Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: TV, Movie & IMDB

20 aug 2009 14:21

You are hurting me :(

20 aug 2009 18:34

Mw.Cruz kan ik ook niet warm van worden
Vanilla Sky was daarentegen weer wel leuk...

20 aug 2009 18:36

amandus schreef:ook een aanrader in de maffia sfeer

yep, goeie film
E.J.Olmos zet meestal wel coole rollen neer 8)

De actie in Top Gun is wel geinig, maar het blijft toch wel een slap aftrekseltje van Officer and a Gentleman

20 aug 2009 18:59

Mayonaise Officer and a Gentleman, zij met die heerlijke stem ........

20 aug 2009 19:10

they got queers and bulls where you come from
...and I don't see no horns
8)

20 aug 2009 19:18

8)

Me overigens groot fan van Mad Men ,

AfbeeldingTOP :!:

20 aug 2009 22:41

sarrah connerr chronicles wat een butserie zeg net zitten kijken :cry:

23 aug 2009 2:00

Vannacht "Hell ride (2008)" gekeken, een biker film met namen als Larry Bishop, Michael Madsen, Eric Balfour in de hoofdrol.

Deze bikers movie is geregisseerd door Larry Bishop, en voor de centen was Tarantino executive producer.

Inhoud volgens moviemaker: De agressieve Pistolero gaat samen met z'n broer The Gent en Comanche de weg op om de dood van Pistolero's oude vrouw Cherokee Kisum te wreken op de 666ers, een rivaliserende motorbende.

Verwacht hier geen Tarantino film, bijt jezelf een weg door de eerste 30 minuten, veel flashbacks e.d .

Maar ik heb genoten van de vrouwen en motoren en soms, heel soms een Tarantino moment....

23 aug 2009 3:09

zo kbennet terug van inglorious bastards wereld film 8) maar enkelt jmmr beetje weinig aktie in een film van bijna 3 uur

23 aug 2009 8:23

drknauf schreef:zo kbennet terug van inglorious bastards wereld film 8)

Gisteren heb ik Inglorius bastards ook gezien. Inderdaad erg goed.

26 aug 2009 17:45

Vandaag sneak preview van Ironman 2 en Spiderman 4 (uit te komen in 2010) gezien. Veelbelovend... 8)

26 aug 2009 18:07

Zijn we alweer bij 4 .......

Van de week "Friends en Crocodils" gezien , aanrader voor de levenskunstenaars onder ons ....

26 aug 2009 22:36

horn schreef:Vandaag sneak preview van Ironman 2 en Spiderman 4 (uit te komen in 2010) gezien. Veelbelovend... 8)

:shock: de hele film 8) of enkelt de trailert :?:

Afbeelding

29 aug 2009 12:29

The Burning Plain gezien.

Met Kim Basinger(erg goed acterend) en Charlize Theron(en die kan zwz niets fout bij me doen)

29 aug 2009 12:53

Vanavond ga ik naar 'Mannen die vrouwen haten'. Ben erg benieuwd, het boek vond ik geweldig.

29 aug 2009 13:26

Ik vond het boek wel oke.Meestal is de film een stuk minder.Ik ben benieuwd wat je ervan vind.In ieder geval lekker.... :popcorn: :wink:

31 aug 2009 12:26

Ik vond het een zeer goede film. Gezien de hoeveelheid aan verhaallijnen ontkwam de regisseur er niet aan wat weg te laten, maar de spanning zit er goed in bij deze film.

Niet te vergelijken met een Amerikaanse actiethriller met 6 shots per seconde, bewegende camera's om het slechte verhaal te maskeren, maar juist rustig en mooi in beeld gebracht om het verhaal en de acteurs de kans geven hun werk goed te doen.

Ik ben benieuwd naar wat mensen die het boek niet hebben gelezen van de film vinden.
Ik ben ook erg benieuwd naar de volgende 2 delen.

31 aug 2009 13:58

Eigenlijk maar één vraag , moeten we ze haten die vrouwen .......?

31 aug 2009 14:04

Vrouwen moet je liefhebben, niet haten 8)

31 aug 2009 14:16

amandus schreef:Eigenlijk maar één vraag , moeten we ze haten die vrouwen .......?

Daar heb jij vast wel een mening over zonder het boek gelezen te hebben en de film te hebben gezien.

Boeken zijn, als je ze eerst gelezen hebt en dan de film pas kijkt, meestal beter. Ik vind het over het algemeen een tegenvaller als ik daarna de film ga kijken. Keuze maken...boek is er eeder!

31 aug 2009 14:20

Als ze lief zijn ......dan wel ....... :lol:

Thelma Louise ......vrouwen die mannen haten incl zelfs Bratt PRITT

Afbeelding

31 aug 2009 14:21

Traveller69 schreef:Ik ben benieuwd naar wat mensen die het boek niet hebben gelezen van de film vinden.

viewtopic.php?p=591039#p591039 :salut:

31 aug 2009 14:21

@Marc;Goeie film...moeten we nog eens samen gaan kijken :wink:

31 aug 2009 14:39

JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA Siggie goed idee !!!

Gaan we NIET doen :!: :lol:

AfbeeldingBoos ?

31 aug 2009 14:41

:popcorn:
Gesloten onderwerp