Hoe ik het ( dus niet ) opgelost heb :
In 2001 was het tijd om te verkassen ; ik woonde voor m'n werk in Arnhem maar was niet langer locatie-gebonden. Dus moest er een gepast-ruime garage komen en als er een huis bij stond was dat mooi meegenomen. Dus speuren of Funda ergens in het midden tussen Arnhem en Rotterdam ; vanwege de gewenste garagemaat kwam ik vanzelfsprekend in het mooie boer'nland uit. De eerste kandidaat had een goede maat schuur en een leuk huis maar één kant stond niet op de foto ..... omdat daar het spoor liep

... dus verder zoeken. Voor de 2e 'toerrit huizenjacht' een vijftal kandidaten geselecteerd waaronder één die waarschijnlijk niets was maar ach, ik was toch in de buurt .... U raadt het al, dat is 'm geworden :

+

+

Ok, ik geef toe dat het oude zooi is, maar wel met potentieel : een kleine 1000 meter grond en aan het eind van een doodlopende straat in een nieuwbouwwijk met de buren op gepaste afstand. Ik voorzag mijn eigen mini-koninkrijkje
Dus naar de Gemeente om te vragen of het huis en de schuren verbouwd, en vooral verhoogd mochten worden. Zij vonden alles goed als de oude zooi maar wat meer uitstraling aan de keurige nieuwbouw zou geven dan de huidige toestand. Mooi !
Laatst bijgewerkt door
Dimma op 09 aug 2009 10:11, in totaal 1 keer bewerkt.