt, dus ik moet ze nog ff te vriend houden.
En Contador, we kunnen niet in dat koppie kijken...er Parijs is nog ver zoals ze allemaal zeggen. Zelfvertrouwen of zelfbehoud?

22 jul 2009 22:58

ik denk dat het Rabo debacle tot nu toe niet zo veel te maken heeft met wel of niet kunnen fietsen, maar wel met een negatieve moraal. Er zijn in de eerste week tegenvallers geweest, door fouten en pech en ze hebben wat moeite dat achter zich te laten.....Deze tour komt het in ieder geval niet meer goed met Rabo. Al hoop ik nog op Ten Dam op de Mont Ventoux....IJdele hoop, ik weet het.

Frappante is trouwens, dat de luitjes die gepasseerd zijn voor de Tour, in de ronde van Oostenrijk wel succesvol zijn. sterk rijden en 2 etappes winnen (Weening en Moerenhout)

p.s. toch jammer dat we nu nog niet weten waartoe Gesink in staat is.

23 jul 2009 7:49

Avond etappe gisteren avond was ook interessant en leuk, pus veel gelachen.

25 jul 2009 16:34

Ongelofelijk.........wie had dat nog gedacht in deze Tour! Opeens is Garate daar voor de Rabo.....

Re: Is iets heel anders. (Tour de France 2010)

02 jul 2010 20:42

Zijn we ook weer klaar voor het andere jaarlijkse evenement qua spektakel dat morgen weer begint. :idea:

Dat is pas echt zwoegen i.p.v onder een balletje trappen. :wink:

02 jul 2010 22:45

@Marcel, weet je nu in ieder geval waar het naar toe gegaan is. :lol:
En zal voor de rest ook weer wel zijn deel opleveren. :mrgreen:

03 jul 2010 14:23

Ga vanavond lekker uit eten in een tentje dat aan het parcours ligt.
Gelukkig komen ze morgen pas langs, dan heb ik er geen last van!

03 jul 2010 15:44

cabrio wim schreef:@Marcel, weet je nu in ieder geval waar het naar toe gegaan is. :lol:
En zal voor de rest ook weer wel zijn deel opleveren. :mrgreen:

Maar niet voor diegene die het betaald hebben.

03 jul 2010 15:50

:scratch: Toch wel mijn :idea:

En natuurlijk vallen net als altijd de meeste buiten de boot natuurlijk. :mrgreen:

04 jul 2010 11:18

gast schreef:Oh ja, het doping festijn begint ook weer.

Doen ze niet meer Marcel. :lol:

Ze hebben nu weer een andere truc uitgedokterd:

De jury van de Tour de France heeft na de proloog de fietsen van 14 renners door de scanner gehaald, op zoek naar ongeoorloofde hulpmiddelen. Daar zat ook de fiets van Fabian Cancellara bij, de winnaar van de proloog in Rotterdam. Alle fietsen werden goed bevonden.

De jury-maatregel is een gevolg van het gerucht, eerder dit jaar, dat Cancellara een hulpmotortje zou hebben gebruikt bij zijn klassiekerzeges in de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix.

Tot de gecontroleerde fietsen behoorden ook die van Tony Martin, Andy Schleck, Lance Armstrong, Edvald Boasson Hagen en Bradley Wiggins. Cancellara noemde het onderzoek "ronduit lachwekkend".

Misschien aan mee geholpen met het ontwerpen van de motortjes. :mrgreen:

06 jul 2010 19:02

Iemand de etappe van vandaag gezien, de stukken met kasseien, prachtig toch. :cheers:
En die stukken waren voor menig rennen een serieus struikelblok, en dat die mannen geen stoflongen hebben. :mrgreen:
Verder is lance net een tweede Schumacher, terug komen maar net niet meer de top. :wink:

23 jul 2010 16:49

Bij Schumie is het de auto die het verschil maakt. Bij lance de leeftijd :wink:

05 aug 2010 18:25

Weer beschuldigen over Armstrong door een ex ploegmaat:
http://www.nu.nl/sport/2306840/nieuwe-beschuldigingen-armstrong.html

Re: Is iets heel anders. (Tour de France 2011)

06 jul 2011 15:51

Waar zijn onze fietsliefhebbers hier op het forum. :roll:

Of ben ik weer de enige die hier om wielrennen geeft. :mrgreen:
Is anders weer al genoeg gebeurd, zeker vandaag, en de spanning is er niet minder om, vallen, fietsen die aan een motor blijven hangen zonder wielrenner erop. :lol:
Zijn er mensen die een uitspraak durven doen over de winnaar. :idea:

Voor mij Contador of Evans en Geesink en Vino in de top 5.

06 jul 2011 16:05

cabrio wim schreef:Waar zijn onze fietsliefhebbers hier op het forum. :roll:

Of ben ik weer de enige die hier om wielrennen geeft. :mrgreen:

Sssssttt...ik ben aan het kijken :mrgreen:

06 jul 2011 16:09

@Jaap mooi hè, is vandaag spannender dan de F1. 8)

06 jul 2011 17:01

Wat een spanning en chaos.

...alweer één onderuit :(

06 jul 2011 17:39

Ik vind het altijd zo jammer dat zo'n ontsnapping niet lukt :twisted: En dan weer een"sprinter"die het wint! De hele weg niets doen,behalve meefietsen en dan winnen :bang:
Plaats een reactie