Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
30 jan 2005 10:52
Lowenhart...als 't dan maar de XIR is, de rest...
30 jan 2005 10:57
Jurgen schreef:Lowenhart...als 't dan maar de XIR is, de rest...
de xir gaat wel de rest is te veel amerikaanse bling bling
30 jan 2005 14:36
LOWENHART
XIR
19x8.5, 19x10, 19x11
Porsche exclusive
geen 20", maar wel mooi
30 jan 2005 23:54

Oeps!!
Ik zeg: wat is er mis met de 18 inchers?
31 jan 2005 4:09
Ferdinand schreef::cry: Oeps!!
Ik zeg: wat is er mis met de 18 inchers?
Weinig.
Bij 20 inchers is er volgens mij nét te weinig ruimte om er ook nog een band omheen te krijgen...
31 jan 2005 8:01
Horn schreef:
Bij 20 inchers is er volgens mij nét te weinig ruimte om er ook nog een band omheen te krijgen...
Volgens mij weet Horn dat ook wel maar 17-18 of 20", de afloopomtrke bljft gelijk daar anders de de gehel "gearing" van de wagen verandert, snelheidsmeter afwijking etc, groter velg, lagere band, zelfde omtrek..
31 jan 2005 8:48
Marcel schreef:horn schreef:Bij 20 inchers is er volgens mij nét te weinig ruimte om er ook nog een band omheen te krijgen...
Volgens mij weet Horn dat ook wel maar 17-18 of 20", de afloopomtrke bljft gelijk daar anders de de gehel "gearing" van de wagen verandert, snelheidsmeter afwijking etc, groter velg, lagere band, zelfde omtrek..
Ja, dat weet horn idd ook. Maar dat je 20 inchers onder een 993 kon kwakken wist horn niet. Vandaar het grapje (...) dat de afloopomtrek van een 17' met band gelijk is aan een 20' zonder...
Als je grapjes moet gaan uitleggen... zijn ze niet leuk meer
31 jan 2005 10:02
Standaard ligt er al 285-18-30 onder ; wat moet er dan bij 20" wel niet onder...20-serie? Bestaat dat uberhaupt wel? Klopt 't trouwens dat volgens mijn beperkte kennis 30-serie banden de laagste zijn die (iig standaard) gemonteerd worden?
31 jan 2005 13:36
Standaard wel,
bijv.
Dodge Viper
Lambo. Diablo
Pagani Zonda
Porsche 996 turbo
Zijn aftermarket wel -25 serie banden te krijgen.
31 jan 2005 22:01
De velgen worden vanaf volgendemaand dus ook in 20"geleverd met dunnere banden zdat ze dezelfde omtrek zouden hebben als een 19 er!! het zou passen. het is trouwens de xIr ja
01 feb 2005 11:13
Turbootje, d'r is een pb-tje voor je.
Grt'n Ferdinand
02 feb 2005 0:17
whhoooo!
dat wil ik wel in het echt zien met 20 inchers eronder!
02 feb 2005 0:19
Überproportioniert.
Vind 19 al te.
02 feb 2005 1:16
RS-R schreef:Überproportioniert.
Vind 19 al te.
Eens. 19" op een 993 vind ik ook niet heel erg mooi. Maarja, ieder zijn meug. Ben wel heeeel benieuwd naar de pics van turbootje met zijn 20" ers eronder!
Hier 19"
02 feb 2005 1:19
horn schreef:RS-R schreef:Überproportioniert.
Vind 19 al te.
Eens. 19" op een 993 vind ik ook niet heel erg mooi. Maarja, ieder zijn meug. Ben wel heeeel benieuwd naar de pics van turbootje met zijn 20" ers eronder!
Hier 19"

amerikaanse hoge poten??
12 feb 2005 22:41
Vandaag nieuwe uitlaat laten monteren, is compleet RVS met race kats, direct gaan rijden

en wat een geluid in de rustige toeren een diepe brom en in de hoge toeren een hels gekrijssssssssss!!
super, ook lijkt de motor beter op te pakken, ben weer helemaal happy!!
13 feb 2005 0:19
nu nog de 20 inchers
13 feb 2005 0:48
nu nog electronica af laten stellen.
13 feb 2005 16:55
Waarom is het nou nodig dat een 993 meer pokkeherrie moet maken dan "af fabriek" ...... hou 'm lekker origineel.....toch ?
13 feb 2005 17:35
Da's stoer en dan lijkt het offie harder gaat...
Ik weet niet hoe het met een 993 staat, maar mijn 964 maakt een stuk mooier geluid (voller, lager, dieper) met cuprohr dan met standaard demper. En geen pokkeherrie (heeft mijn buurmeisje een hekel aan)!
13 feb 2005 18:53
horn schreef:(heeft mijn buurmeisje een hekel aan)!

en dat zou zielig zijn, moet je haar weer troosten enzo
13 feb 2005 20:49
lindemans schreef:Waarom is het nou nodig dat een 993 meer pokkeherrie moet maken dan "af fabriek" ...... hou 'm lekker origineel.....toch ?
denk dat dat toch heel persoonlijk is .de mijne is ook heel goed hoorbaar en vind dat echt heel mooi klinken,en dan kan ik ook nog een bout uit de tussendemper halen en dan is helemaal het hek van de dam.dan komen er ook dubbele steekvlammen achter uit de uitlaat als ik in hoge toeren overschakel
wat denk ik toch niet zo goed voor de motor is
13 feb 2005 21:54
lindemans schreef:Waarom is het nou nodig dat een 993 meer pokkeherrie moet maken dan "af fabriek" ...... hou 'm lekker origineel.....toch ?
Kom maar eens luistern.
14 feb 2005 1:12
Ik snap het.
Ik heb ook ooit eens een Golf I Diesel gehad met een lekke uitlaat.
Het leek gelijk of hij wel 150 kon en ineens van 0-100 trok in maar 18s.
Dat waren nog eens tijden, wel 1:20 tegen EUR 0.30 de liter......
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.