Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Ik heb meer sjans wanneer ik in mijn Porsche zit

Ja
76
70%
Nee
33
30%

Totaal aantal stemmen : 109

Re: Meer sjans in een Porsche?

10 okt 2009 18:42

... jammer dat het dezelfde dames zijn :mrgreen:

11 okt 2009 11:09

Ik bespeur met name veel aandacht van de petjes-achterstevoren-brigade die koste wat het kost eerder bij het stoplicht weg willen zijn dan ik... Jullie maken dit vast ook mee! Het mooiste is het als ze met zijn drieën of vieren in de auto naast je staan; alle petten strak achterstevoren en vol het gas erop als het licht op groen springt. Maar sjans?

11 okt 2009 11:39

Vind ik altijd leuk; Zet dan juist ook mijn pet achterstevoren, en doe dan leuk mee! En dan kwasi-boos terugkijken en net doen alsof je ook probeert sneller te zijn. Vervolgens springt licht op groen, en weg zijn ze. Dan draai ik de pet weer terug en vervolgens gaat de koppeling omhoog in mijn eigen tempo. Ben je ze gelijk kwijt ook.

:popcorn:

11 okt 2009 15:53

Rodger that! schreef:Moet je eens meegaan met mij als ik over de kalverstraat rij met de bedrijfsbus :ass:

Deze zeker :lol:

album/album_page.php?pic_id=44838

11 okt 2009 17:45

sjans is toch als een zeer knappe dame haar telefoon nummer aanbied in de file op een stuk karton met rode lippenstift??

dan heb ik nooit sjans :lol:

11 okt 2009 19:17

Ja dat is het mooiste natuurlijk!

Maar stap 1 is fijn oogcontact, moet kunnen in een leuke 911...8)

Weet niet of klassieke 911's beter scoren in dit opzicht. Zou best eens kunnen, zie Chris Zegers...

12 okt 2009 17:49

Gister was voor mij de proef op de Som.... was gisteravond eten in Groot Paardenburg in Nes aan de Amstel en wat komt daar aan een Ferrarie.. en stopt voor de deur! Waar kijk ik naar.... NEE niet naar de inzittende maar naar de auto :cheers: heb wel even gekeken naar de man en vrouw die uitstapte en later weer instapte en wegreden!

Weet je wat ik dacht "PATSER in je dikke bak, wat een uitslover zeg" :mrgreen: :mrgreen: :cheers:

12 okt 2009 18:52

Kortzichtigheid troef zie ik al wel weer... 8)

13 okt 2009 9:06

horn schreef:In Laren? Daar denken ze 'hé daar gaat mijn kapper. of toch niet?' :cheesy:

:cheers:

14 okt 2009 2:36

horn schreef:In Laren? Daar denken ze 'hé daar gaat mijn kapper. of toch niet?' :cheesy:

Altijd die 'kappers-grappen'... :wink:
Laatst bijgewerkt door Retep op 14 okt 2009 7:26, in totaal 7 keer bewerkt.

14 okt 2009 2:41

Ach ja sommige stereotypes blijven nou eenmaal lang hangen...
Vooral bij 911 rijders die een Boxster als een auto zien waar alleen kappers in rijden...

En nee ik ben ook niet zo weg van boxsters hoor, maar ja ieder zijn meug he, de boxsters is op zich best een mooie Porsche natuurlijk.... :mrgreen:

14 okt 2009 7:43

Je volgende :?:

14 okt 2009 9:35

Retep schreef:

Altijd die 'kappers-grappen'... :wink:

Het ging niet eens over een Boxster, maar over een 964... :shock: Maar je hoeft hier maar kap te typen of alle (ex-)boxsterrijders hebben alweer 3 graden verhoging... :roll: Waar zou dat toch aan liggen...

Afbeelding

14 okt 2009 13:03

:mrgreen:

14 okt 2009 13:49

Het is iig wetenschappelijk bewezen dat het goed voor je is:

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld/article/detail/437089/2009/10/13/Waarom-kopen-mannen-met-midlifecrisis-een-snelle-sportwagen.dhtml

14 okt 2009 14:23

:mrgreen: Nice onderzoek! Hartstikke gezond dus zo'n Porsche. Nu de verzekeraars overtuigen en ze kunnen op doktersvoorschrift...

14 okt 2009 14:25

Ja en dan die advertentie van erectieplein er boven 8) :mrgreen:

14 okt 2009 21:21

sjans zeker maar in het algemeen bizar veel aandacht met dat ding van mij :cheers:

Iedereen vriendelijk en leuk, ik mag overal voor, kan alles maken :drive:

Mannen worden kleine jochies en delen complimenten uit (over de auto)

Kinderen dolenthousiast

En voldoende vrouwenblikken....

en dat alles in een buggy :mrgreen:

14 okt 2009 21:44

:popcorn:
Plaats een reactie