Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Deel 3 alweer

09 okt 2009 19:54

100 euro? vraag me af of ie open is geweest :mrgreen:

09 okt 2009 20:45

Maar ik vraag me toch in algemene zin af of dit algemeen IWC-beleid is, of alleen RK-beleid. Dat eerste kan toch haast niet? :roll:

09 okt 2009 20:49

horn schreef:
MS964 schreef:Vreemd zeg. Da's toch RK in Laren?

yep. wél IWC dealer. Vond het een vreemd verhaal. Ik heb toch een echte IWC? Ik ben toch bereid om de kosten van de onderhoudsbeurt te betalen? Hoezo neemt IWC geen horloge in onderhoud als je de aanschafbon niet hebt? Heb er een origineel garantiebewijs bij, alle andere papieren, de aanschafbon etc. Ze kunnen volgens mij in 1 seconde vaststellen dat het een originele IWC is, waarom dan zo moeilijk doen over officieel onderhoud? :scratch:
Sterker nog - ik zou als juwelier denken: hé een nieuwe klant. woont in Bilthoven, kocht in Maastricht. Als ik het nou goed doe, komt hij eerder 20 minuten hierheen, dan 2 uur naar Maastricht. Maar ik zal wel naief zijn.

Harrald,

Is ook onzin. Zelfs mijn IWC uit 1895 kan ik gewoon laten opsturen naar IWC voor een beurtje. Krijg ik zelfs nog een orgineel certificaatje erbij.

( kost alleen minimaal 600€ :shock: )

09 okt 2009 21:41

Richard schreef:Ik draag zelf met tevredenheid dagelijks een Breitling.

rapper in de avonduren?....... :wink:

10 okt 2009 7:37

:mrgreen: :mrgreen:

10 okt 2009 9:26

bully schreef:
Richard schreef:Ik draag zelf met tevredenheid dagelijks een Breitling.

rapper in de avonduren?....... :wink:

welnee, ik trap weleens een balletje met mijn zoon :ass: :wink:

10 okt 2009 16:12

Wat vinden de experts van de Glashutte 29er serie?Is dat kwalitatief een aanrader en zo ja hebben jullie een goed aankoop adres.Waar ik goede porsches kan kopen weet ik wel,maar horloges is een nieuw terrein voor me :) Alvast bedankt .

10 okt 2009 17:19

horn schreef:Ik had mijn horloge destijds nieuw bij Steiner gekocht (in december 2005, nadat hij in juli 2005 uit productie was gegaan), met bon, garantie, dozen (hout en omdoos) etc. Krijg ik van de juwelier een weekje later een belletje dat ik mijn horloge terug kan halen, dat ze hem niet naar IWC gaan sturen omdat Steiner geen dealer is en mijn horloge derhalve niet door IWC onderhouden kan worden. :shock:

Ik denk dat het een Richemont-policy is om de grijze markt tegen te gaan. Qua service is deze groep niet de makkelijkste. :|

10 okt 2009 17:36

Niet-AD krijgt geen onderdelen van IWC....

10 okt 2009 17:43

Kan kloppen, maar dat is niet het verhaal. Een IWC dealer kan wel degelijk een IWC horloge naar IWC sturen, ook al is het horloge gekocht bij een niet IWC dealer.

10 okt 2009 17:55

Wat Jos zegt is het geval. Ik hoefde geen onderdelen, wilde alleen mijn IWC laten opsturen voor een beurt. Schijnt wel een vermogen te kosten. Was dus blij met de beurt de horlogewerkplaats van Steiner.

10 okt 2009 18:01

wat ik al schreef, moest rekening houden met minimaal 600€ :D :shock: :|

10 okt 2009 19:01

Jos Targa schreef:Kan kloppen, maar dat is niet het verhaal. Een IWC dealer kan wel degelijk een IWC horloge naar IWC sturen, ook al is het horloge gekocht bij een niet IWC dealer.

Dus het is puur de beslissing van juwelier K. te Laren geweest als ik het goed begrijp?

Vreemd inderdaad, laten ze een mooi stukje marge liggen en een potentieel nieuwe klant. :roll:

12 okt 2009 9:03

als ie is afgestempeld door een officiele IWC dealer moeten ze hem kunnen insturen naar schaffhausen...

grijze import met name van buiten de eu (oa bamiklokken) hebben ze een hekel aan, en velen willen deze klokken niet insturen...

niet handig mijns inziens, hadden toch een kans om een nieuwe klant binnen te halen...

oja en voor 100 zou ik toch graag willen weten wat ze gedaan hebben, de poetslap erover en een drupje olie erin ? bij iwc krijg je er een rapportje van de horlogemaker bij (wat ook wel mag voor dat geld)

12 okt 2009 10:58

Ik had hier beter de tip (nog) niet kunnen geven . Monstermania!

Wordt verwacht .....

Eric,

Klokje al binnen?

Grts,

Albert

12 okt 2009 11:16

Jazeker :ba:

Afbeelding

12 okt 2009 11:19

dikke klatser hoor !

12 okt 2009 11:33

Mooi :thumleft:

12 okt 2009 11:39

Leuk dat je precies het tegenovergestelde hebt gedaan als ik had aangeraden :bang: :lol: Veel plezier ermee! 8)

12 okt 2009 11:47

Dat schreef je al eerder :wink: , maar ik kan me niet herinneren dat je me advies hebt gegeven over dit horloge ..... laat staan goed advies :mrgreen:

Nog een plaatje dan maar Afbeelding

12 okt 2009 11:56

Heftig ding :mrgreen: TOP :cheers:

Albert

12 okt 2009 12:03

zie je weer eens wat je voor een merkje op je wijzerplaat betaalt :roll:
mooi klokkie, in het overheidsvastgoed? :wink:

12 okt 2009 12:13

effe gecheckt. you're (of course :oops: ) right.

12 okt 2009 13:16

wolf schreef:mooi klokkie, in het overheidsvastgoed? :wink:

Dank je. Af en toe wel, net als jij en vele anderen neem ik aan. ;) :lol:

12 okt 2009 16:01

Staat 'm goed dat bandje :thumleft: Veel plezier ermee :!:
Gesloten onderwerp