Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
20 jul 2009 8:09
barolo schreef: Jij bent zelf ook op zoek begrijp ik uit dit antwoord met beperkt budget.
Jij kan deze opmerking ook lezen als: Koopjes bestaan niet bij Porsche. Een Porsche bezitten kost geld en dat heb je er ook voor over want het is je trotse bezit die je helemaal tiptop wil hebben en anders moet je er helemaal niet aan beginnen of genoegen nemen met een rammelbak, waar van alles aan mankeert. De oplossing die ik aanbied, kies dan voor een GTI ipv een rammelbak.

Jij doet veronderstellingen op niets gebaseerd. Ik heb nergens gezegd dat ik een beperkt budget heb(heb ik gelukkig wel), alleen dat niet iedereen een onbeperkt budget heeft!
En zoals je het in deze quote geformuleerd hebt klinkt al een stuk beter als die negatieve toonzetting van je eerste reactie.
20 jul 2009 9:08
C’est le ton qui fait la musique...
Hou er even rekening mee dat geschreven woord wellicht anders is bedoeld dan dat het in jouw perceptie overkomt...
Dit geldt voor iedereen die hier post en/of leest!
22 jul 2009 17:33
Hoe staat het met de zoektocht? Is er al enig vooruitgang?
22 jul 2009 17:46
evergreen schreef:Ik heb nergens gezegd dat ik een beperkt budget heb(heb ik gelukkig wel), alleen dat niet iedereen een onbeperkt budget heeft!

............
22 jul 2009 18:02
horn schreef:C’est le ton qui fait la musique...
Hou er even rekening mee dat geschreven woord wellicht anders is bedoeld dan dat het in jouw perceptie overkomt...
Dit geldt voor iedereen die hier post en/of leest!
Dat geel leest toch slecht in dat ice kleuren gebeuren...
22 jul 2009 19:30
maar heel goed in blue...
22 jul 2009 19:57
In blue leest toch beter ja...!
01 aug 2009 18:25
Hallo,
Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een Porsche Boxster S maar ik heb een hele mooie in de aanbieding.
Hierbij de link.
http://link.marktplaats.nl/260226696Mochten er vragen zijn dan verneem ik het graag.
MVG Marc Hamilton
18 aug 2009 10:20
Indien je nog op zoek ben heb ik misschien een leuke optie voor je. In Duitsland staat/stond een Boxster S met een motorconversie naar een 3.6 Liter van een 996. Conversie was uitgevoerd door de Duitse tuner 9ff. 75 DKM op carrosserie en 50 DKM op de 3.6. Onderhoudsboek aanwezig en facturen van de conversie aanwezig. Prijs van de auto 24.000 Euro. Ik moet alleen nog de link weer zien terug te vinden
18 aug 2009 11:53
Aan deze meneer (topicstarter) besteed je best niet teveel tijd en aandacht.
Brengt een concreet bod uit maar laat nadien helemaal niets meer van zich horen.
Ik heb het meegemaakt bij de verkoop van mijn zwagers Boxster (topic staat nog onder rubriek Aangeboden) waardoor het hele verkoopproces nodeloos vertraging heeft opgelopen (en de uiteindelijke koper ei zo na afhaakte).
Beschouw dit bericht niet als 'revanche' (wagen is uiteindelijk toch verkocht) maar als waarschuwing voor andere forumleden.