| Auteur | Bericht | 

| Gert 
					ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6   |   Na de platgeslagen kever..._________________________________________Na de platgeslagen kever komt de platgeslagen mini....    bron: Autoweek Vind hem wel geinig.Racefun events

| 

| 26 aug 2009 22:06 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________vandaag 50 jaar geleden kwam de eerste mini van de band. concept car die in Frankfurt geshowd gaat worden. ben benieuwd hoe ik IRL is. op de foto vind ik hem een beetje uit proportie...   Life is too short to drive boring cars

| 

| 26 aug 2009 22:07 | 

| 

|  | 

| ver boven de 200 
					a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam   |   Re: Na de platgeslagen kever...Ik vind de gewone mini echt mooier. De lijn van de coupe had door moeten lopen, dus in staal. Ik vind de vorm gezocht overkomen en zeker geen coupe - gevoel geven._________________________________________ En nu bijna 300!!   Geniet nooit met mate !

| 

| 26 aug 2009 22:13 | 

| 

|  | 

| amandus 
					Timeless   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________Heeft meer weg van een kalende oude heer met een Toupet  niet mooi deze 50 jaar oude mini dusTimeless objects

| 

| 26 aug 2009 22:14 | 

| 

|  | 

| Rad911 
					997 SLoosdrecht   | _________________________________________  Re: Na de platgeslagen kever..."Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"

| 

| 26 aug 2009 22:35 | 

| 

|  | 

| esgigt 
					EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________uhhhhh!   Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!

| 

| 26 aug 2009 23:31 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Na de platgeslagen kever...wat een lelijke auto en vent._________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 26 aug 2009 23:37 | 

| 

|  | 

| amandus 
					Timeless   |   Re: Na de platgeslagen kever...He , doe je een beetje aardig tegen mij , is mn beste en duurste toupet_________________________________________ Timeless objects

| 

| 26 aug 2009 23:39 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________volgens mij komt die grijns niet helemaal overeen met die waar jij nu mee loopt  Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 26 aug 2009 23:41 | 

| 

|  | 

| Gert 
					ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6   | _________________________________________  Re: Na de platgeslagen kever...Racefun events

| 

| 26 aug 2009 23:41 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________effe sjoppen ouwuh shoppert   WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

| 

| 26 aug 2009 23:42 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________ , deze welTaal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 26 aug 2009 23:45 | 

| 

|  | 

| Jort 
					Groningen   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________Vind zowel de klassieke als de nieuwe Mini erg leuk. De getoonde coupé absoluut niet.  Tjolk.

| 

| 27 aug 2009 0:51 | 

| 

|  | 

| Gunther 

|   Re: Na de platgeslagen kever...ik vind het wel wat hebben om eerlijk te zijn._________________________________________ born to be alive

| 

| 13 sep 2009 14:08 | 

| 

|  | 

| rob964.c4 
					964.c4assendelft   | _________________________________________  Re: Na de platgeslagen kever...remmen is angst

| 

| 13 sep 2009 17:09 | 

| 

|  | 

| rob964.c4 
					964.c4assendelft   | _________________________________________  Re: Na de platgeslagen kever...remmen is angst

| 

| 13 sep 2009 17:11 | 

| 

|  | 

| Danny 
					3.2 carrera cabrio "88stein lb   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________Ik vind hem geslaagder dan het origineel Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "

1:18 schaalmodellen te koop :  kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

| 

| 13 sep 2009 18:47 | 

| 

|  | 

| Enrico 
					Ex 964(92)Porsche 911 993 The Green HornetWaalre   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________VETTE BAK MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!I GOT THE SKILLS TO PAY THE BILLS

| 

| 13 sep 2009 21:12 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________Vind dit toch wel een leuk dakontwerp Marcel... Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 13 sep 2009 22:43 | 

| 

|  | 

| Hansv 
					1:43IJmuiden   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________Ha, die gast; Plattere Mini, maar wèl rijdbaar: Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!

| 

| 16 sep 2009 0:33 | 

| 

|  | 

| Danny 
					3.2 carrera cabrio "88stein lb   |   Re: Na de platgeslagen kever..._________________________________________lekker zo Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "

1:18 schaalmodellen te koop :  kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

| 

| 16 sep 2009 0:37 | 

| 

|  |