Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Ik heb meer sjans wanneer ik in mijn Porsche zit

Ja
76
70%
Nee
33
30%

Totaal aantal stemmen : 109

Re: Meer sjans in een Porsche?

05 okt 2009 10:58

In de file op de randweg Den Bosch in de GT3, 2 leuke dames in een Mini Cooper, zij kijken, ik kijk, ik lach, zij lachen terug.

Afgelopen maand op diezelfde randweg kom ik dezelfde Mini tegen met één van die dames erin, ik kijk, zij uiteindelijk ook, ik lach en zij kijkt weg.... zat toen in mijn Volvo....

Kan ook aan mijn haar (bad hair day) gelegen hebben?

:mrgreen:

05 okt 2009 12:07

Toen ik met mijn groene 924 de weg op ging zaten er wel mensen te kijken, maar ik denk dat dat meer kwam door die opvallende kleur dan door de bestuurder die er in zat. Alleen als je dan ergens kwam en uitstapte waren er nog wel eens lui die een praatje met je kwamen maken waarom een vrouw nou in een Porsche moet rijden.. :scratch: Waarom niet! denk ik dan en dan kwam steeds dat praatje Het is geen Echte!

Extra sjans: ja en nee dus

05 okt 2009 12:09

FROST schreef:Alleen als je dan ergens kwam en uitstapte waren er nog wel eens lui die een praatje met je kwamen maken

Daar heb je het al. Vandaar dat mensen geen praatje komen maken als je níet uitstapt :twisted: :^: ... :wink:

05 okt 2009 12:12

Wrijf 't oude zeer er maar gerust in hoor.. :mrgreen: , ze was 't bijna al vergeten... :lol: :lol:

05 okt 2009 12:34

Volgens mij praten wij (mannen en vrouwen) hier de hele dag met elkaar vanwege de Porsches.... :mrgreen:

05 okt 2009 14:16

Ik heb in m'n hele leven geen sjans gehad ... :roll: :x :evil: kreeg wel meelijwekkende blikken als ik erin reed :idea:

05 okt 2009 15:01

Met een klassieke P in een sympathieke kleur altijd veel bekijks en louter positieve reacties.

Met een verlaagde A8 met dikke wielen lok je alleen agressie uit en vervelende blikken....Heb rijdend in de Audi nog nooit een thumbs up gezien, in de 912 tijdens elk ritje dat ik maak....

Dus meer positieve aandacht= wellicht meer sjans.

05 okt 2009 15:41

gast schreef:maar jij had dan ook de verkeerde kleur :mrgreen:

:D ja, dat mensen zich daarin durven te tonen ... dan krijg je dat hè :mrgreen: maar ja, in mijn geval, met of zonder auto ... geen sjans hoor :cry: maar als jij zegt dat het de schuld van de auto is :cheers:

:wink:

05 okt 2009 20:34

felix bahama 912 schreef:Met een klassieke P in een sympathieke kleur altijd veel bekijks en louter positieve reacties.

Waarom moet er nou toch altijd weer de nadruk op het verschil tussen lucht- en watergekoelde motoren gelegd worden? :roll: :wink:

05 okt 2009 21:42

cognitieve dissonantie:

Cognitieve dissonantie is een psychologische term die de onaangename spanning aanduidt die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening :wink:

05 okt 2009 21:44

Leer je dat nou op de LTS :P

05 okt 2009 21:45

@Amandus:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

05 okt 2009 21:45

Leer ik op het PF , van de luchtcoolers 8)

05 okt 2009 21:46

die is nog beter :res:

05 okt 2009 21:49

Jurgen schreef:Natuurlijk is 't even leuk als iemand jouw auto mooi vindt, maar dat is dan ook alle waarde die ik eraan hecht. Voor aandacht kun je imo beter met een puppy gaan wandelen... :wink:

ik heb een 911 en een golden retriever pup. 5 maanden oud.
ga ook porsche rijden samen met yoep (de puppy) :mrgreen:

ik heb ook veel kijkers maar helaas wel naar de auto :D

05 okt 2009 21:52

amandus schreef:Leer ik op het PF , van de luchtcoolers 8)

Dank voor deze eer :wink:

05 okt 2009 21:57

Tis U gegund dam Siggie 964 Girly , uiteindelijk dienen we allemaal één Goddess

Afbeelding 8)

05 okt 2009 21:59

..en zo is het maar net, maar daar is nog lang niet iedereen van overtuigd :!:

06 okt 2009 0:27

Zal wel aan mijn auto's liggen maar ik heb maar sjans op het strand. :afro:
Misschien waardeer ik over 20 jaar de blikken ook wel als sjans, maar nu zie ik meer kerels naar de Porsche kijken dus als je het daarvan moet hebben.....

06 okt 2009 1:32

als commentaar krijg ik van de dames "lief", en " schattig"....

(over de gulf) :roll:

en ik heb zeker "sjans" , ben al 12 jaar gelukkig getrouwd met de mooiste vrouw....

(zij is gelukkig, en ik ben getrouwd) :lol:

06 okt 2009 8:38

turbocruiser schreef:
felix bahama 912 schreef:Met een klassieke P in een sympathieke kleur altijd veel bekijks en louter positieve reacties.

Waarom moet er nou toch altijd weer de nadruk op het verschil tussen lucht- en watergekoelde motoren gelegd worden? :roll: :wink:

De aandacht richt zich op het uiterlijk, heeft niets met techniek of waterkokers te maken!!!

06 okt 2009 13:16

Ik denk alleen dat het verkeerd soort vrouwen interesse heeft

En wat is daar VERKEERD aan :mrgreen:

06 okt 2009 13:30

turbocruiser schreef:Ik vermoed dat mannen in een 'gezinsauto' meer aandacht krijgen. Zolang er maar geen 'boerderij-dieren' op de achterruiten zitten, of bijbehorende gezinsleden...

hamlappen

06 okt 2009 13:39

Na 3 weken touren moet ik toch vooral concluderen dat het juist niet de vrouwen zijn die 'reageren' op de Porsche....meer kids, mannen en mongolen (lees: kiddo's in oude BMW 3 series e.d.).

06 okt 2009 13:44

ruiten blinderen :idea:
Plaats een reactie