Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

09 jul 2009 13:16

Huntelaar naar Stuttgart...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/4363651/___HUNTELAAR_NAAR_STUTTGART___.html?cid=rss

09 jul 2009 13:19

Ik lees het net. Koopje voor Stuttgart als die 18 mio klopt. * sarcasme mode on * Voor dat bedrag heeft Ajax net Sulejmani voor gekocht. *sarcasme mode off*

09 jul 2009 13:59

schijnt 20 mio te zijn en ik meen dat hij voor dat bedrag ook weggegaan is bij Ajax destijds. Toch? Sulejmani was 16mio volgens mij. :?

09 jul 2009 14:03

Ik hoop echt dat hij niet naar zo'n 2e rangsclub in een 2e rangs competitie gaat.

09 jul 2009 14:04

De Zeeuw naar ajax... het zal mij benieuwen. Spelers van AZ blijken zelden elders op het zelfde niveau te presteren als bij AZ. Van mij mag hij dus naar ajax.

Overigens, als ik zo de transfers zie dan denk ik dat we als competitie naar het niveau van Belgiƫ afglijden. Hoe triest ook, maar als ik b.v. hoor dat een Vennegoor zich nu nog te goed vind voor PSV (en daarvoor Zenden) dan houdt het wat mij betreft op. Ik vind eerlijk gezegd Vennegoor nu al niet meer goed genoeg voor PSV (leuk voor de breedte...). Maar misschien is mijn beeld van wat redelijk is niet meer correct.

:(

09 jul 2009 14:08

Nee hoor. Zo is het gewoon. Jammer maar helaas.

09 jul 2009 14:10

what's new? vorig jaar toch redelijk wat wedstrijden van Ajax in de Arena bekeken. En op de wedstrijd tegen Olympique na hebben ze me geen keer kunnen overtuigen dat de realiteit ook maar in de buurt komt van de wens... :cry: nivo van de competitie verslechtert al jaren. AZ afgelopen jaar als uitzondering. En NAC het jaar ervoor... Van clubs die boven hun verwachte nivo speelden. Maar AZ in de champions league, ik moet het nog zien. :?

09 jul 2009 14:13

Mij overtuigen ze al bijna 10 jaar niet meer. 90% van de aankopen volkomen k.t! Weinig jeugd die doorbreekt. Sch..tstadion op een kl.te locatie met een dramatisch publiek. Maar goed: ik blijf Ajacied en ik zit er weer komend seizoen.

09 jul 2009 14:26

Maarten schreef:Maar goed: ik blijf Ajacied en ik zit er weer komend seizoen.

+1000 en meer...

En in ieder geval weer 1 buitenlandse wedstrijd!

17 jul 2009 14:23

beetje dit gevoel zeg maar? :mrgreen:

Maar ff serieus, moeten we in Nederland trwns ook maar eens gaan doen zo'n wet....aanpakken die hufters!!

17 jul 2009 14:39

Zelfs de straatnamen van de hooligans staan erbij...... :shock:

Ach ja, dit gebeurt bij alle wedstrijden van AJAX (en andere clubs) in het buitenland...
En uiteraard doe ik daar niet aan mee! En keur het ook niet goed!

Bij de meeste uitwedstrijden gaan er 1000 tot 2000 man mee en daarvan zijn 30 tot 50 man vervelend...
Ik heb nog nooit een nare situatie mee gemaakt de laatste 6 jaar.

Twente tegen Sporting... Lastig!
psv tegen de winnaar van Cherno More - Iskra-Stali.

17 jul 2009 16:24

Wimpie77 schreef:Ik heb nog nooit een nare situatie mee gemaakt de laatste 6 jaar.

Los van het vertoonde spel dan toch zeker :evil:

17 jul 2009 16:28

Auw... Dat doet pijn!

17 jul 2009 16:30

Mij ook. Ik blijf ook maar steeds gaan. :bang:

17 jul 2009 23:17

Snap ook wel dat je die bij alle Nederlandse clubs hebt maar ging me ff om de aanpak, ik denk dat het toch wel afschrikt als je het risico loopt op zo'n stadionverbod icm het feit dat je NAW gegevens in de krant te komen :shock: Zit genoeg van dat tuig bij dat door de week gewoon een hoge functie bekleedt en ik denk dat je op kantoor wel ff wat uit te leggen hebt :roll:

19 jul 2009 13:48

Dat is echt bizar... Namen en adres gegevens.
Nou hebben de echte hooligans bij AJAX nou ook geen kantoorbaan, maar die zullen er toch niet blij mee zijn!

Goede resultaten NL clubs!

25 jul 2009 20:37

Is AZ nu zo goed of Heerenveen zo zwak? :roll:

25 jul 2009 22:31

Zooooo......het eerste prijsje is weer binnen :mrgreen:

29 jul 2009 16:15

Zoooooo.... Eindelijk goed nieuws:

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/34393/afschaffing-danke-bitte-bij-roda-jc-list

29 jul 2009 16:30

Ik vroeg laatst nog aan een seizoenkaarthouder van Roda wat er omgeroepen werd als Roda scoorde... hij antwoorde dat hij het niet wist, daar hij pas 6 jaar een seizoenskaart had... :twisted:

29 jul 2009 16:59

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

31 jul 2009 14:55

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83163

Lijkt me prima!

31 jul 2009 14:59

hmm, ben benieuwd hoe dat dan de pikorde aantast...Huntelaar <-> Suarez

Daarbij denk ik niet dat Ajax de problemen voorin heeft..... :roll:

31 jul 2009 15:04

Even kijken:

Stel hij wordt na 1 seizoen verkocht, dan is Ajax in totaal dus 20 mio kwijt aan Madrid. Maar ze ontvangen ook een transferbedrag dat dan hopelijk meer is dan 20 mio. Is het minder (bv. 15 of 12 mio) dan zijn het een hoop centen voor 1 seizoen Huntelaar (naast zijn salaris). Op zich best wel een risicootje voor Ajax dus.

Ajax heeft als ik de pers moet geloven 20 mio vast en 7 mio varabel van Madrid ontvangen. Ik vraag me dus wel af of Ajax die 7 mio heeft ontvangen. :roll: Edit: ik lees niet in dat artikel dat als 'ie deze zomer wordt verkocht dat Ajax dan sowieso die 7 mio krijgt. Oei, da's dan wel zuur voor Madrid, maar goed, geld speelt daar geen rol natuurlijk. Dan wordt het financiƫle risico zoals hierboven geschetst ook al wat kleiner. :wink:

Ajax is voorin te afhankelijk van Suarez, dus in die zin zie ik de Hunter graag terugkomen.

31 jul 2009 15:32

Ik moet het nog eens zien...

Waarom zou Huntelaar voor 20 mio naar Real gaan, na een jaar terug naar Ajax en daarna nog eens een goede transfer maken? Zie ik niet gebeuren. Als Real nu 10 mio pakt voor Huntelaar zijn ze 10 mio kwijt. Klaar. En voor Huntelaar is het ook geen goede zaak. Hij zal dan te boek staan als "niet geslaagd".
Gesloten onderwerp