02 feb 2005 8:54
02 feb 2005 18:25
03 feb 2005 16:21
03 feb 2005 16:26
03 feb 2005 16:58
03 feb 2005 22:39
EriC4C schreef:Voor het schoonmaken heb ik het niet nodig
jeff_911 schreef:wat is dan voordeel? prijs?
10 maart 2005 14:02
10 maart 2005 14:32
fransk schreef:Ik heb wel eens V-power in duitsland getankt (100 octane), dit liep net zo goed als het reguliere super plus 98...
Heb het idee dat de V-power in nederland een soort geitewollensokkenspul is
10 maart 2005 15:09
10 maart 2005 15:21
10 maart 2005 15:36
SPEEDY944 schreef:In Nederland is V-Power 95 octaan en in Duitsland 100 octaan; dát is al een belangrijk verschil...
10 maart 2005 16:14
10 maart 2005 16:16
10 maart 2005 16:59
10 maart 2005 18:12
10 maart 2005 18:18
10 maart 2005 19:35
fransk schreef:V-Power (NL)![]()
![]()
![]()
- Zijn er oudere 911 rijders (SC of ouder) die dit wel tanken ?
- Op advies van de garage of specialist ?
11 maart 2005 0:44
11 maart 2005 4:11
11 maart 2005 7:24
Jeroen914 schreef:v-power schijnt dus "plakkende" injectoren te veroorzaken (injector blijft hangen), met name bij nieuweretypes porsche
zijn er al meerderen door de ANWB van de vluchtstrook geplukt...
11 maart 2005 10:43
Jeroen914 schreef:v-power schijnt dus "plakkende" injectoren te veroorzaken (injector blijft hangen), met name bij nieuweretypes porsche
zijn er al meerderen door de ANWB van de vluchtstrook geplukt...
11 maart 2005 11:22
11 maart 2005 23:49
11 maart 2005 23:52