Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: In 2 dagen accu leeg

03 aug 2009 10:03

of piepschuim :mrgreen: :mrgreen:

03 aug 2009 10:10

Kan je niet iemand zijn batterij ff lenen , zo kan je dit uitsluiten bij negatieve afloop ,

03 aug 2009 12:24

Nee, dat lukt niet 1 2 3....en de accu van de BMW (2008 3-serie) zit ook lekker verstopt :scratch: Zit tegenwoordig enkel een "aftap punt" in de motorruimte :?:

03 aug 2009 12:35

The Dude schreef:Eens, is inderdaad opmerkelijk! Zou nog kunnen meten wat de radio individueel aan stroom trekt.

Heb vanmiddag pas echt tijd om eea na te lopen. Beetje irritant dat m'n alarm afgaat als ik een multimeter tussen de massa en accu plaats. Denk dat zelfs een doek in de sirene proppen weinig helpt tegen de herrie.

Tip:

1. Sleutel in contact op aan.
2. alarm uitschakelen.
3. Accupolen losmaken.

Alarm gaat nu NIET af. :salut:

03 aug 2009 12:40

The Dude schreef:Accu zojuist gemeten, geeft na dezelfde periode stilstand (20 uur niet mee gereden) 12.6v aan vs. 11,54v met de radio op continue plus. Hoop de "schuldige" te hebben gevonden.

Hoeveel bedraagt het ampèreage?

Volt zegt niet "alles"
Laat de accu testen, je hebt toch nog garantie?

03 aug 2009 13:09

The Dude schreef:Eens, is inderdaad opmerkelijk! Zou nog kunnen meten wat de radio individueel aan stroom trekt.

Heb je je oude radio nog :?: :idea:

03 aug 2009 13:22

Nuh, heb ik kado gedaan!

Zo nog een poging wagen alarm helemaal uit te zetten. Dit belet de stroom meting....als die sirene afgaat die precies naast de accu zit schrik je je een ongeluk....terwijl ik daar toch enigzins op anticipeerde :bang:

03 aug 2009 13:33

:lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

03 aug 2009 14:31

Zoals hier boven al geschreven de accu losmaken terwijl het alarm niet aan (contact aan mag maar zou niet nodig moeten zijn).
Dan de amp. meter tussenschakelen, alle deuren en kleppen sluiten (of de schakelaar die aangeeft dat deze dicht is...) het alarm dan pas inschakelen en nu de meter aflezen :idea:

03 aug 2009 17:23

Diablo schreef:of piepschuim :mrgreen: :mrgreen:

of oordoppen :idea:

03 aug 2009 17:42

:D zo zal ik er weinig last van hebben dat klopt maar m'n omgeving... zoals de buren!

11 aug 2009 18:09

Ruim 'n week verder :| ... hoe vaak heb je moeten duwen :?: :roll:

11 aug 2009 19:11

Olaf schreef:Ruim 'n week verder :| ... hoe vaak heb je moeten duwen :?: :roll:

Je bedoelt : hoe vaak hebben je buren moeten helpen met duwen :salut:

11 aug 2009 19:53

heb dus 1 keer met een lege accu gestaan....zoiets overkomt me maar zelden! Weinig buren overlast dus :mrgreen: Zeer onhandig en vervelende ervaring en pak dergelijke problemen daarom direct aan. Probleem gevonden, advies, lees eens een handleiding :shock: ingebouwde radio wil graag volgens instructieboekje aangesloten worden. Vorige eigenaar had wat draadjes doorverbonden, nie goed nie dus.
Plaats een reactie