Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Boxster hardtop zeintec, tis bijna winter!

06 okt 2009 19:12

Ewout schreef:Voor de kou is het m.i. niet noodzakelijk.

Er tegen ook niet :^:

Dimitri-Turbo schreef:..... maar vind het een leuk look voor de herfst en winterdag! .... en het gevoel hebben dat ik ook nog een coupe heb naast mijn roadster :mrgreen:

Als de kosten en moeite je dat waard zijn: doen!

07 okt 2009 18:01

Tja.. kosten! Heb zoveel plannen nog met de auto :mrgreen: 2 nieuwe achterbanden, remschijven en blokken rondom en hij moet van het najaar een beurt hebben (maar dit zijn de 'standaard' kosten) daarnaast wil ik mijn bumper laten vervangen door een turbo-look, hardtop en mijn achterbumper moet nog gespoten worden ennnn een klein deukje in mijn achterklepje laten verwijderen! Dus een hele lijst.. dus of alles wat hierboven staat! (Turbo-bumper en bumpers laten spuiten, orginele hardtop en deuk verwijderen of alleen een gayman-top!

Ik denk dat ik toch voor alles ga! Ga er nog maar een nachtje over slapen ;) Alleen de zeintec top komt incl. spuitwerk rond de 3500 - 4000 euro...

Voor die 'winter' prijs kan ik ook mijn auto lekker aankleden met het eea.

Dit is zo'n bumper waar ik al eerder ergens een draadje heb!
Afbeelding

07 okt 2009 18:53

Heb je een idee van prijs van de voorbumper, incl. spuiten ?

07 okt 2009 19:36

Op deze site staat de Zeintec top voor € 1929,90 incl, shiping. http://www.zeintec.com/products?pid=1
Volgens mij kom je dan met spuiten niet op de € 3500-4000 uit.
Of mis ik iets ?

08 okt 2009 16:46

Voor bumper ben ik nog aan het ´zoeken´ ze zijn er al voor 1200 euro excl. spuiten maar ik denk dat het goedkoper kan :mrgreen:

Toegevoegd: heb inmiddels een NL adresje gevonden die de bumper incl. onderspoiler en roosters kan leveren voor ong. 950 euro! excl. spuiten, dus dat is al 250 euries goeiekoper :ba:

Patrick; klopt 1929 ofzoiets maar dan komen er nog invoerrechten en BTW bij... dat wil de Nederlandsestaat graag :evil:

08 okt 2009 17:02

zo'n turbo bumper voor boxster is deze gelijk aan die turbo bumper 996?

08 okt 2009 17:05

Ja zelfde neusje..... :wink:

08 okt 2009 17:56

Foto die ik heb geplaatst is ook van een boxster :mrgreen: maar bumper past ook op een 996 zoals SOEPKIP al aangeeft :mrgreen:

Afbeelding

Wellicht meer geintereseerd? Groupbuy? :mrgreen:

12 okt 2009 13:25

Te veel drempels in Purmereutel maar wel VET.

12 okt 2009 17:37

Dan moet je er niet met 60 overheen Ernest :mrgreen: .... gewoon lekker rustig nemen!

27 okt 2009 21:22

deze kwam ik tegen op het belgiese p.forum.... :mrgreen:

28 okt 2009 18:32

Al gezien Bully..... DOPESHIT :evil: maar niet heus.... hoe verkracht je een auto??
:bang:
Plaats een reactie