Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Oldtimer-Grand-Prix op de Nürburgring

10 aug 2009 13:33

dat Afbeelding stond er ook allemaal maar dat heb ik niet meer vastgelegd :wink:

10 aug 2009 13:38

Habba habba habba......i like

10 aug 2009 13:48

kijk dan effe hier :

http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... ?start=all

last year :wink:

10 aug 2009 15:57

Sprak Marcel net; die stonden met de R gruppe bij de Porsche VIP stand; heb jij ze gezien en vastgelegd??

10 aug 2009 20:18

ik heb ze allemaal aan zien komen en ben ze binnen ook allemaal tegengekomen allemaal een hand gegeven maar geen een vastgelegd,solly :cry:

ze hebben de hele dag gewacht op de rsr race die zou beginnen om 18.30 hun wachten wachten ivm de mist was er uitstel en maar wachten ,

hun wachten zat en naar huis zijn ze net weg begint de race :mrgreen:

marcel kreeg jmmr genoeg op de terugweg nog een warmloper :cry:

10 aug 2009 21:06

Off topic...deze auto heb ik toevallig afgelopen donderdag zien staan bij Porsche Centrum Stuttgart (veel Panamera's aldaar!). Wat een enorme gave kleur op een GT3!
Aantal keren op de plaat gezet met zoveel anders moois...

Afbeelding

10 aug 2009 22:56

day 1 mistig er werd helaas niet geraced

Jazeker werd er wel geraced :!:. Vanaf 12:30 om precies te zijn. Door de mist (die achteraf gezien op de baan zelf nogal meeviel) zijn de races uitgesteld, maar niet afgelast. De races gingen door tot ca. 21.30 uur 's avonds. Toen waren de RSR's nog op de baan, samen met o.a. de BMW's M1 en CSL. De avondschemering gaf fantastische effecten (die voor liefhebbers erg 'fotograafable' waren) zoals de roodgloeiende uitlaatspruitstukken onder de RSR's 8) , enorme steekvlammen uit de uitlaten van de M1's en opgloeiende remschijven. Ik stond op de pitmuur, aan het einde van de pitstraat te kijken en met volle teugen te genieten van al dat geweld uit mijn jeugd (...) dat ik eindelijk eens live kon aanschouwen :zucht: :mrgreen:

10 aug 2009 23:26

Was zaterdag ook van de partij.
Nog nooit meegemaakt dat er zo een mist hangt boven een circuit. Gaf wel een speciale sfeer.
Vele foto's gemaakt, door het slechte weer wel niet van de beste kwaliteit.

Album hier : http://picasaweb.google.com/rufie968/Av ... dprix2009#

enkele smaakmakers :
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

10 aug 2009 23:32

Stefan 964C4 schreef:
day 1 mistig er werd helaas niet geraced

Jazeker werd er wel geraced :!:. Vanaf 12:30 om precies te zijn. Door de mist (die achteraf gezien op de baan zelf nogal meeviel) zijn de races uitgesteld, maar niet afgelast. De races gingen door tot ca. 21.30 uur 's avonds. Toen waren de RSR's nog op de baan, samen met o.a. de BMW's M1 en CSL. De avondschemering gaf fantastische effecten (die voor liefhebbers erg 'fotograafable' waren) zoals de roodgloeiende uitlaatspruitstukken onder de RSR's 8) , enorme steekvlammen uit de uitlaten van de M1's en opgloeiende remschijven. Ik stond op de pitmuur, aan het einde van de pitstraat te kijken en met volle teugen te genieten van al dat geweld uit mijn jeugd (...) dat ik eindelijk eens live kon aanschouwen :zucht: :mrgreen:

klopt wat je zegt er is ook wel geraced op het f1 circuit (lees m,n verhaal van uitstel rsr race om 18.30) maar niet op de hel/langstrecke zelf bedoelde ik :wink:

10 aug 2009 23:36

rufieeeeeeeeeeee mooie plaat man dit :

Afbeelding 8)

11 aug 2009 16:15

@ herr drknauf: klopt. Er waren volgens het programmaboekje alleen vrijdag races op de Nordschleife

12 aug 2009 20:36

Ook toch nog geweest.......Top evenement, alleen zaterdag bijna alle races afgelast :( voor de rest veel Porsch........ zoals elk jaar :lol:

drknauf schreef:dat Afbeelding stond er ook allemaal maar dat heb ik niet meer vastgelegd :wink:

Heb je dat nummerbord gezien OPEL 1 :scratch:

Afbeelding

Nog enkele oldtimer pictures;

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door GijsCarrera'S op 12 aug 2009 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.

12 aug 2009 20:40

Was mij ook reeds opgevallen Gijs; beetje vreemd is het wel. Schitterende auto dat dan weer wel.
Plaats een reactie