Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Ik heb meer sjans wanneer ik in mijn Porsche zit

Ja
76
70%
Nee
33
30%

Totaal aantal stemmen : 109

Re: Meer sjans in een Porsche?

04 okt 2009 13:53

:lol: :thumleft:

04 okt 2009 14:06

Omiel schreef:Er zwaaien opvallend veel trendy kerels met geblondeerd haar naar mij. Ik snap er niks van. :scratch:

:mrgreen: :res:

04 okt 2009 14:36

wij snappen het wel hoor :D , gewoon terug zwaaien :res:

04 okt 2009 16:04

Wat heb je überhaupt aan sjans dóór je auto? Is volgens mij een idee dat leeft onder enkelen die een "gewone" auto rijden.
Denk dat het gros dat even kijkt, autoliefhebbers zijn.

Natuurlijk is 't even leuk als iemand jouw auto mooi vindt, maar dat is dan ook alle waarde die ik eraan hecht. Voor aandacht kun je imo beter met een puppy gaan wandelen... :wink:

04 okt 2009 16:18

Ja. +1 :lol: maar 't helpt wel, als je hond RUF'T ipv WOEF'T :mrgreen:

04 okt 2009 16:26

Omiel schreef:Er zwaaien opvallend veel trendy kerels met geblondeerd haar naar mij. Ik snap er niks van. :scratch:

Klanten? :idea: :lol:

Had in de mini cooper s works cabrio een stuk meer thumbs up en aanspraak dan met de 911. waarschijnlijk een toegankelijker auto. Porsche is natuurlijk wel een auto waar jongetjes en vaders naar omkijken. Maar of zo'n oud gebakkie nou vrouwen trekt... hmmm - degene die erop vallen wil je toch niet...

04 okt 2009 16:47

die cooper was ook wel hot.

04 okt 2009 17:36

naar mijn idee ook is de 911 niet heel toegankelijk - in Nederland dan. Wel kijken er (ik heb dan ook een cabrio) veel dames al zittend naast hun echtgenoot, niet zelden een betrouwbare gezinscombi besturend, soms wel eens wat dromerig naar de 911. Naar mijn idee dromen deze dames dan even weg bij de gedachte dat hun man ook zo'n auto heeft en samen met haar van het goede leven geniet. Een 911 cabrio straalt denk ik wel iets uit van puur genieten, een auto die met het hart is gekocht. Dat de chauffeurs daarvan de dag erna vaak zelf weer in 'zwoeg-modus' in hun leaser rondtuffen doet voor dat romantische beeld natuurlijk even niet terzake 8) .

04 okt 2009 17:44

Ewout schreef:@Sigrid: kop op, er is altijd een categorie mannen voor wie jij nog een lekker groen blaadje bent :mrgreen:

Naar aanleiding van dit topic heb ik vandaag gedurende zo'n 200 km ook zo af en toen eens niet op de weg gelet maar op de blikken van eventuele medeweggebruikers. Let daar normaal gesproken niet zo op, omdat het me niet interesseert. Men kijkt inderdaad, maar volgens mij naar de auto. Op die ene vriendelijke heer na, waar Ewout op duidt, met z'n mooie zwarte P. Hij had alleen een andere snelheid(lag misschien aan zijn leeftijd), dus was hem gauw kwijt in m'n achteruitkijkspiegel.

