Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

26 okt 2009 15:33

:cheers: Gefeliciteerd met je verjaardag :cheers:

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

26 okt 2009 17:52

Dank je, goed gezien ! knap kind !

Groet, Frank

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

26 okt 2009 21:15

Misschien ben ik er ook, (moet nog ff bellen met J&S) de witte moet nog ff getest worden na de aanvaring met de 964RS van afgelopen races, sporing deugde helemaal niets meer van.....

Ben zit in het buitenland, die kan er helaas niet bij zijn

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

26 okt 2009 22:13

Zou leuk zijn ; moet je 'ns een rondje in de mijne rijden, kan ik als Fwdriver eens zien hoe jij een Rwd het circuit rondvoert.

Groet, Frank

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 0:07

Veel plezier mannen! Was er graag geweest om deze uit te laten:

[img=http://img35.imageshack.us/img35/6619/ring2jpeg.jpg]

(ik heb nog even niet door hoe een foto moet worden geplaatst... :? )

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 0:36

Afbeelding

Dat gaat dus zo... (even op citeer klikken en dan zie hoe het is gedaan)

Ziet er overigens erg 8) 8) 8) uit!

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 9:17

Mooie auto, mooie kleur combo! Hoorde van Harry dat er een bijzondere 968CS uit de UK zou overkomen....is dit de auto?

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 9:57

jep

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 10:27

Welke auto is in "hogere" staat van racetrim, de witte of zwarte?

Ga proberen er morgenmiddag bij te zijn. Ben benieuwd deze en de auto van Frank na aanpassingen rond gaat.

gr, Danny

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 12:43

Veel plezier morgen, echt jammer dat het me niet gaat lukken om erbij te zijn.

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 22:36

ik ben erbij, tot morgen

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

27 okt 2009 23:22

The Dude schreef:Welke auto is in "hogere" staat van racetrim, de witte of zwarte?

Ga proberen er morgenmiddag bij te zijn. Ben benieuwd deze en de auto van Frank na aanpassingen rond gaat.

gr, Danny

de witte, 100 KG lichter, Intrax onderstel, rolkooi, slicks, alleen heeft de zwarte een heftiger onderstel kwa ophanging, ik denk dat er met de zwarte onder de 2 min gereden kan worden terwij de witte een 1:56 haalt

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 9:52

YES!! Kan er vanmiddag toch gewoon bij zijn.
Er zijn eigenlijk nog wat veranderingen aan mijn auto nodig om echt lekker te rijden, maar laat deze kans daar niet om schieten.
:ba: :drive: :ba:

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 10:16

Zie je/jullie straks :wink:

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 11:35

Doen jullie wel een beetje voorzichtig...
Ik ga namelijk voor het eerst :pale:

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 13:47

Kan iemand mij vertellen wanneer er precies gereden kan/mag worden?
Of kan ik dat ergens lezen?

Berrie.

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 18:12

is het geen woensdag vandaag ? :roll:

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 20:05

sow, ff lekker de 968 'uitgelaten' en even mogen sturen in de 968 van Frank, top wagen, met dito looks!

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 21:21

Leuk dat jullie er allemaal waren Gert, Harry, Danny, Patrick en Paul, was een top middag ! Prachtig weer, mooie auto's en veel kunnen rijden.

Harry, dank voor de les ; was een eye-opener ; ik heb 'm door maar zal nog wel ff moeten oefenen :D

De R888's op de 18"ers waren een hele serieuze verbetering. Vele %-en stabieler dan de Dunlops. Alleen, zoals Harry zei na een paar rondjes met mijn CS ; nog teveel een straatauto. Dus gaan we van de winter de Koni voordempers wat harder laten maken, meer kilo's veren voor en achter en de achterstabi stugger ophangen. En de wielen moeten onderuit tot 2 en 3° negatieve wielvlucht.

