Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Porsche Panamera 4S

30 aug 2009 21:55

Ach, tis ook geen alternatief voor de o zo geliefde 911. Meer een alternatief voor de veelrijdende lange afstand chauffeur die nu een dikke duitser met dikke motor rijdt denk ik. En in dat daglicht, alternatief voor S, 7, A8 lijkt het me nog helemaal niet zo'n gekke auto. Interieur is in ieder geval al mooier dan van al de bovengenoemde vind ik. Ding zal verder zeker goed rijden, dus waarom niet een Panamera voor de wekelijkse zakelijke ritjes tijdens alle vier de seizoenen en de 911 voor de weekenden en vakanties? Dus geen alternatief voor 911, maar een leuke aanvulling. Denk dat Porsche er best een hoop van kan verkopen, inderdaad ook in F.E. waar iedere rijke stinkerd zich al bellend op de achterbank laat vervoeren door een chauffeur. Beenruimte sowieso genoeg als je 1.65 lang bent... :lol:

Enne, zo'n verwarmd stuur? Kan best lekker zijn tijdens de wintersport denk ik.... :wink:

31 aug 2009 9:43

niets aan toe te voegen

31 aug 2009 11:41

V-8 schreef:Paul - ga je kijken op 16hoven ?

Dat zijn we wel van plan Dick.
Rijd je nu wel mee :?: :wink:

09 sep 2009 18:57

Vandaag in gereden bij PCG.. :drive:

:scratch:

Indrukwekkende wagen, absoluut een goede concurrent voor de Merc S, BMW 7 en Audi A8...maar een Porsche...de emotie, het gevoel........heb IK niet kunnen vinden!

09 sep 2009 20:13

en, is het ook een goede concurrent voor de Quattroporte of straks de AM Rapide?? Met de extra centimeters aan de achterzijde (voor hoofdruimte) zal zeker een publiek (met chauffeur) zich laten aanspreken, maar daarmee wordt het minder een rijdersauto en wordt het design wel geweld aangedaan. Los hiervan blijft het een indrukwekkend gevaarte, hoop 'm snel live te zien!

09 sep 2009 20:18

JMS schreef:Staat al een tweede handsje te koop op kapaza iemand interesse??? :shock:

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/2013 ... anamera_4S

waag het wel te betwijfelen dat mensen met zo'n groot autobudget zouden kiezen voor een Panamera die door iemand anders is geconfigureerd, ik bedoel als je 128.500€ veil hebt, wil je die toch gewoon van A-Z zelf samenstellen

jammer trouwens dat de optie verwarmde en gekoelde bekerhouders niet aangevinkt is :lol:

09 sep 2009 20:22

Afbeelding

09 sep 2009 20:28

is dit Knauf-wit by night?? Wel z'n beste kant, zo schuin van de voorzijde!

09 sep 2009 20:55

nee knauf by night is dit:

Afbeelding bij de binnenhof vijvaht :wink:

09 sep 2009 21:15

tjah, that's The Original 8) .

09 sep 2009 23:07

Paul schreef
Rijd je nu wel mee

Afspreken bij de pomp tussen Delft en 16hoven ?

09 sep 2009 23:49

Ik zie jullie daar!

10 sep 2009 9:41

Word nog druk in 16 hoven....
Kom jullie daar vast wel tegen.

10 sep 2009 9:53

ben er zeer waarschijnlijk ook bij

10 sep 2009 22:28

Ik sluit mij graag aan bij het kamp Airhead: ik vind het een teleurstellend ontwerp, met name de achterkant (die door Horn geloof ik ooit is vergeleken met de aanblik van een kleiende viervoeter).

De -extreem glossy- uitnodiging van PCA heb ik gearchiveerd op kniehoogte.

21 sep 2009 10:02

Heb in de 4s gereden, zwart/zwart met goeie wielen...was ook niet zo enthousiast over het ontwerp in den beginne, maar ik moet zeggen dat het toch echt een hele begeerlijke automobiel is geworden hoor, wat rijden !!

echt een aanrader dus ! Blijft toch lastig van de plaotjes hoor, als je hem ziet en er mee rijdt ben je om !
Plaats een reactie