Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Porsche Panamera 4S

28 aug 2009 18:46

Jeroen C3.0 schreef:1. Erick, je bent er weer eens erg snel bij, ik heb net de uitnodiging van PCG en PCA binnen voor de introductie, heb jij er alweer mee gereden... Ben jij zo'n hot prospect? :wink: Geloof ook meteen dat het ding super zal rijden en een serieus sportief alternatief van super kwaliteit in het luxe zaken sedan segment zal zijn. Nogmaals vind het interieur super en de prestaties kunnen niet tegenvallen.

2. Sneew in St. Anton, nog niet denk ik en indien wel, dan is de Mooser nog niet open denk ik.... hebben al wel met 8 pers. geboekt, 10-14 december. Met of zonder Panamera! :lol:

Heb ook de uitnodigingen binnen van PCA en Eindhoven. kan helaas niet gaan kijken, maar als ik de centjes had ging de Audi er uit........

Trouwens hier nog een vroege wintersporter, 28-11 tot 05-12 zijn we in Solden, ook zonder Panamera denk ik 8)

28 aug 2009 19:23

wolf schreef:sic transit gloria mundi.

De paus heeft er ook een besteld?

28 aug 2009 19:44

hoezo de paus? nare ketter 8)

28 aug 2009 20:02

Sic Transit Gloria Mundi
Latijn: zo vergaat wereldse roem: spreuk, onder andere toegepast op de paus tijdens diens kroning.

28 aug 2009 20:10

wiki ridder :mrgreen:

zie het meer in de context van het vervagen van de roem van een ooit gerespecteerd sportwagenbouwer, nu massaproducent van gevoelige IMS Lager motoren, capuccino-houders, proletenbusjes, gezins-sedans en nota bene een f*ckin' verwarmd stuur!

28 aug 2009 20:24

Tja. Wat zal ik er eens van zeggen. +0,75 denk ik maar :scratch:

28 aug 2009 20:52

Tja, ben wel uitgemaakt voor een 911-purist - terecht vond ik wel - door de keuze van uitrusting van de 997.
Maar het kan nog veel erger, blijkbaar :mrgreen:

En die flesjeshouders, die zijn best opvallend fraai uitgevoerd, geintegreerd en afgewerkt; een verrassing voor velen :)

28 aug 2009 20:59

een porsche behoort licht te zijn, ietwat oncomfortabel, en een tikje tricky qua handling. koop anders een benz met jura-automaat on board.

28 aug 2009 21:09

Wolf man...

Afbeelding

28 aug 2009 21:14

wolf schreef:een porsche behoort licht te zijn, ietwat oncomfortabel, en een tikje tricky qua handling. koop anders een benz met jura-automaat on board.

Wel eens in een GT2/ GT3 / RS gereden , die heb je namelijk ook in met waterkoker techniek

Veni, vidi, vici:

:drive:

28 aug 2009 21:15

ik kan je plaatje niet zien, wsch statler &w, you can do better.

28 aug 2009 21:20

amandus schreef:
wolf schreef:een porsche behoort licht te zijn, ietwat oncomfortabel, en een tikje tricky qua handling. koop anders een benz met jura-automaat on board.

Wel eens in een GT2/ GT3 / RS gereden , die heb je namelijk ook in met waterkoker techniek

Veni, vidi, vici:

:drive:

GT2 niet, dat is gewoon een lompe turbo. die anderen zijn wel ok, kan ik mee door de bocht.

28 aug 2009 22:37

wolf schreef:vervagen van de roem van een ooit gerespecteerd sportwagenbouwer, nu massaproducent van gevoelige IMS Lager motoren, capuccino-houders, proletenbusjes, gezins-sedans en nota bene een f*ckin' verwarmd stuur!

hijs goed wolf +2 :mrgreen:

28 aug 2009 22:39

Paul II schreef:de 997.
die flesjeshouders, die zijn best opvallend fraai uitgevoerd, geintegreerd en afgewerkt; een verrassing voor velen :)

:mrgreen: lachen paulsorry ben hapje en borrel wezen doen :wink:

28 aug 2009 23:59

Als er een Panamera cabrio komt...
zoiets als deze http://www.autoweek.nl/autonieuws/12420/Dit-is-de-Maserati-GranCabrio
wil ik die wel overwegen. Kunnen er meer aardappels en stroopwafels mee dan in een elfje :mrgreen:

29 aug 2009 17:50

Paul II schreef:Heb 2 uitnodigingen, die van PCA/PCG en een van Wbr/PCR in een hangar op Zestienhoven.

Is dat wat dan, zo'n presentatie? Heb er niet echt een duidelijk beeld van. Heb zelf daarom ook niet gereageerd op de uitnodiging voor Naarden, ik zou niet weten wat ik er moet zoeken.

29 aug 2009 18:45

Gratis wijn/bitterballen/vlammetjes en een goody back !

29 aug 2009 18:50

:arrow: bag.

30 aug 2009 10:01

Hier 1 uitnodiging voor Zestienhoven 8)

30 aug 2009 10:52

Ik vind het ding gewoon te lelijk om er verder nog belangstelling voor te hebben.
Heb nog liever een defecte Quattroporte (ook te groot en te zwaar, maar ik krijg er tenminste geen hoofdpijn van) boven de smeerput staan. :wink:

on-topic:
Begrijp best dat er esthetische "compromissen" gesloten moeten worden om auto-analfabete Chinezen en Amerikanen zo'n ding aan te smeren.
Maar als kennelijk uitstervende West Europese Homo Aestheticus haak ik af. :roll:

30 aug 2009 12:22

wolf schreef:zie het meer in de context van het vervagen van de roem van een ooit gerespecteerd sportwagenbouwer

Als Porsche nu nog steeds maakte wat men 20 jaar geleden maakte, waren ze niet meer gerespecteerd, maar zou het oordeel "hopeloos verouderd" zijn.

30 aug 2009 15:36

:arrow: En geen bestaansrecht meer hebben gehad

30 aug 2009 16:35

Daarom zei ik ook +0.75. Zolang ze de 911 blijven maken en dan bij voorkeur in de wat hetere varianten blijft het mijn merk. Maar de Cajen en Pandinges kunnen me erg matig bekoren.

30 aug 2009 21:40

Paul - ga je kijken op 16hoven ?

30 aug 2009 21:51

Ik hoorde 97 stuks geschreven orders aan klanten tot afgelopen vrijdag!
Plaats een reactie