Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
05 sep 2009 19:08
Car vs rain
... and watching
- the commercial
06 sep 2009 13:25
Het waren niet zozeer de druppels maar de angst dat electronica gaat sputteren van de regen.
En die gele GT3 reed niet snel genoeg
09 sep 2009 0:07
Volgens mij hoe je helemaal niet zo hard om droog te blijven. Tijdens de elfstendentocht een paar druppeltjes geweest op de ruit. (ruitenwisser is aangeweest, 2 slagen, maar toch) Reed op dat moment zeker ruim minder dan 100, was aan einde van een dorpje en bleef keurig droog.
09 sep 2009 0:12
tijdens de vakantie in een regenbui gezeten waar ik tot 170 heb moeten versnellen om zo snel mogelijk op een parkeerplaats te komen , om het dak dicht te doen want we werden echt wel nat
09 sep 2009 0:16
sanendave schreef:Gister bij Mythbusters; testje of het klopt dat als je "open" rijdt in de regen, je minder (of niet) nat wordt naarmate je harder rijdt. Als testauto had men keurig een 997 S cabrio geregeld. Hoe harder er werd gereden hoe minder druppels er in de auto belandden. Bij 145 KM/u (hardste wat men aandurfde, het blijven amerikanen) was de auto van binnen nagenoeg droog.
Dus voor alle cabrio rijders: "hoe harder het regent, hoe verder dat gaspedaal naar beneden"

Vergeet niet te vermelden dat de "testcoureur" bij een van de eerste ritten in deze 997 enorm ging spinnen bij een van de hogere snelheden, weet niet meer precies hoe hard ie toen reed. Dus ja, inderdaad blijft je cabrio beter droog als je hard rijd in de regen, maar het risico is ongeveer evenredig met de snelheid...
Heb het zelf ook wel eens gevoeld, dat je bij regen toch aardig doorrijd, en dan plassen ziet, die niet wilt ontwijken natuurlijk, en dan toch voelt dat de auto meer "over" de plassen rijd dan er doorheen ! Als ie achter wat gaat zoeken enzo. Niet echt een relaxed gevoel. Niet echt een serieus probleem zolang je niet wilt remmen / accelereren / sturen, maar toch wel degelijk oppassen...
09 sep 2009 7:34
bij kleine buitjes is het boven de 100 goed te doen; op de snelweg dus. Op landweggetjes mindere ervaringen en meestal snel gestopt. Gelukkig tijdens de VetCoolMan rit dit jaar, bij het terugrijden naar Nijmegen, op tijd op[ de snelweg gestopt om de kap te sluiten. De dreigende wolken bleven eerst nog 5 minuten alleen dreigen, maar daarna barstte de regen in vol geweld los, zo erg dat er op de snelweg nog maar 40-50 km/h werd gereden en er op het laatste stuk, de A325, tientallen auto's op de vluchtstrook gingen staan wachten.. In zulk weer kun je toch echt beter de kap sluiten - die uiteindelijk zelfs ook wat begon te druppelen bij de raamstijlen overigens.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.