Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Nieuw op dit forum

05 okt 2009 19:23

Paul II schreef:Dat onze naam nog vrij was, verbaast mij ook een beetje :shock: :lol:

D.w.z. had de vorige eigenaar - heel kort actief hier, al een tijd terug voor het laatst - per PB gevraagd of hij 'onze' nick niet wilde vrijgeven. Geen reactie. Meer dan eens contact gehad met de forumbeheerder maar dat schoot ook niet op, dus toen maar mijn huidige gekozen, die om meer dan 1 reden ook wel klopt (hoewel velen dat niet begrijpen geloof ik 8) ).

Hoi Paul (2x) ;)

We hebben als team een tijdje geleden besloten om gebruikers die niet meer in gebruik zijn automatisch te laten verwijderen. Dat gaat dan op basis van 'dagen niet online + aantal posts die nog aanwezig zijn', dat idee. De eerste ronde heeft blijkbaar de naam Paul (onder andere) vrij laten komen. Ik moet zeggen dat ik het niet expliciet gecontroleerd heb. ;)

Verder aan de nieuwe Paul: Gefeliciteerd met de aanschaf, maareh, veel te nieuw spul joh :cheesy: (geintje!)

05 okt 2009 19:37

On topic: Welkom nieuwe Paul, dat lijkt me geen vervelende auto om te bezitten! Mooi hoor.
@Pascal: hoeveel dagen mogen wij off line zijn voordat wij digitaal verwijderd worden?

05 okt 2009 19:40

@ Ewout - je komt al aardig in de buurt :^: dag of 4... :cheesy:

05 okt 2009 19:48

Welkom op het forum :thumleft:

05 okt 2009 21:15

you lucky bastard,
heel veel plezier met dat stuk vuurwerk op wielen :drive:
pas op voor je rijbewijs

07 okt 2009 19:12

Ewout schreef:@Pascal: hoeveel dagen mogen wij off line zijn voordat wij digitaal verwijderd worden?

Nee, het is een combinatie van. Uit mijn hoofd was het (de vorige run zegmaar) 2 jaar niet ingelogd, en geen actieve berichten meer (dus zichtbare berichten). Sommige subfora worden om de zoveel tijd geschoond, zodat het allemaal een klein beetje leesbaar blijft... ;)

07 okt 2009 19:55

Nou Paul, da's binnekomen op niveau, meteen de meest potente 911 hier even voorstellen 9zijn er op het forum maar heel weinig van volgens mij).

Fijn PaSCal's reactie te hebben gelezen; pfoe, tot oktober 2011 ben ik weer even veilig :mrgreen: .
Plaats een reactie