Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

datum meeting

Poll eindigt op 03 jul 2009 19:59

 
Totaal aantal stemmen : 0

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

28 jul 2009 22:44

e-mail: info1 ED scootparts.nl

:wink:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

28 jul 2009 22:56

Duurt even voordat Marcel reageert ivm vakantie...

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

29 jul 2009 8:21

Ik heb net gehoord dat ik 30 augustus aan het werk ben :bang:, wil je me jammer genoeg van de lijst halen! :(

Jaap

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

29 jul 2009 16:29

Marcel, iets mis gegaan met de betaling vandaag nogmaals over maken . excuses voor het ongemak :!:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

29 jul 2009 19:38

mijn donatie is onderweg Marcel. :)

Ik neem aan dat het richting Boskamp moet? (moet van Fortis een woonplaats invullen.. )

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

03 aug 2009 23:21

Joooo,

Ook ik heb even een mailtje gestuurd met mijn gegevens en wil graaaaaaag komen.
Lijkt mij een gezellige boel met deze grote groep.
Tot dan.

Berrie

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

04 aug 2009 18:26

Heeft gij genoten van Uw vacantion :?:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

04 aug 2009 19:35

Doet beseffen dat je leeft :!:

Vacantie = Kids Happy = Me Happy :lol:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

04 aug 2009 20:52

3 x raden wat mij happy heeft gemaakt :D
zie jullie over week of 3

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

04 aug 2009 22:03

De film Happy Feet :?: :| :lol:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

04 aug 2009 22:21

wat is het leven toch mooi he als er toch zoveel gt3tjes staan kenne we gelijk effe en paar proefritjes doen :idea: :mrgreen: :wink: nu weten jullie gelijk wat mij happy maakt :wink:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

04 aug 2009 23:34

Ga ik 'm dan eindelijk een keer zien :)

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 13:11

Ben benieuwd naar het verschil tussen de RS-koppeling en 'gewoon' GT3.

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 14:25

Ik kom graag eens kennismaken, en ben er dus bij! in de pb de details. groet dennis zijlmans

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 15:32

Ook benieuwd.

Waarom die upgrade? Toevallig nieuwe koppeling nodig of bewust veranderd?

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 15:46

Betekent dit dat ik je met de 964RS op de lijst mag zetten Dick?


Heb je een RS lijstje dan? - of hoor ik gewoon bij de uber GT3 :mrgreen:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 17:22

gast schreef:Er bleek al een clubsport, cq RS koppeling in te zitten, dus dat hebben we maar zo gelaten 8) Die heeft een lichter vliegwiel en dat zou een iets vlottere gasreactie moeten geven. Vooral op het circuit dus merkbaar. Ik heb er ook al een andere eindoverbrenging in zitten die ook op het circuit iets meer acceleratie moet geven.


is de dual mass flywheel vervangen voor een lichter dual mass versie of voor de single mass 'RS' versie :?:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 21:45

gast schreef: nu kunnen we straks mooi vergelijken :wink:


Als ik het parkeerbeleid mag regelen , dan zal ik de gt3's en de turbo's naast elkaar zetten . :!: :idea:
Heb ik wat te vergelijken . :mrgreen:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 23:07

Dual-mass werkt volgens mij niet lekker met de toerentallen die een GT3 draait?

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

05 aug 2009 23:27

Dual mass standaard op de GT3 Mk1 comfort, single mass standaard op de GT3 Mk1 CS.

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

06 aug 2009 11:27

Dual mass is inderdaad comfort in de zin van mooier rondlopen van de motor, de 'slechts' 3 arbeidsslagen per krukasomwenteling komen niet zo stoterig, maar lopen gelijkmatiger in elkaar over.
Side effect is dat de bak niet rammelt( :idea: ), zoals ik overduidelijk ervaren heb in een 993 waar deze conversie was toegepast.
Het prachtige rammelen van de motor tijdens stationair - speciaal in de 996 GT3 MKI - vind ik fantastisch, helemaal passend bij dit van ongeduld trappelende sportpaardje (van Porsche :wink: ), maar het rammelen van de bak in de 993 klonk me iets te veel als 'overdadige slijtage' 8) (kende de bak van voor deze wijziging!).

Het vermogen wordt niet soepeler afgegeven, wel trager. Met het single mass komt het duidelijk veel sneller los, opvallend duidelijk in de 1 en 2 :D

Overigens kwam me dat raspen in de bak tijdens acceleratie, erg bekend voor. Erwin gaf de oplossing: een 3.2 laat dat soms ook horen, want...
nog geen Dual Mass :!:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

06 aug 2009 17:04

je krijgt ook een betere klemkracht (clamping force) van die single mass

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

06 aug 2009 18:21

Bedoel je klemkracht van de koppeling Martin :?:
Dat heeft niks te maken met de uitvoering van het vliegwiel.

Maar misschien bedoel je andere drukgroep, koppeling dus.

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

07 aug 2009 3:24

Wauw...ik snap het echt niet waarom ik dit post heb gemaakt, my mind was 'obviously' elsewhere namelijk koppelingen :oops:

Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus

07 aug 2009 10:15

M a r c schreef:Dual-mass werkt volgens mij niet lekker met de toerentallen die een GT3 draait?


OK... is dus standard issue op een GT3, zou toch liever een singlemass hebben, heeft toch meer vóór- dan nadelen op een sportwagen pur-sang. 8)
Plaats een reactie