Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
20 sep 2009 22:53
Lydia, hier een lekkere grok met extra congac...
20 sep 2009 22:58
Ha, lekker bedankt. Net nog even naar de enige echte kikker in de garage gekeken. Tijd voor mij om mijn guling op te zoeken. Ben een beetje groggie, zoals onze oosterburen zeggen! Trusten mannen. Tot morgen!
21 sep 2009 7:37
mooie inhoud van de garage zo
goedemorgen allemaal vandaag lekke iets later pas om half 2 op school zijn
alleen pas om half 10 klaar
werkse en maukse
21 sep 2009 8:19
Moguhh allen, gisteren een dagje Brugge en omstreken gereden, mooie streek en lekker Bourgondisch. Op de heenreis richting Knokke nog met een zwarte 993 op gereden, zat ook zo'n grijze knakker in. Misschien iemand van hier geweest die een dagje naar Knokke is geweest.
21 sep 2009 8:33
Morge Maukers,
Zo grijs als ik Wim , de toon is weer gezet Ben met nog wat "jonge jongens" van de NPC van het weekend weggeweest Zo nu maar een bakkie dat slappe gel@l Stond al een truck voor zevenen te wachten, heb hem net maar geladen en dat op maandagochtend
Werk of doe ze
PS Wat is die garage akelig schoon van Lydia, dakantognie
21 sep 2009 8:48
molen934 schreef:Zo grijs als ik Wim , de toon is weer gezet
Of net zo grijs als ik, dus als ons. Dacht eerst dat het WdP was, maar die heeft geen haar meer.
21 sep 2009 11:47
Nog net een goedemorgen, heerlijk zonnetje weer dus net al even genoten van een vroege lunch in de tuin. Moet eigenlijk druk aan de slag in huis, maar ga even lekker genieten van het lekkere weer.
21 sep 2009 12:13
Maukers, maukers het weet wat zo'n feestweekend hier in Spaarndam Paar chauffeurs te laat en de rest met dikke ogen Wou net even een plasje plegen, jongen wat een lucht op dat toilet Zoon aan het stoeien geweest en hand in het gips Wat hebben we gelachen