Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
30 sep 2009 22:29
9 a 10K betalen voor een oude 924 met non-originele 944 motor die al meer dan 400.000 km onder de wielen door heeft gedraaid???
Ik hoop dat je een geintje maakt. Vergeet niet dat een auto meer is dan alleen de motor. Ook de wielophanging, stuurinrichting, interieur etc. heeft er al meer dan 400.000 km op zitten. Ik vind dat inderdaad een hele knappe prestatie, maar die is zeker geen €10K waard!
Een 911 SC met die kilometers is al lastig te verkopen voor die prijs, laat staan een 924... Ik zou lekker iets anders kopen.
Dit bijvoorbeeld, gewoon 5 min MP:
http://link.marktplaats.nl/276054079http://link.marktplaats.nl/282371024http://link.marktplaats.nl/275546103 x 968, twee keer cab, voor onder de 10K, nog niet eens afgedongen!
en veel minder dan 400.000 km.
30 sep 2009 22:35
die laatste link bestaat niet meer...
30 sep 2009 22:49
Enne Frost: stop dreaming, start thinking. Denk helder zeg maar. Je gaat toch niet echt een opgelapte 924 kopen voor dat geld??
30 sep 2009 22:50
Wat kost zo'n 968 in de maand (verzekeringen, belastingen etc)? Ik vind ze echt BELACHELIJK duur als ik even eerlijk mag zijn!
30 sep 2009 22:56
MI
errug goedkoop die MP 968 cabrio
Houderschapsbelasting is in Zuid Holland 174 euro per kwartaal - verzekering met 70% NC iets van 500 per jaar - wel SCM klasse I verplichting
Gok dat als je even in 'n 968 gaat rijden, je de 924 zo vergeten bent
... de mijne is (ook) te koop
- moet je alleen nog even wat meer sparen - maar krijg je wel 'n 968 met z.g.a.n. motor
30 sep 2009 23:00
FROST schreef:Ik vind ze echt BELACHELIJK duur als ik even eerlijk mag zijn!

In vergelijking met wat? Een paar renschoenen? Een tweedehands fiets? Vraag & Aanbod? Marktwerking? Ik ben benieuwd hoe jouw brein werkt - waarom is een 968 BELACHELIJK duur? Omdat jij hem niet mooi vindt? Zou een reden kunnen zijn? Maar dan zou je zeggen "dat bedrag heb ik er niet voor over...." Tell me!
30 sep 2009 23:01
De 924 nog niet vergeten en al naar 911jes aan het loeren
D(i)e 944 zou inderdaad 'n verstandige keuze kunnen zijn
30 sep 2009 23:03
Ik vind de 968 een hele mooie wagen, absoluut, maar ik vind ze duur omdat ik het vermoeden heb dat ze langzaam zeldzaam beginnen te worden. Ik hou de prijzen al een poos in de gaten en die worden alleen maar hoger inplaats van lager.
En ik wil een dichte, geen cabrio

Olaf:

shit betrapt!!! haha
30 sep 2009 23:04
Misschien moet je eens even uitzoeken hoe het ook al weer zat met 1) veel geld kosten en 2) duur zijn.
30 sep 2009 23:05
FROST schreef:Ik hou de prijzen al een poos in de gaten en die worden alleen maar hoger inplaats van lager.
Goeie investering
30 sep 2009 23:09
jajaja

i know, laten we aub niet weer de bekende discussie houden die me zo ongeliefd gemaakt heeft op dit forum..
Laten we het hier maar op houden:
punt 1) Sparen!
punt 2) In de tussentijd toch even kwijlen, weer evenementen bezoeken
Punt 3) 924 terug kopen of aan iets anders, mooiers..duurders? betrouwbaarders? Dat zie ik dan wel.
Maar ik WIL weer Porsche gaan rijden, hoe dan ook!
30 sep 2009 23:11
FROST schreef:Wat kost zo'n 968 in de maand (verzekeringen, belastingen etc)? Ik vind ze echt BELACHELIJK duur als ik even eerlijk mag zijn!

Hier in ZH € 189,- p/kwartaal (wegenbelasting en provinciale struikroverij), verzekering is afhankelijk van hoe verzekerd en voor hoeveel Km/j. Gebruik ca. 12l/100Km met zware rechtervoet ca. 15l/100km.
De 968's zijn natuurlijk jonger dan de 944's. Zag er zondag nog een paar staan voor ruim 19K.
Aan de andere kant zijn 911's van het zelfde bouwjaar als een 968 absurd duur en minder praktisch in het gebruik.
30 sep 2009 23:13
Tja. Maar een 911 is een icoon en een 968 niet. Dat scheelt in waarde. Hoewel ik persoonlijk een 968 een onwijs stoere bak vind, zeker die witte van Henk/Olaf die ik laatst van dichtbij bekeken heb.
30 sep 2009 23:15
Net nog met 4 velgen en 4 banden
in de 968
(van Westervoort naar Schiedam) gereden
... kan met 'n 911 ook .... als je niet al te zuing bent op je interieur
30 sep 2009 23:17
Anderzijds is een gelijk geprijsde 911 weer een risicovolle investering, de 968 sneller op het circuit als een vergelijkbaar gemotoriseerde 911. Tja, 911 is wel een icoon en dat merk je in de prijs.
@Olaf: wat ik al zei, praktischer dan de 911.
30 sep 2009 23:25
O God, Malle Pietje heeft de tujboowielen weer gekocht...
30 sep 2009 23:28
horn schreef: weer
nee! -
AL - maar kon de bakker het niet aandoen om z'n RUF (tussentijds) op de remschijven te laten staan
30 sep 2009 23:31
Horn, deze zijn voor jou...
30 sep 2009 23:33
Die 968-jes zijn absoluut goedkoop. (als ze nog in een redelijke tot goede staat zijn)
Verzekering is het geld niet. Betaal geloof ik iets van 30 euro per maand op basis van 17500 taxatie........ zal dus voor die 968-tjes die Jeroen heeft gepost niet veel anders zijn.
Die 944 die je zelf post is op het eerste gezicht ook prima geprijst.........
01 okt 2009 0:22
Ik zou alleen voor je oude 924 gaan als de verbouwer ook de kabelboom en -nieuwe type- zekeringkast van de 944 inbouwt. Anders blijven de problemen. Elektra is de achilleshiel van de 924.
01 okt 2009 11:43
Ik zou je aanraden om naar een 944 type 2 te kijken, als ik zie hoe degelijk die krengen zijn, enige wat ik er echt aan gehad heb is setje nieuwe wiellagers, race er ook flink mee. De uitlaat die ik eraf gereden heb tel ik niet mee, dat komt omdat ie zo laag ligt. Ik had ook wat lekkage, maar dat kan je al bij de aanschaf bekijken, dat zijn vaak wat versleten rubbertjes. Zorg ook dat de distributie al gedaan is, das best duur, maar goed voor 5000 euro kan je al een hele knappe hebben staan.
Ohja, gefeliciteerd nog met de verloving, waarom zei je dat zondag niet even, dan had ik persoonlijk even kunnen feliciteren.
01 jun 2010 19:52
netjes gewerkt en een hele verbetering. vind het ook erg strak staan.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.