23 jul 2009 9:42
cabrio wim schreef:Dacht dat we hier helemaal niet van ombouw hielden als ik sommige draadjes zo lees.
Kan mij nog herinneren (zonder mensen te kwetsen) als er hier een Porsche voorbij kwam met andere motor of ombouw dat ik dikwijls dit![]()
![]()
voorbij zag komen.
![]()
Of opmerkingen van, wie doet zo nu iets, en vooral bij Amerikaanse ombouwen.
En nu het een land genoot is, gaan enthousiast doen en draadje volgen.![]()
![]()
Verder respect voor wat je doet hoor DutchBuild, maar ik kan het nu niet meer volgen.
23 jul 2009 9:46
23 jul 2009 10:01
John schreef:Master Ken schreef:Leuk draadje om te volgen...... (foto's? )
idem........
Vroegah knalde ze altijd de bekende Rover V8 overal in, nu dus die Yankmotor....
Ben benieuwd....
23 jul 2009 11:07
23 jul 2009 18:30
felix bahama 912 schreef:Nee, allebei in de lengte en achterwiel aangedreven, dit zijn ongeveer de enige overeenkomsten!!
23 jul 2009 19:05
24 jul 2009 17:22
25 jul 2009 13:25
horn schreef:Derhalve - cool project![]()
25 jul 2009 23:46
25 jul 2009 23:52
DutchBuild schreef:5e = 299kph
26 jul 2009 0:15
cabrio wim schreef:Rover V8 is ook een Yank hoor John.
26 jul 2009 1:38
Marco schreef:horn schreef:Derhalve - cool project![]()
zolang je in geen v8 in een 11-je gaat bouwen![]()
gaaf project idd, leuk om te volgen
26 jul 2009 2:02
26 jul 2009 2:14
26 jul 2009 8:30
DutchBuild schreef:maar wat is er mis met een 944 of 968? Ik zou dit graag willen weten.
28 jul 2009 0:07
Jeroen914 schreef:zit net met een vriend van me te chatten die bezig is met een LS1 conversie in een Boxster
hij heeft ook een Cayenne V8 liggen, maar de LS1 is compacter
28 jul 2009 0:19
28 jul 2009 8:21
28 jul 2009 22:56
HansGT schreef:Bij Beek Autoracing bouwen ze op verzoek (en betaling) een LS1 in je 944/968
Staat een leuk stukje over op hun site
28 jul 2009 22:59
Jeroen914 schreef:nee, niet in NL, maar in de VS
hij wilde allebei een keer bouwen/proberen en heeft er nu de klanten voor gevonden
de klant voor de LS1 conversie heeft 'groen licht' gegeven voor de bouw
de klant voor de Cayenne conversie is nog niet helemaal over de streep...
de LS1 gaat dus eerst
hopelijk volgt de Cayenne conversie er snel achteraan
voorlopig heeft zijn eigen race Boxster S de GrandAm Koni series prioriteit
29 jul 2009 17:23
29 jul 2009 17:57
DutchBuild schreef: Ik heb met hun gemaild. Het probleem is dat ze het zelf nog nooit gedaan hebben
29 jul 2009 18:36
Jeroen914 schreef:al enig idee hoe je gaat uitkomen met de aandrijf assen, of ben je zo ver nog niet?
29 jul 2009 18:43
Maarten schreef:DutchBuild schreef: Ik heb met hun gemaild. Het probleem is dat ze het zelf nog nooit gedaan hebben
Goed business model. Op uurtje factuurtje basis uitzoeken of en hoe het kan
30 jul 2009 9:23