| Auteur | Bericht | 

| wolf 
					ex-Carrera 85 Swiss.0031   |   celebration of a legend_________________________________________mijn duurste tijdschrift ooit, €20,99, maar >200 pagina's roadtests, vergelijkingen, investeringskansen, etc., van 911S-997 +RS enzo, ook ombouwgebakjes voor J914, engels dus niet amerikaans     dus goed geschreven. vette aanrader, nog 1 te koop bij ako 020 cs, filiaal ijzijde, verder overigens nergens tegengekomen.oud is beter

| 

| 01 okt 2009 15:04 | 

| 

|  | 

| wolf 
					ex-Carrera 85 Swiss.0031   |   Re: celebration of a legend_________________________________________996 gt3, clubsport vs comfort, pag 150 which is it to be 993 or 996 pag 184 how to buy a 911 that will hold its value pag 6  oud is beter

| 

| 01 okt 2009 15:16 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: celebration of a legendIs het een speciaal uitgave of een special van een bestaand blad?_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 01 okt 2009 15:26 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   | _________________________________________  Re: celebration of a legendLife is too short to drive boring cars

| 

| 01 okt 2009 15:38 | 

| 

|  | 

| rien911 
					964 c4hoogvliet   |   Re: celebration of a legendHartelijk dank, hier ga ik van genieten. Heb het blad direct in de u.k. besteld, via de link hierboven. Kost maar 9,99 gbp, met 3 pondjes verzendkosten erbij goedkoper dan in de bladenwinkel kennelijk! 

| 

| 01 okt 2009 18:11 | 

| 

|  | 

| Diablo 
					Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder 
Belgie (Limburg)   |   Re: celebration of a legend_________________________________________Hoi Rien, Hebben ze daar ook een Nederlandse druk van ?       gr DiabloDamm Girl , You Look So Good It Hurts !!
 Wie veel weet en niet vergeet WEET !!

| 

| 01 okt 2009 18:14 | 

| 

|  | 

| rien911 
					964 c4hoogvliet   |   Re: celebration of a legendJij kan het ook niet laten he? Ik heb nog wel een nederlands/vlaams-engels woordenboek voor je. Kom maar halen, drinken we samen een duveltje diablo 

| 

| 01 okt 2009 18:18 | 

| 

|  | 

| Diablo 
					Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder 
Belgie (Limburg)   | _________________________________________  Re: celebration of a legendDamm Girl , You Look So Good It Hurts !!

| 

| 01 okt 2009 18:31 | 

| 

|  | 

| Danny 
					3.2 carrera cabrio "88stein lb   |   Re: celebration of a legend_________________________________________Ik heb hem ook gelijk maar besteld , kan ik hem diablo voorlezen die weet ik toch te wonen     Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "

1:18 schaalmodellen te koop :  kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

| 

| 01 okt 2009 19:13 | 

| 

|  | 

| Bertroex 
					1968 911L Targa
1976  Carrera 3.o targa 
1984 944 to Cup spec
1993 964 C4 Jubikort by Newark-on-Trent, U.K   |   Re: celebration of a legend_________________________________________@ Diablo:Ich ken et dich auch in et liiiiiimburgs veurleizen. Et geit noch get beter met einige flessen wien.      Sluukes, Beeeeerhttp://911carrera3.com
 Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register

| 

| 02 okt 2009 2:00 | 

| 

|  | 

| Diablo 
					Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder 
Belgie (Limburg)   |   Re: celebration of a legend_________________________________________Danny ge weet ,  de koffie staat hier altijd klaar !!    gr Diablo PS:Ik heb het nog gezegd , ik kan wel Engels lezen ,maar moet mij teveel  concentreren . lees ook veel liever in het Nederlands (of Italiaans)Damm Girl , You Look So Good It Hurts !!

| 

| 02 okt 2009 8:25 | 

| 

|  |