Oh, en hij heeft echt een goede 100 pk extra nodig dus die Turbo moeten we er maar snel op gaan schroeven :P

Woensdag een week geleden op Dunlops was ik niet serieus onder de indruk van de 968. Na vanmiddag is dat kniftig omgeslagen. Wat een topauto ; de balans is nu echt geweldig en met de tips van Harry kan ik daar, met wat oefening, optimaal gebruik van maken. Maar wel een hele omschakeling van een Fwd naar een Rwd.

Ik houd U op de hoogte via mijn project-topic ...

Groet, Frank

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 22:01

Ik mis weer een hoop leuks :D

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 23:16

Dimma schreef:Leuk dat jullie er allemaal waren Gert, Harry, Danny, Patrick en Paul, was een top middag ! Prachtig weer, mooie auto's en veel kunnen rijden.

Harry, dank voor de les ; was een eye-opener ; ik heb 'm door maar zal nog wel ff moeten oefenen :D

De R888's op de 18"ers waren een hele serieuze verbetering. Vele %-en stabieler dan de Dunlops. Alleen, zoals Harry zei na een paar rondjes met mijn CS ; nog teveel een straatauto. Dus gaan we van de winter de Koni voordempers wat harder laten maken, meer kilo's veren voor en achter en de achterstabi stugger ophangen. En de wielen moeten onderuit tot 2 en 3° negatieve wielvlucht.

Oh, en hij heeft echt een goede 100 pk extra nodig dus die Turbo moeten we er maar snel op gaan schroeven :P

Woensdag een week geleden op Dunlops was ik niet serieus onder de indruk van de 968. Na vanmiddag is dat kniftig omgeslagen. Wat een topauto ; de balans is nu echt geweldig en met de tips van Harry kan ik daar, met wat oefening, optimaal gebruik van maken. Maar wel een hele omschakeling van een Fwd naar een Rwd.

Ik houd U op de hoogte via mijn project-topic ...

Groet, Frank


Mooi verhaal Frank. En idd: 18 inch en R888`s zijn een must op de (straat-) 968 En ook ik kan nog veel van Harry leren... Een seconde of 2, om precies te zijn. :res:

Enne, vergeet die Koni`s nou: voor niet veel meer gooi je er een Bilstein Cup of een eenvoudige Intrax onder. Dat maakt echt een wereld van verschil. En 100 pk extra nodig? Nee hoor, mijn witte 968 (1.55 op CPZ in de handen van Harry) heeft nog gewoon een standaard 239 pk blok uit 1994... De snelheid komt uit de remmen, het onderstel en het gewicht, niet uit de brute kracht. BTW: ik zeur Harry overigens al eeuwig aan zijn hoofd om een eenvoudige compressor, dus ook ik ben niet helemaal vrij van pk-verlangens :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Ben_968CS op 28 okt 2009 23:20, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 23:18

Dimma schreef:kniftig


Mooi woord! Weer wat geleerd :mrgreen:

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 23:19

+1 Esgigt, had er ook graag bij geweest vandaag.

@Frank, je gaat er serieus mee aan de slag zo te lezen. Ga je vorderingen in de gaten houden en kom snel weer eens buurten bij de volgende KZ. Heb je al wat plaatjes van je 'black beauty' met zn nieuwe sloffen, ben benieuwd hoe ie er nu bij staat?

Peter

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 23:49

Peter968 schreef:Heb je al wat plaatjes van je 'black beauty' met zn nieuwe sloffen, ben benieuwd hoe ie er nu bij staat?

Peter

Yep

Groet, Frank

Re: Zandvoort Donderdagochtend ....

28 okt 2009 23:54

Ben_968CS schreef:Enne, vergeet die Koni`s nou: voor niet veel meer gooi je er een Bilstein Cup of een eenvoudige Intrax onder. Dat maakt echt een wereld van verschil.

Hé Ben,

We hebben je gemist Woensdag 'n week geleden én vandaag. Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat belangrijk is in het leven :mrgreen:

Heb Intrax onder de racer en ben daar niet tevreden over ; en m'n Koni's ( naar mijn wens ) om laten bouwen is eenvoudiger en goedkoper dan al die andere sh..

Groet, Frank
Plaats een reactie