Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

04 feb 2005 22:11

Ik gebruik altijd het eigenmerk van de trekpleister shampoo en velgenreininger nog geen 2 euri ieder :shock:

04 feb 2005 22:21

Vinny schreef:Hmm kijk hier eens en dan heb je alleen nog maar een beetje water nodig en glimmen als een honde l*l in de maane schijn.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... c&start=75

Vinny eerder schreef:Die spullen die Horn heeft gevonden krijg je er bij voor het onderhoud.

:roll: :wink:
Volgens mij werd hier niet gevraagd naar een lakbehandeling, anders weet ik er ook nog wel eentje ;) :^: waarna zelfs wordt aangeraden om met Dreft te wassen. :lol:

04 feb 2005 23:08

dirkie schreef:ik was hem met ...................

Afbeelding

Dirk
:twisted:

... en je Porsche?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

[gaap] sorry.... vrijdagavond

Re: Schoonmaak, Wat gebruik jij?

18 okt 2005 13:13

paul3.2 schreef:
4.
wat is de beste manier om de binnenkant schoon te houden? plastic, leer, ruiten?

Beetje een oud topic inmiddels, maar ik wilde toch nog even reageren op vraag 4.
Mijn 911 is inmiddels 32 jaar oud en dus is de leeftijd in het interieur goed te zien. Schoonmaken met groene zeep (minst aggressief) haalde niks uit. Aangezien ik goed ervaringen heb met Swissol voor de buitenkant, heb ik hun 'Protecton' spul besteld om binnen ook eens onder handen te nemen en het resultaat is echt fantastisch! Het heeft niet zo'n goedkoop glimmend resultaat als je wel eens ziet van cockpit-spray, maar het ziet er echt uit als of ze net uit de showroom komt.
Echt een aanrader dus.

29 okt 2005 11:52

Vanmorgen las ik in het AD dat je beter geen spons kunt gebruiken. Door opeenhoping van vuil ontstaan er krassen in de lak. Beter is het gebruik van een handdoek met dubbele lussen. Deze krast minder. In het spoelwater wat azijn toevoegen en je hebt ook geen last van strepen.

29 okt 2005 12:52

Wat ook heel goed werkt, is om de 'veegdoek' van een Leifheit wisser te gebruiken om mee te wassen: maakt veel beter schoon dan een spons, is beter uit te spoelen en krast niet...

De spons die hier voorop zit, bedoel ik:

Afbeelding
Afbeelding
(maar dan zonder die stok, natuurlijk! :wink:

Die 'sponzen' zijn gewoon los te koop...

Dat is aan een kant een -dunne- spons waarop een 'doek' vastzit.

Werkt super! :wink:

29 okt 2005 13:48

We gaan het uitproberen.
Plaats een reactie