gassen schreef:Trouwens Dicer ik ben benieuwd naar je go pro cam filmpjes...
Eerste beelden zijn redelijk. Alleen SD kaartje was iets te snel vol...mis dus een zeer groot stuk vanuit de voorbumper gefilmd Ga deze week monteren en hoop volgende week een leuke impressie bij elkaar geknipt en geplakt te hebben.
Dat komt omdat het nogal een gedoe is om dat voor elkaar te krijgen. Dit in tegenstelling tot een Picasa, waar je alleen maar de Sync knop hoeft in te toetsen en alles staat op het internet.
Pascal, het is een fluitje van een cent om iemand anders z'n foto's in het album te zetten, heb het net even geprobeerd. Als je wilt zet ik ze voor je in het jubi album, kan alleen de naam van de fotograaf er niet bij zetten, mijn naam komt er automatisch.
Aardig aangeboden Sigrid, en als je wilt graag, maar zou het ook op prijs stellen als mensen dit zelf doen, mede ook omdat het dan "hun eigen" foto's zijn nietwaar (kunnen ze ook nog selecteren )...
Enne Alain, gewoon kleinere foto's pakken (ik zal even kijken hoe de grenzen staan en ze evt. even aanpassen )
Pascal, ik heb er gewoon een stel in je album gezet. Met als creatieve oplossing..de foto genoemd naar de fotograaf. Er zijn een aantal foto's die ik sowieso niet heb geplaatst omdat ze "scheef" in het originele album staan. Kijk maar of je het wat vindt, anders haal je het er maar weer uit
De Jubirit is altijd super. We hebben ervan genoten. Mooie rit, lekkere lunch, overal voldoende parkeergelegenheid, mooie afsluiter bij Porsche Zuid, kortom helemaal goed!
Ik wil voor deze prachtige porsche dag paSCal en Esther +crew bedanken . Alsmede de sponsoren , en ook niet te vergeten de porsche bezitters die hebben meegereden .
Ik heb zeer genoten van van alle porsche's . En met een dagtotaal van 850 km ook van mijn eigen 996 uit '98.
De lunchlocatie was een zeer goede keuze . Etenstijd in Tilburg heten ze toch .
Een minpuntje vind ik , dat WE weer een jaar moeten wachten op een jubirit . Dus ik ga voorlopig maar even nagenieten .