Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: hallo iedereen

01 aug 2009 18:21

Dag Cliff,

Welkom hier op PF.

Veel plezier met de P & de leuke hobby's :thumleft:

gegroet vanwege een landgenoot :d

01 aug 2009 20:32

P-911 schreef:Welkom hier op het forum, veel plezier met je mooie bolide.
Er worden hier regelmatig toertochtjes georganiseerd, misschien iets leuks door Vietnam :wink:
Zijn ook fervente reizigers :D

ja zou leuk zijn want het is er , hier 10 min. van mijn deur , :drive: PRRRRRRRRRachtig ====>
Afbeelding

maar ik zou niet durven om met mijn porsche polen en rusland te doorkruisen :scratch: :( denk dat we niet ver zullen geraken ...

thanx voor het compliment van de voorgevel .. de achtergevel is ook zo mooi :mrgreen: ===>

Afbeelding

vandaag heb ik dus toch kunnen touren met de sc en viel best mee al is het een aparte rijstijl zeker vergeleken met mijn rx8 , moet zeggen mijn rx8 is sneller en comfortabelder en baanvaster maar het gelluid van de porsche kan niets evenaren .. en natuurlijk de reactie's van de mensen maakt je dag goed .. verschiet wel dat een wagen van 32 jaar oud zo gemakkelijk de 200 haalt , het sturen verloopt wel stroef waarschijnelijk normaal , maar toch beetje wennen , vroeger met 1 handje rond puntje nemen zit er nu niet meer in , het was wel een leuke ervaring , zeker vanwege de positieve reactie's zelfs een jonge gast met een opgefokte s2000 cabrio deed :thumleft: tumbs up omdat hij in het optrekken niet meegeraakte .. :ass: maar bij een aangomende bocht gaf ik het na 200 op omdat ik de wagen nog niet ken terwijl hij me vlotjes passeerde :cry: , ik zei hem er wel bij dat mijn wagen 32 jaar oud is :lol: en dat ik mijn wagen nog niet ken qua baanvastheid .. maar ik heb hem niet gekocht om te racen , maar is zo moeilijk om je in te houden .. :pale:

02 aug 2009 21:18

en net wordt ie weer te koop aangeboden op kapaza?............ :shock: klik ik snap het niet.... :?: want op je andere advertenties staat ook de camper....

02 aug 2009 21:28

Snap ik ook niet !!!
Cliff , enige uitleg ???

02 aug 2009 22:46

Sherlock Bully 8)

02 aug 2009 23:06

+1 :thumleft:

03 aug 2009 0:08

Richard schreef:Sherlock Bully 8)

ik kwam de auto tegen op marktplaats en kapaza...dacht dat cliff em gekocht had...maar nu blijkt dat hij degene is die em te koop aanbied...dan meld je je toch niet hier aan met foto's van je vrouw en zegt dat jij em net gekocht hebt....dan klopt er iets niet....heeft niets met sherlock te maken wel met wat moet je er van denken...... 8)

03 aug 2009 0:14

meer met "Columbo" :mrgreen: :mrgreen:
maar inderdaad is een beetje raar :afro: :afro:

03 aug 2009 8:18

:popcorn:

03 aug 2009 10:04

:roll: :roll: :roll: :scratch: :scratch: :king:

STILTE :!: :!: :!:

03 aug 2009 16:37

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

03 aug 2009 18:54

emigreren????????? :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

22 aug 2009 13:24

net terug van reisje met de camper ( garadameer ) ja inderdaad jammergenoeg staat hij weer te koop , ik kan er niet aan wennen en rij liever met mijn rx8 , jammer , want de 911 is altijd een droom geweest voor mij .. maar ik mis alle comfort die de RX8 me geeft + ik heb te veel speelgoed en mijn grootste hobby is nu de camper

(ps ; camper op kapaza staat niet te koop maar ik maak spatlappen op maat met persoonlijke tekst en dat is een foto van de spatlap ;-)

hier mijn nieuwe aanwinst om mee te nemen met de camper

Afbeelding

ik denk dat een nieuwer type porsche me meer zal bevallen , dus ja indeed

porsche 911 sc 77' 3.0 schowroomstaat TE KOOP 14900€ :? :? :cry:

22 aug 2009 13:38

Je hebt er veel ingereden zien ik gezien de KM stand :mrgreen:

You snelle oordeel dude zijn :!: :twisted:

22 aug 2009 18:05

Wat is dat nou voor ding, ziet er wel grappig uit :lol:

22 aug 2009 20:40

maar wel maar met 2 kinderzitjes , waar gaat de derde zitten???????????????????
Plaats een reactie