04 okt 2009 17:48

Merk dat ik meer sjans in een tamelijk 'dikke' auto heb dan wanneer ik even de Aygo van Melanie meeneem. Als we het over de P hebben kreeg ik meer aandacht van vrouwen in de 'sjieke' C2 dan in de 'foute' GT3. :scratch: Who cares :drive:

04 okt 2009 18:22

De P. heeft wel wat bekijks (de auto dus, niet ik), maar ik vind dat ik in de Mercedes nog meer aandacht van vrouwen krijg :scratch:

04 okt 2009 18:56

Dat geloof ik graag, die willen natuurlijk gewoon naar huis, en proberen een taxi aan te houden :idea: :twisted: :wink:

04 okt 2009 19:23

Prachtig vooral als er zo'n stoere vent naast zit die het niet leuk vindt. Enne dan nog die kids op de achterbank :shock:

Laatst anderhalf uur gesport op de autobahn met een S6 tussen 200-250km/u, bij Zevenaar liet ik de wagen voorbij gaan bleek het een glimlachende brunette te zijn met twee kids op de achterbank met dvd speler aan :thumleft: moeders ook genietend van de autobahn.

04 okt 2009 19:40

lachen! :lol:

04 okt 2009 19:52

In een ouder type P. vooral met beetje klassieke looks, krijg je vooral :thumleft: van ouwe kerels die niet zozeer op jou sjansen (whew!), maar meer respect tonen voor het behoud van een klassieker. Is idd. wel zo, dat bepaald slag dametjes je wel ineens interessant gaan vinden naarmate de outo dikker wordt. Who cares! De zogenaamde interesse wordt meestal toch weer op dito manier beantwoord... :roll: :mrgreen:

04 okt 2009 20:08

Sigrid schreef:
Rad911 schreef:Ook niet met afgunstige blik :?:

Als er iemand kijkt, dan zijn het meestal mannen. Die kijken eerst naar de auto, dan naar de bestuurder en dan nog een keer..oh, het is een vrouw. Ja dat krijg je als je niet hoogblond en 25 bent :(

Hoi Sigrid,
Hoezo !!! ben jij niet blond en 25..... ???? 8)

04 okt 2009 21:10

100% zeker dat je aandacht trekt van mannen als vrouwen in je P. Valt me tevens op hoeveel aandacht je krijgt van kinderen als deze achterin de auto zitten bij bijvoorbeeld een verkeerslicht. Blijft leuk :lol:

04 okt 2009 21:32

Jurgen schreef:Natuurlijk is 't even leuk als iemand jouw auto mooi vindt, maar dat is dan ook alle waarde die ik eraan hecht. Voor aandacht kun je imo beter met een puppy gaan wandelen... :wink:

Dat is helemaal waar ! Wij hebben 2 heel lieve Chihuahua's, en een aandacht dat die krijgen :shock: :shock: :P
Daar kan geen enkele Porsche tegenop...

04 okt 2009 21:39

Krijg altijd aandacht van die Volvo's met oranje en blauwe strepen... Zwaaien, toeteren, achter me aan rijden... Pfoeh...!!!!
:mrgreen:

04 okt 2009 22:07

hè hè... en dan zo'n bordje "Politie... volgen..." zeker? :mrgreen:

04 okt 2009 22:16

In een 911 cabrio wordt je helemaal bekeken :shock: :shock:

Zet soms expres mijn zonnebril op 8)

04 okt 2009 22:20

rufie schreef:Ik denk alleen dat het verkeerd soort vrouwen interesse heeft

Dat zijn wel de meest spannende vrouwen... :pale:

05 okt 2009 10:09

:mrgreen: :mrgreen:

Je krijgt wel een beetje bekijks...mensen kijken wel even "naar binnen" om te zien wie er rijd...maar het is ook wel fijn om in-cognito in je andere auto te rijden...

05 okt 2009 10:15

Heb ik nou nooit last van! :mrgreen:
Bij open rijden met mantelpakje aan toeteren er wel vrachtwagenchauffeurs, die kiek'n natuurlijk naar binnen :lol:

Het blijft leuk om :thumleft: op te steken naar andere Porsche :drive:

05 okt 2009 10:21

Absoluut waar.. in mijn geval.. pr8ige auto bestuurd door een minstens zo pr8ige vent. Mn ruiten beslaan meestal van de oestrogeendampen als ik voorbij rijd :mrgreen:
Plaats een reactie