06 mei 2009 18:28
horn schreef:ik gooi dit topic maar weer eens omhoog voor de mensen die het nog nooit gelezen hebben of voor degenen die het weer vergeten zijn

19 okt 2009 9:50
horn schreef:Inzake foto's:
Het PF verkleint grote foto's automatisch. Er komt dan een blauw stippenlijntje omheen en als je op de foto klikt wordt een nieuw scherm geopend waar de foto in groot formaat wordt getoond. Als je meerdere foto's achter elkaar plaatst, geef dan ajb geen enter achter de foto, maar een spatie. Zo krijg je netjes foto's in 'rijen van 2 of meer, wat er op het scherm van de lezer past'. Je post wordt korter en het kijkt prettiger.
Zomaar even twee dingen die me opvallen en die relatief vaak aanpas. Als iedereen daar zelf aan denkt, scheelt het werk en wordt alles overzichtelijker.
Dank voor de medewerking.
 Graag (weer) aandacht hiervoor.
 Graag (weer) aandacht hiervoor.  

20 nov 2010 23:22

21 nov 2010 1:17

23 dec 2010 9:10
 Aanpassen van een avatar geeft geen probleem.
  Aanpassen van een avatar geeft geen probleem. maar kom er tot nu nog niet helemaal uit.
 maar kom er tot nu nog niet helemaal uit.

23 dec 2010 10:11
23 dec 2010 10:30
 .
 . Quote mijn bericht en zie hoe het in de opmaak van een bericht staat.
 Quote mijn bericht en zie hoe het in de opmaak van een bericht staat.

15 maart 2013 15:19
15 maart 2013 15:41

17 nov 2013 20:21
17 nov 2013 20:22

06 mei 2015 14:11
06 mei 2015 18:15
horn schreef:Als je reageert op een post die meteen erboven staat, hoef je niet te quoten. Dat leest lastig en je reactie is logisch genoeg
 ". Maar in andere gevallen vind ik het totaal niet afdoen aan de leesbaarheid, integendeel.
 ". Maar in andere gevallen vind ik het totaal niet afdoen aan de leesbaarheid, integendeel.

06 mei 2015 19:50
erwin996 schreef:horn schreef:Als je reageert op een post die meteen erboven staat, hoef je niet te quoten. Dat leest lastig en je reactie is logisch genoeg
Ik vind het niet lastig lezen, en vind het juist duidelijk. Behalve als je een hele lange post quote en dan als reactie eronder zet "vind ik ook" of "". Maar in andere gevallen vind ik het totaal niet afdoen aan de leesbaarheid, integendeel.
 Doet wel afbreuk aan de aandacht voor voorgaande bericht met de vraag daarin

06 mei 2015 20:02
Targa Floriaan schreef:erwin996 schreef:horn schreef:Als je reageert op een post die meteen erboven staat, hoef je niet te quoten. Dat leest lastig en je reactie is logisch genoeg
Ik vind het niet lastig lezen, en vind het juist duidelijk. Behalve als je een hele lange post quote en dan als reactie eronder zet "vind ik ook" of "". Maar in andere gevallen vind ik het totaal niet afdoen aan de leesbaarheid, integendeel.

06 mei 2015 22:05
erwin996 schreef:Ik vind het niet lastig lezen, en vind het juist duidelijk. Behalve als je een hele lange post quote en dan als reactie eronder zet "vind ik ook" of "". Maar in andere gevallen vind ik het totaal niet afdoen aan de leesbaarheid, integendeel.

06 mei 2015 22:07
boxster550spyder schreef:Waarom zie ik regelmatig geen foto maar een vakje met een nummer er in?
Het maakt niet uit of ik ingelogd ben of niet,
Het maakt niet uit of ik cookies accepteer of niet,
Bovendien komt het regelmatig voor dat bij het openen van een nieuwe pagina ik ineens weer moet inloggen...
Wat doe ik fout?
01 aug 2015 17:04
05 mei 2016 14:03
05 mei 2016 14:56
05 mei 2016 15:44

18 jun 2016 23:45
horn schreef:boxster550spyder schreef:Waarom zie ik regelmatig geen foto maar een vakje met een nummer er in?
Het maakt niet uit of ik ingelogd ben of niet,
Het maakt niet uit of ik cookies accepteer of niet,
Bovendien komt het regelmatig voor dat bij het openen van een nieuwe pagina ik ineens weer moet inloggen...
Wat doe ik fout?
Zou je me een printscreen van een vakje met een nummer erin kunnen mailen (horn@porscheforum.nl )?
Heb het nog nooit gezien. Wel een kruisje (als de betreffende afbeelding bijv niet langer op de gelinkte plaats staat).
Opnieuw inloggen heb ik ook wel eens gehad. Toen ik mijn cache etc geleegd had was dat weer over.

19 jun 2016 11:45

21 jun 2016 0:13
 Sluiten dit topic dan maar??
   Sluiten dit topic dan maar??   

21 jun 2016 6:47
Marquez93 schreef:horn schreef: (als de betreffende afbeelding bijv niet langer op de gelinkte plaats staat).
Waarschijnlijk is de foto verwijderd uit de oorspronkelijke opslaglocatie